Scudo Sports

'' nonstoptempo''

@Hasip Çehre

son anda bi ani kararla değişiklik yaparak sivilleri ve rugan ayakkabılarımı giyerek lacivert parlak kumaş pantolunu çekerek ve de colombiya beyaz montu üstüme giyerek kafama piyade okulu yazan siyah kepi geçirerek elime eldivenleri giyerek ve reyban gözlüğü takarak , bağdat caddesine indim vede cıvıl cıvıl cadde .....
valla bu cadde hakikaten çok güzel vakkoya girdim nasrettin hoca misali çok güzel manken hatunlar bana hoş geldiniz dedi....ben sadece başımı hafifçe öne eğerek selam verdim....
ordan boynere uğradım sonra tam karşıdaki mağazaya daldım kafama göre mont bulamadım ...ben kaban sevmiyorum ..montgomeri seviyorum ...
benim ceketle işim olmaz kravatla işim olmaz gömlekle işim olmaz ...spor giyinmeyi seviyorum bağdat caddesinde colombiya firmasının mağazası var 5 yıl önce o zamanın parası ile iki adet montgomeri tarzı mont aldım biri beyaz diğeri lacivert valla tek sökük yok beyaz montun rengi bile atmadı bu istanbulun pis havasında ... o zamanın parası ile söylemek ayıptır gerçi....
ikisine toplam 360 ytl verdim ama ne montmuş be kardeşim ha senede iki kez yıkarım montu asla makinede yıkamam ...elle yıkama yaparım bu yüzden yakaları hala buruşmadı...
bisiklet dedik yayan teptik bağdat caddesini yarın yaparım bi aydos .....
yarında hava güzel bu hafta şahane aytek ne oluyor bu havalara küresel ısınma doğrumu acaba... :) :) :) :)

http://www.alternatifsporlar.net/bisiklet/bisiklet_sporu_fotograflari/bisiklet_fotograflari3.jpg

aytek istanbulda gene uluslararası alanda yol yarışı olsada gitsek senle o sultanahmeddeki yarışı unutamam ....
 
Scudo
abi ev çok sıcak dışarı bahar havası çok tuhaf aydos iyi fikir ama rüzgar var oda öğle saati azalır ben böyle sıcak görmedim bu ayda
 
Rota

Running from Saturday July 2 nd to Sunday July 24 th 2011, the 98 th Tour de France will be made up of
2011 th Temmuz Pazar 24 nd Koşu arası Cumartesi, 2 Temmuz 98 inci Tour de France oluşacaktır 21 stages and will cover a total distance of 3,471 kilometres (before approval).
21 etap ve 3471 kilometrelik (onaylanmadan önce) toplam mesafe kapsayacaktır.

These stages have the following profiles:
Bu aşamalar aşağıdaki profilleri var:
  • 10 flat stages,
    10 düz aşamaları,
  • 6 mountain stages and 4 summit finishes,
    6 dağ aşamaları ve 4 zirve tamamlandığında,
  • 3 medium mountain stages,
    3 orta dağ aşamaları,
  • 1 individual time-trial stage (41 km).
    1 bireysel zaman deneme aşamasında (41 km).
  • 1 team time-trial stage (23 km).
    1 takım zaman deneme aşamasında (23 km).
Distinctive aspects of the race
Yarışın Distinctive yönleri
  • le Galibier climbed twice,
    le Galibier iki kez tırmandı
  • 2 rest days,
    2 gün dinlenme,
  • 23 level 2, 1 or highest level mountain passes or summit finishes,
    23 düzey 2, 1 ya da en üst düzeyde dağ geçitlerinde ya zirvesi sona,
  • no bonuses will be awarded during the intermediate sprints and stage finishes.
    hayır ikramiye ara sprint ve sahne bitiyor sırasında verilecektir.
http://img194.imageshack.us/img194/7672/lacarte.jpg


aytek tenmuzda fransaya bisikletlerle gidelim....:) :) :) :) :) :) :) :)
 
http://www.dorukbisiklet.com/wp-content/uploads/yedekparca/jant-seti/MavicCrossmaxSLR.jpg

