Murat Cömez
En yeni üye - Kayıt: Az önce
- Kayıt
- 21 Nisan 2013
- Mesaj
- 7.979
- Tepki
- 20.710
- Yaş
- 52
- Şehir
- Giresun
- İsim
- Murat Cömez
- Bisiklet
- Colnago
Merhaba Arkadaşlar,
Bu sefer sizlere restorasyon değil de bir klasiğin neovintage benzeri olarak toplamasını sunacağım.
Bundan yaklaşık 1 ay öncesi bir olmo satılık ilanı gördüm ve satıcıyla irtibata geçtikten sonra hemen almak için yola çıktım. Bana yaklaşık 250km uzaklıktaki adrese giderek karşılaştığım manzaraya ben bile inanamadım.
Satıcı +/- 70 yaşlarında birisiydi ve bana kadroyu gösterdiğinde gözlerime inanamadım, inanamayacaksınız ama 1985 senesinde üretilmiş ve hiç toplanmamış, öylece tam 33 senedir rafta duruyormuş.
Kadroyu aldım ve hayırlısı ile uzun bir yol yaptıktan sonra evime geri döndüm.
Malesef decallari(etiketler) herhalde devamlı sıcak yerde kaldığı için kurumuş ve pul gibi dökülmeye başlamıştı, bende eve gelince kurtarabildiğimi kurtardım, bozulanları da söktüm.
Yenileri için Olmoya 2 defa mesaj gönderdim ama malesef geri dönüş yapmadılar. Neyse ki çalıştığım yerde sağ olsun Italyan bir arkadaşım ilgilendi ve yaklaşık 2 hafta sonra decallarini(etiketleri) italyada bir arkadaşına yaptırarak bana getittirdi.
Kadromuz Olmo Competition Team 85 ve bu efsane Campagnol’un Centaur 10lu sistemi ile buluşarak 33 sene sonra huzura kavuştu.
DIP NOT: Fotograflardada göreceginiz gibi Jant seti ile gidon bogazini bir kac deneme sonucunda dogrusunu buldum.
Detaylar:
Marka: Olmo
Model: Competition Team 85
Borular: Columbus Acciaio Speciale (Tubi Rinforzati Garantiti)
Üretim senesi 1985
Aynakol: Campagnolo Centaur
Arka Aktarici: Campagnolo Centaur
Ön Aktarici: Campagnolo Centaur
Vites Kollari: Campagnolo Centaur
Orta Göbek: Campagnolo Record
Vites Telleri icin NOKON seti kullandim.
Frensistemi:
Bacaklar. Campagnolo Centaur
Kollar: Campagnolo Centaur
Seleborusu: Campagnolo
Sele: Ferrari Novus
Gidon ve bogazi: Modolo
Gidon Bandi: Cinelli
Jantseti: Campagnolo Eurus G3
Ve artik NOS Olmo Klasik kadronun 10lu Campagnolu set ile bulustugu an....







































Bu sefer sizlere restorasyon değil de bir klasiğin neovintage benzeri olarak toplamasını sunacağım.
Bundan yaklaşık 1 ay öncesi bir olmo satılık ilanı gördüm ve satıcıyla irtibata geçtikten sonra hemen almak için yola çıktım. Bana yaklaşık 250km uzaklıktaki adrese giderek karşılaştığım manzaraya ben bile inanamadım.
Satıcı +/- 70 yaşlarında birisiydi ve bana kadroyu gösterdiğinde gözlerime inanamadım, inanamayacaksınız ama 1985 senesinde üretilmiş ve hiç toplanmamış, öylece tam 33 senedir rafta duruyormuş.
Kadroyu aldım ve hayırlısı ile uzun bir yol yaptıktan sonra evime geri döndüm.
Malesef decallari(etiketler) herhalde devamlı sıcak yerde kaldığı için kurumuş ve pul gibi dökülmeye başlamıştı, bende eve gelince kurtarabildiğimi kurtardım, bozulanları da söktüm.
Yenileri için Olmoya 2 defa mesaj gönderdim ama malesef geri dönüş yapmadılar. Neyse ki çalıştığım yerde sağ olsun Italyan bir arkadaşım ilgilendi ve yaklaşık 2 hafta sonra decallarini(etiketleri) italyada bir arkadaşına yaptırarak bana getittirdi.
Kadromuz Olmo Competition Team 85 ve bu efsane Campagnol’un Centaur 10lu sistemi ile buluşarak 33 sene sonra huzura kavuştu.
DIP NOT: Fotograflardada göreceginiz gibi Jant seti ile gidon bogazini bir kac deneme sonucunda dogrusunu buldum.
Detaylar:
Marka: Olmo
Model: Competition Team 85
Borular: Columbus Acciaio Speciale (Tubi Rinforzati Garantiti)
Üretim senesi 1985
Aynakol: Campagnolo Centaur
Arka Aktarici: Campagnolo Centaur
Ön Aktarici: Campagnolo Centaur
Vites Kollari: Campagnolo Centaur
Orta Göbek: Campagnolo Record
Vites Telleri icin NOKON seti kullandim.
Frensistemi:
Bacaklar. Campagnolo Centaur
Kollar: Campagnolo Centaur
Seleborusu: Campagnolo
Sele: Ferrari Novus
Gidon ve bogazi: Modolo
Gidon Bandi: Cinelli
Jantseti: Campagnolo Eurus G3
Ve artik NOS Olmo Klasik kadronun 10lu Campagnolu set ile bulustugu an....


















































