Scudo Sports

ön lastik dağda patlarsa

Ön kaldırmayı beceremediğim için her zaman bisikletin üzerinde iç lastik ve pompayı, hiç bir zaman yanımdan ayırmadığım bel çantamda ise akıllı yama setim ve levyeleri eksik etmem.
 
  • Beğen
Tepkiler: bmxserdar
Scudo
valla bende bisikletçide yedek iç lastik ve pompa aldım artık benimle birlikte olacaklar arka lastik filan patlar bide :D
 
  • Beğen
Tepkiler: bmxserdar
Eren madem bu kadar müthişsin bence senin bisiklette boşuna ağırlık var bence sen maşayı,ön jant ve lastikleri sök nerden baksan 3-4 kg hafifler bisiklet belki daha fazla.tekrar tebrik ediyorum ama videonun sonunda düştün:)ben 20 mt.gidebilmek için bile kasıyorum o kadar sen normal gidiyorsun bune ya:)
 
  • Beğen
Tepkiler: bmxserdar
yok kardeş ona bi çözüm yok arka teker patlarsa ona artık pompa aldım :D oturup yaparım dağda bisikleti bundan sonra
 
  • Beğen
Tepkiler: bmxserdar
güzel video ;
ama inan olsun benim ön varya belkide 1 sene oldu patlamayalı hep arka lastik patlıyor...agırlıktan olmalı herhal...
ayrıca gecenlerde arka iç lastigim 3 santim yarıldı nedenini anlayamadım anlıyacagınız yamada bazen fayda etmez ben her zaman yanımda yama ,pompa, ve yedek bir iç lastik taşırım .....
 
  • Beğen
Tepkiler: bmxserdar
vallahi cok güzel olmus tbr ederim seni yetenegini konusturmussun umarım bir daha böyle durumlarda kalmazsın kalsanda çözümü üretmişssin
 
  • Beğen
Tepkiler: bmxserdar
@Murat1978

Arkadaşımızın tavsiyesi üzerine ben de 2teker.com 'daki yazıdan edindiğim bilgi ile birşeyler eklemek isterim.

No-flat'ler çok pahalı.Fakat normal bir tekeri "tubeless dönüştürücü setleri" ile no-flat'e çevirmek mümkün.50-60 dolar gibi bir fiyata sahipti yanlış hatırlamıyorsam bu dönüştürücüler.

Üstelik dönüştürülerek no-flat haline gelmiş tekerlekler,gerçek no-flat tekerlere göre daha iyi bir tutuş sağlıyormuş ve tekerlek havasının yüksek oranda indirilmesine olanak sağladığı için sanki arka amortisörü olan bir bisiklet hissi ve kontrolü veriyormuş.Tabi bazı markaların bazı modelleri dönüştürme için daha uygunmuş.

Çok "-muş" ' lu bir yazı oldu.En iyisi ben sizi şu linkleri göndereyim.
Yazılar oldukça uzun,sıkılmadan her satırını okuyun derim.Önemli tavsiyeler ve deneyimler ile birlikte oldukça detaylı anlatılmış.

Sırası ile okumanızı tavsiye ederim.
(link)
(link)
(link)

Bu bilgileri ve deneyimlerini bizimle paylaşan 2teker.com editörü Emre beye teşekkür ederim.

Yolunuz açık olsun
 
@monstergarage

yo kollarım niye yorulsun ki bisikletim o kadar çok ağır değil allaha şükür sadece belim kasılıyor yada parmağım frene basmaktan acıyor
 
Bu arada benim ön lastik de yaklaşık 15 20 gündür patlak. Sabah şişirip çıkıyorum, akşam iniyor. Söküp yama yapmaya nasıl erindiğimi anlatamam.. :D
 
Kardeşim kutlarım çok yeteniklisin helal olsun aferin...
Bu millette ne cevherler var da işte ortaya çıkartmıyorlar her koldan elimizi ayağımızı bağlamışlar...Yılma kardeşim devam et seninleyiz...
 
sizler için rekor gibi bişey yapmaya çalışcam Teşekkür ederim desteklerinizden dolayı...
 
dostum süpersin, lastik bahane show şahane. ellerine ayaklarına saglık, umarım daha çok lastiğin patlar videonun devamınıda izleriz:)
 
Geri