1800 ytl toplam, kırmızı orta göbekler ne yakışır bisiklete
slr ..........
akışkanlık müthiş......
bi bisiklet parası....
değermi....
bisiklet 10 kilodan
9. 7 ye inecek......
sıfır esneme.....
benim crossride lar esneme yapmakta buda beni yormakta...
artı sele borusunu gönderecem artık...
 
istanbulun o kötürüm yollarına değer mi
bilmem bisiklet artık yeni bir model oldu melez değil mtb değil yol değil istanbula özel istibike :D
1800 lira mı
aboooo
:D ne :eek: :D
 
@engin güner

engin ,bu jantlara sahip bi arkadaşın bisikletine binerek olayın ne olduğunu şile de gördüm evet mükemmel bi akış var jantlarda benimkilerde akışkanlık orta şeker ve de esneme fazla hal böyle olunca uzun yollarda yorulma olayı olmakta...
 
yakın zamanda takıcaksın galiba bisiklet için güzel olur
scott sportspeed modellerine bakıyorum çok güzeller özellikle p5 aklıma çok yattı para sorunu olmasa keşke :( yaza doğru işe girersem galiba scott alacağım fiyat normal ikinci elleri de ideal
 
aytek hazır beraber binmiyoruz bari ders çalışalım senle aşağıdaki bilgiler güzel hoşuma gitti ama mtb için ...




Temel sürüş pozisyonu:
*Dirsekler serbest, yaklaşık 90 derecelik bir açı oluşturacak şekilde kırık olmalıdır.
* Gidonu çok fazla olmamak şartıyla sıkı tutun. Eğer avuç içlerinizde beyaz bölgeler oluşuyorsa fazla sıkıyorsunuz demektir.
* Sırtınızı dik tutun. Omurganız yerle yaklaşık 45 derece açı yapsın.
* Pedallar üzerinde "ayakta durmaya" çalışın. Seleye oturun ama ağırlığınızın tamamını seleye vermeyin.
* Pedal çevirmezken pedal kollarını yere paralel tutun (saat 3 ve 9 pozisyonu).

Dönüşler:
* Dönüşe girmeden her iki freni de kullanarak yavaşlayın.
- Eğer yol tutuş iyi ise;
* Dıştaki pedalı aşağı bastırın ve ağırlığınızı içe verin.
* Köşeye geniş girin, dönüşün "doruğunu (apex) iç kenara yakın geçin ve geniş bitirin.
* Eğer bisikletin "sınırlarında" dönüyorsanız ön freni kullanmayın. Ön tekerleğin tüm imkanları zaten dönüş için kullanılıyordur. Eğer bu durumda bir de ön fren kullanırsanız ön tekerleğiniz -çoğu zaman kurtulmanın imkansız olduğu- bir kayma hareketine başlayacaktır. Arka tekerlekler dönüşler sırasında biraz daha serbesttir. Bu nedenle arka frenleri kullanmak daha güvenli olacaktır.
- Gevşek zeminde dönüş için;
* Bisikleti görece dik tutarken bedeninizi döneceğiniz döneceğiniz yöne eğin.
* Ağılığınızı hafifçe öne verip dıştaki pedalı aşağı basın.
* Bedeninizin üst kısmını döneceğiniz yöne çevirip hafifçe içe yüklenin.
* Gidonu dış tarafta aşağı itin, içte yukarı çekin.

Fren yapma:
* Fren gücünün büyük bir kısmı ön frendedir. Çünkü fren yaptığınızda ağırlığınız öne baskı yapacak ve ön tekerleğin yere iyice tutunmasını sağlayacaktır.
* Fren gücünüzü maksimuma çıkarmak için fren yaparken ağırlığınızı arkaya verin.
* Gevşek zeminde freni daha çok kullanmaya çalışın. Çünkü ön tekerlek zemini "yararak" gittiğinden tutunması çok zordur.
* Kızaklayan bir tekerlek size hiçbir kontrol vermez. Fren yaparken tekerleklerin kilitlenmemesine dikkat edin.
"ASLA" fren yapılmaması gereken durumlar olduğunu unutmayın.
* Havadayken asla fren yapmayın. Herhangi bir atlayış sırasında havadayken ön freni sıkmak sizi gidonun üzerinden iyi bir uçuşa götürecektir.
* Dönüşlerde ön freni kullanmayın. (bkz. (link))
* Yokuş aşağı frenleri sıkı tutmayın. Bunun yerine hafifçe sıkın.

