@uguryilmaz144
Anlaşırız çünkü ser aynı belli
ITB candır tabi de pahalıdır, o yüzden BMW bıraktı kullanmayı yeni turbo M motorlarda, (M olduğu tartışmalı ya). Böyle egoztik mekanik üniteleri, parçaları seviyorum bende, değişken kam profilleri olur, magnezyum subaplar, titanyum rodlar, karbon kompozit silindir kapakları vb. Fakat gelişmiş turbo teknolojisi ile çoğunun devri kapandı, daha verimlilik odaklı, elektronik bazlı konseptler iş yapıyor artık.
Hatta bana saf olsun, zevkli olsun çok uçuk makina olmasa da olur, şu yeni 1000kg'lık Mazda Mx5, mesela, 1.5'i şöyle 80binlere falan türkiyeye gelse de kredi batağına gömülüp alsam
Sıralı 5 deyince bende Volvo S60 T5 kullanıyorum aynı zamanda, RICA yazılım, kat iptalli DP'li 295hp. Severim sesini gidişini
Cross-plane severimde yokuş işidir biraz, san francisco yokuşları için, biz düzlük adamıyız

Flat plane V8 candır ciğerdir. Hatta şu yeni Shelby GT350'nin sesi ilk 3'üme oynar, aklını başından alıyor adamın