Vites değiştirme:
* Vites değiştirirken hafifçe pedal çevirmelisiniz. Pedalları çok güçlü basarsanız zinciri kırmanız işten bile değildir.
* Eğer "shifter"larınız (vites değiştirme kolu) üzerinde sayılar varsa onları kullanmayın. Bunu yerine diskler üzerindeki diş sayılarına göre vites oranlarını hesaplayın ve onları kullanın.
* Ne zaman vites değiştirmeniz gerektiğini önceden kestirip (mesela yokuş yukarı çıkarken) mecbur kalmadan değiştirin. Mecbur kaldığınızda çok geç olabilir.
* Zincirin kırılmasını önlemek için her zaman temiz ve iyi yağlanmış olduğundan emin olun.
* Pek çok yerde "vitesleri çapraz kullanmayın" uyarısıyla karşılaşırsınız. Yani büyük ayna kol dişlisi ile büyük ruble ve küçük ayna kol dişlisi ile küçük rublenin aynı anda kullanılmaması önerilir. Bunun nedeni dişlilerin çabuk aşınmasını önlemektir. Ancak kaliteli dişliler kullandığınız sürece pek sorun yaratmayacaktır. Ama yine de dişli oranlarınız izin verdiği sürece vitesleri çapraz kullanabilirsiniz.

Yokuş yukarı:
* Vites ayarlarını tırmanmaya başlamadan önce yapın. Hangi eğimde hangi vitesin iyi olduğunu anlamanın tek yolu deneme yanılmadır.
* Uzun mesafeli tırmanışlarda veya gevşek zeminde oturarak, iyi yol tutuşu olan kısa dik yerlerde ise ayakta pedal basmak en iyisidir.
* Eğer çok hafif viteste olduğunuzu farkederseniz, bir ruble yukarı çıkın. Asla birkaç tanesini birden geçirmeyin.
* Her zaman yol üzerindeki en düzgün çizgiden gitmeye çalışın.

Oturarak tırmanış:
* Eğer oturarak tırmanacaksanız, selenin hafifçe önüne oturun.
* Ön tekerleğin yolu tutmasını garantilemek başınızı gidona yaklaştırın.
* Gidonu yukarı çekmeyin.
* Bedeninizi gevşek tutun. Omuzlarınızdan geçen doğrunun yola dik olmasına özen gösterin.
* Küçük bir vitese geçin ve pati atmamaya çalışın.

Ayakta tırmanış:
* Ayaktayken çok hızlı pedal çeviremezsiniz ancak her vuruşta çok daha fazla güç uygulayabilirsiniz.
* Eğer tırmanışı ayakta yapmaya karar verirseniz büyükçe bir vites kullanın.
* Selenin tam önünde ayakta durun ve göğüsünüz gidonun hizasında olsun. Dirseklerinizi kırın.

Yokuş aşağı:
* Ağırlığınızı arkaya verin.
* Pedalları saat 3 ve 9 pozisyonunda tutun.
* Eğim ne kadar çoksa ağılığınızı o kadar arkaya vermeniz gerekir. Çok dik inişlerde arka tekerleğin üzerine oturur gibi inmek gerekir.
* Pozitif düşünün ve kafanızdaki düşüş senaryolarına uygun yerler aramaktan vazgeçin. Unutmayın: Baktığınız yere gidersiniz.
* Ayna kolda büyük dişliye geçin. Bu zincir üzerindeki geri kuvvetlerini arttıracak ve zincirin engebelerde titreşim sonucu şıngırdamasını engelleyecektir.
* Yavaşlamak için ön, durmak için arka freni kullanın. Ön freni sert kullanırsanız kendinizi superman gibi havada bulabilirsiniz.
* Frenleri tekerlekleri neredeyse durduracak -ama asla kilitlemeyecek- bir şekilde kullanın. Eğer kilitlenir ve kızaklamaya başlarsa kontrol edemeyebilirsiniz.
* Omuzlarınızdan geçen doğru, yol çizgisine dik olsun.
* Bazı durumlarda seleyi dört- beş santimetre alçaltmak işe yarayabilir.

Wheelie (Ön teker havada sürüş):
* Başlangıçta engelsiz, düz zeminde çalışın.
* Oturun ve ağırlığınızı biraz öne verin.
* Küçük bir vitese geçin.
* Pedala çok güçlü basın ve ağırlığınızı arkaya verin. Bu arada gidonu güçle yukarı çekin.
* Dizlerinizi dışa açın ve ağılığınızı arkada tutmaya çalışın. Pedal çevirmeye devam edin.
* Eğer çok fazla geri yüklendiğinizi hissederseniz arka freni hafifçe sıkın. Düz pozisyona döneceksiniz.

Küçük engelleri aşma:
* Bir "wheelie" yapın ve ön tekerleği engelin diğer tarafına indirin.
* Pedalları hemen saat 3-9 durumuna getirin ve ağırlığınızı öne kaydırın.
* Arka tekerleğiniz engelin üzerinden geçecektir.

Büyük engelleri aşma (30-60 cm):
* Bir "wheelie" yapın ve ayna kol engelin üzerine gelecek şekilde inin.
* Daha güçlü ayağınız önde (yaklaşık 70 derece) inmelisiniz.
* Ağırlığınızı öne aktarın ve pedal basın. Çok güçlü çevirmeyin yoksa düşersiniz.

Suda sürüş:
* Dibini göremediğiniz hiçbir suya girmeyin.
* Eğer çok fazla engel yoksa suda da hiçbir şey yokmuş gibi sürebilirsiniz.
* Eğer su çok derinse küçük bir ayna kol dişlisi kullanın.
* Eğer su gerçekten çok derinse "yarım pedal" (3-9 pozisyonunda çeyrek tur pedal çevirme- Ratcheting) gidin.
* Jantlar ıslanınca fren gücünüzün büyük bölümünü kaybedersiniz. Tetikte olun!
* Sudan sonra her iki freninizi de "pompalayarak" kurumalarını sağlayın.

Çamurda sürüş:
* Ön tekerleğe mümkün olduğunca az ağırlık verin.
* Eğer sadece küçük bir birikinti ise tam ortasından gidin ki patika zarar görmesin.
* Eğer derin ve ıslak ise küçük bir vitesle, oturarak geçin ki arka tekerlek "pati" atmasın.
* Geçtikten sonra her iki freni pompalayarak çamuru temizleyin.
* Çamur, bisikletinize pek çok zarar verebilir. Özellikle fren pabuçlarını çok çabuk aşındırır.
* Ön tekerleğe mümkün olduğunca az ağırlık verin ki gömülüp sizi uçurmasın.
* "Koyu" çamurdan mümkün olduğunca çabuk geçin. Bu hem saplanıp saplanıp kalmanızı engeller, hem de çamur deryasından çabuk kurtulursunuz.

Gevşek zemin:
* Ağırlığınızı her iki tekerleğe eşit bölün.
* Eğer öne fazla ağırlık verirseniz ön tekerlek saplanır ve uçarsınız. Eğer arka tekerleğe fazla ağılık verirseniz ön savrulur ve bir çizgi üzerinde gidemezsiniz.
* Mümkün olduğunca hızlı girin ve hızınızı korumaya çalışın.
* Kumda mümkün olduğunca yavaş dönün ve ağırlığınızı sağa sola kaydırmayın. Sert dönüşlerden kaçının çünkü ön tekerlek zemini -siz durana ya da düşene kadar- kazıyacaktır.
* "Pürüzsüz" bir sürüş yapmaya çalışın. Fazla güçlü pedal çevirmek yalnızca arka lastiği zemine gömecektir.

Dar patikalar (SingleTracks):
* SingleTrack, yalnız bir bisikletin geçebileceği genişlikte patika demektir.
* Patikanın sınırlarına bakmaktansa tam karşıya ve ileri bakın. Böylece daha düz bir çizgide sürebilirsiniz. Yine hatırlatayım: Nereye bakarsanız oraya giderseniz. Ağaca bakarsanız ağaca çarparsınız.
* Patikanın ortası çoğunlukla aşınmış olacağından tüm dönüşü dış çizgiden yapmaya çalışın.
* Bol dönemeçli patikalarda seleden 4-5 santimetre kalkarsanız, bisikletinizi bedeninizle yönlendirmeniz kolaylaşır.
* Eğer bir engeli geçemiyorsanız inin ve yürüyün. Bu bazen en iyi çözümdür.
- Switchback (Patikanın sonundan geriye dönüş)
* Çoğunlukla (patika çok dar olmadıkça) standart dönüş teknikleri yeterli olacaktır.
* Patika çok darsa, içteki ayağınızı yere koymak bisikleti etrafında döndürmek için kolaylık sağlayabilir.
- Öneri!
Kırmızı ışıkta ayağı yere koymadan durmak gayet hoş olabilir. (İnanın bana bu harika birşey!)
* Hafif bir eğim bulun ve bisikleti eğime dik olacak şekilde sürün.
* Pedalları saat 3-9 pozisyonuna getirin. İçteki ayağınız önde, güç ayağı olarak dursun.
* Bisikleti "nazikçe" durdurun ve ön tekerleği hafifçe yokuş yukarı çevirin.
* Frenleri kullanmadan ve bisikleti hareket ettirmeden dengede durmaya çalışın. Eğer dışa doğru düşecek gibiyseniz içteki ayağa güç verin. İçe düşecek gibiyseniz içteki ayağınızın gücünü azaltın.
* Bunu eğimde yaklaşık 30 saniye yapabilirseniz aynı uygulamayı bu sefer düz bir zeminde deneyin.

Merdivenden aşağı sürüş:
* Başlangıçta birkaç alçak basamakla başlayın. İyi yapmaya başlayınca daha dik basamaklara geçin.
* Yokuş aşağı sürüş pozisyonu alın, ancak ancak seleden yukarda, ağırlık tamamıyla arkada, kollar ve bacaklar mümkün olduğunca gevşek olsun.
* Bisikletin yere tam dik olduğundan emin olun ve dümdüz bir çizgide sürün.
* Eğer gerekiyorsa biraz fren kullanın ama havadayken tekerlekleri kilitlemek istemezsiniz değil mi?
 
non stop tempo.....
amaç....
disiplin.....
çalışmak....
görev aşkı.....
çalışan üç işçi.....
1- aytekin erzan
2- onur berberci
3- kudret kurtcebe.


(link)

gurbet ellerde volkiyide özledik...
 
Çavuş demek bügün izin verdin kendine iyi yapmışsın sen ödülü hakediyosun zaten hem bisikletide özlemiş oluyosun ikinci gün...

bende ufaktan başladım çalışmalara bir müddet indoor çalışmalar yapacağım açılınca ve kendimi iyi hissetmeye başlayınca dışarı çıkmaya başlarım...
şuan nabız ve kadans üzerine çalışmalara başladım...
ustaların biriyle bir program üzerinde çalışmalar yapıyoruz bakalım olacak...
şimdilik fikir olması amacıyla değerleri paylaşıyorum...bugünkü değerler hastalıktan yada sakatlıktan çıkıştaki başlangıç programının değerleri ileriki günlerde rakkamlar değişecektir...
<script src='http://img135.imageshack.us/shareable/?i=grnt0976.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>(link)</noscript>
<script src='http://img97.imageshack.us/shareable/?i=grnt0981.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>(link)</noscript>
<script src='http://img687.imageshack.us/shareable/?i=grnt0983.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>(link)</noscript>
ısnma ve soğuma hariç.
<script src='http://img687.imageshack.us/shareable/?i=grnt0984.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>(link)</noscript>
<script src='http://img155.imageshack.us/shareable/?i=grnt0985.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>(link)</noscript>
<script src='http://img218.imageshack.us/shareable/?i=grnt0986.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>(link)</noscript>
<script src='http://img543.imageshack.us/shareable/?i=grnt0987.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>(link)</noscript>
<script src='http://img87.imageshack.us/shareable/?i=grnt0988.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>(link)</noscript>
<script src='http://img135.imageshack.us/shareable/?i=grnt0990.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>(link)</noscript>
<script src='http://img820.imageshack.us/shareable/?i=grnt0991.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>(link)</noscript>
<script src='http://img823.imageshack.us/shareable/?i=grnt0994.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>(link)</noscript>
<script src='http://img607.imageshack.us/shareable/?i=grnt0995.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>(link)</noscript>
<script src='http://img41.imageshack.us/shareable/?i=grnt0996.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>(link)</noscript>
 


tebrikler aytek...
bu dalga iyi numara valla ....

:) :) :) :)

yarın deltaya bi uğrayayım
topiğin adını

performanStanbul olarak değiştirtiyim...
 
ya performanStanbul var zaten Çavuş Guruplarda...

istersen orayı canlandıralım yada başka bi başlıkla buraya aç sen bilirsin ben karışmam...
 
@Hasip Çehre

en iyisi kalsın böyle yahu deyip işi bu haline bırakalım ...

:) :) :) :) :) :) :)

hasip aga ...
kardeşler .....
anadolu yaka --nonstop tempo...hazırlık okulu...
avrupa yaka--performanstanbul...ultra ıronmanlik proluk mertebesi

şöyle düşündüm ben burdaki anadolu yakasından pişen adamları sana göndereceğim yani onlar sende ultra olacaklar bende hazırlanacaklar biz alt okuluz...
onları eğiteceğim süper olduklarında sana göndereceğim ....
ayrıca çok iyi adamlar olabilir ilerde onları direk sana göndereceğim...
 
ya aytek bak aklıma ne geldi...
biz bisiklet gruplarına pek sıcak bakmıyoruz ya....
şimdi burda nonstoptempo da bisikleti çağrıştıran bi söz yok ...
durmayan tempo ne olabilir ...yaşamın temposu ...sağlıklı beslenmenin temposu.. erken yatıp erken kalkmanın temposu...
kendine doğru dürüst bakmanın temposu yalnız başına yaşamanın bunalmadan temposu her türlü zorluklara rağmen ...bu konuda avrupa yakasının temsilcisi olarak bi sen bi de ben varım tabi ben anadolu yaka sorumlusu olmaktayım ...benzer yönler evli değiliz çocuk yok ve bisikleti seviyoruz .....
performanstanbuldada bisikleti çağrıştıran bir söz yok ne pedal geçiyor nede mtb yol vs...
gruplaşmaları sevmiyorduk.....bisiklet bence her türlü grupların üstünde bi olay olmalı ...ve bu olayı insan tek olarak ferdi olarak yaşamalı ....
ve bazen bir araya gelen çekirdek kadroda tempo yaparak bu işin ne kadar zevkli olabileceğinide gördük evet ferdi olarakta güzel grup olarakta güzel..
fakat bizim burda grup olayımız felanca bi grup altında toplanma olayından ziyade grup halinde birlikte tempo yaparak gitmenin zevkine varmak ter dökmek ....bunu başardığımıza inanmaktayım dışardan bu üçlü gruba gelecek olanlar belkide önce algılamada zorluk çekebilirler ......
ikinci olayda sen ben ve volkan ile yaptığımız yüksek tempolu 63 km lik bayağı hızlı gittiğimiz bozuk havaya rağmen yaptığımız aktivite idi...bi ara yan yolda durmuş kamyon şöförleri yaptığımız hızdan etkilenmişlerdiki ,bu ne yahu dediler bize....
evet bu üçlüyede dışardan gelecek başka x adamların ayak uydurup uyduramaması da ayrı bi gerçek ........
5 yıl içinde kendimi bi nevi hazırladım ve bundan sonra bu aktiviteyi bırakacağımı hiç mi hiç zannetmiyorum....
biliyorum bir ay bisiklete binmezsem pestile dönerim .....
onun için çalışmaya devam pedallamaya devam
on the road again durumları yollar bizim için......

:) :) :) :) :) :)
 
Çavuş o ne öyle ya 1800 tl. :) Sen crossride ı beğenmiyosun ben ne yapayım dandik jantlarla. Ben de crossride düşünüyodum :)
 
:):):):):):):):):):):):)

ya kafana görede ism hakkı falan olayları dönüyor....
evet biz gurup değiliz guruplaşmayada karşıyız...
bizler sıkı dostlarız bir birimizden en fazla bir bisiklet boyu uzak kalabiliriz..:):):):):) (rampalar hariç) :):):):):):)
 
@Onur Berberci

onur ben sana bunları veririm vallah ama esneme fazla artı ağır akışkanlık orta ...
slr fena fena yani çok iyi çok iyi zımba zımba...

:) :)
 
@Hasip Çehre

ivettttttttttttttttt
grup değiliz.........
sıkı dostlarız..........

:) :) :) :in: :in: :in:
 
@Kudret Kurtcebe

valla bilmem benimkiler çok dandik olduğu için bana crossride yeter de artar.
 
Geri