Scudo Sports

Ng650 alacakken bianchi speed 4000 aldık?sizce hatamı ettik

Kayıt
26 Mayıs 2013
Mesaj
44
Tepki
3
Şehir
ankara
Bisiklet
Specialized
arkadaşlar ng 650 almaya karar kılmıstım,calıstıgım ıcın babamı bisikleti almaya yolladım.bisikletci bianchi 4000 in cok daha iyi oldugunu soylemıs.475 tl de fiyat vermiş.babamda bana sormadan onu almıs.bu 2 bisiklet arasında fark varmı?sizce hatamı ettım?
 
Scudo
hayırlı olsun,iki marka modelide aynı seviyede,ikiside sürekli bakım istiyor,bakımlarını periyodik olarak yaptığın taktirde herhangi bir sorun karşılaşmassın,ileride iyi bir fiyat veren olursa Sedona almanı tavsiye ederim..
 
@mertimtr

valla forumda hep ng650 üzerine konustuk daha sonra bianchi ye dönünce biraz kafam bulandı...bu iki modelin birbirine üstünlük kurduğu herhangi bir nokta yok sanırım
 
Güzel kardeşim bianchi'nin kalitesi giriş seviyesi bisikletlerde salcano'dan bir gömlek daha üstün... NG650 Alüminyum iken Speed4000 çelik kadroya sahip bu ağırlık yönünden dez avantaj. Öte yandan her ikisininde vites sistemleri aynı gözüküyor... Salcano'daki maşa daha iyi. Satış sonrası hizmette bianchi daha üstün... En iyisi biraz sürüp ilerde gönlüne göre bir şey almak olacaktır. Hayırlı olsun iyi günlerde kullan :) Trabzon'dan selamlar...
 
  • Beğen
Tepkiler: ümit atalay
peki arkadaslar birşey soracağım uzun süredir bisiklete binmiyorum,cumartesi sabah erkenden yaklasım 100 km yol yapmayı planlıyorum.sürüş ve giyiniş bicimim nasıl olmalı?nasıl kıyafetler giymeyilim.yardımcı olurmusunuz
 
öncelikle mutlaka kaskınız olmalı. uzun yol yapacağınız için ellerinizin fazla ağrımaması için eldiven de almalısınız. gözlük de mutlaka yanınıza alacağınız malzemeler arasında. yol üstünden de su filan bulabilirsiniz belki ama eğer bulumayacaksanız bir suluk ve suluk kafesi temin edip bisikletinize monte etmenizi öneririm. yolda lastik patlamasına karşı yanınıza pompa, yedek iç lastik (veya yama) ayrıca dış lastiği sökmek için levye almalısınız. bunlar olmazsa olmaz bence diğer yanınıza alacağınız her sey size kalmış. bu arada bisikletinize mutlaka bi gidon çantası veya sele altı çantası alın. uzun yolda cüzdan, cep telefonu taşımak için çok rahat edersiniz. şimdiden kolay gelsin...
 
bence bianchi hata olmuş, ng650 bu modele göre biraz daha geliştirlebilir bir model, bu da tecrüben olur, bu bisikletini geliştirmek için fazla para harcama derim, uygun fiyata satar, üzerine bir miktar para ekleyip giriş seviyesinin biraz üzerinde ve çok rahat geliştirilebilir bir bisiklet alırsın :)

bisikletle biraz zaman geçirdikten sonra hata yapıp yapmadığını hepimizden iyi öğrenirsin ve gereksinimine göre ilerlersin, iki model için de canını sıkma.

yanına alacağın malzemelerin en önemlisi kask ve eldiven diye düşünüyorum, diğerleri olmasa da olur ama kafayı riske atmaya gerek yok. uzun süredir binmiyorum ve 100 km yapacağım diyorsun, bence yapma :) bu mesafeyi 40-50 km civarında tutmalısın, 2 hafta içinde 100 kmye rahatlıkla çıkarsın, o gün için sorun yaratmasa da ertesi günler canın sıkılabilir birden yüklenirsen, hayırlı olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: ümit atalay
@Cem Özyurt

zaten zorlanırsam yarı yolda geri döneceğim :) birde bu seleye oturunca ağrı yapmaması icin ne yapabiliriz.pedli tayt alacağım ama bu ara cok masraf ettım baska caresi yok mu :)
 
kardeşim babanı kandırmışlar...alüminyum gövde varken çelik alınmaz asla. ama mahalle aralarında bineceksen o başka...
 
@ümit atalay

Uzun süredir bisiklete binmiyorsanız 100 km çok fazla olur bence.İlk başlarda daha az mesafe (20-30 km) gitmenizi tavsiye ederim.Isındıkça,zamanla yavaş yavaş artırırsınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: Çağlayan
ümit bey ..
uzun zamandır bisiklete binmiyor iseniz 100 km yi tavsiye etmem siz önce 35 km gidin ve durumunuzun ne olduğunu görün bu forumda bi arkadaş 60 km yi bile bi günde gidemedi çünki kışın bisiklete binmemiş idi yaz gelince bisiklete binenler çoğalır ama senenin 12 ayı antreman yapan biri olarak derimki bisiklet 12 aydır, sele sürekli olursa ,değil 100 -200 km yi bile yutarsınız .....önce 35 km de başlayın rampalı etap seçin ve buraya değerlerinizi yazın ne olduğunu yazın yorulduğunuzu hissetiğiniz an tempoyu düşürün ve hatta sürmeyin yorgun vücut ile dik rampada kendinizi zorlar iseniz elektrotlar atar bisiklet dünyasının tabirleridir bunlar, yani dizler atar..

ayrıca..

boyum 1.72 ve bacak uzunluğum 83 cm bisikletin selesine oturmadan bisikletin üst borusuna bacak aramın mesafesi 3 parmak boyudur ,bu hesaba göre doğru kadro aldım ama kadro 19 inçtir nedeni sele kilidinden ayna kolun orta noktasına olan uzunluk 49 cm dir kadro boyu 19 inçtir ,,,215 km lik performans turunda hiç bi rahatsızlık olmadığı gibi bu karbonu 5 senedir kullanıyorum yalnış kadro olsa idi sorunlar yaşayacaktım kol uzunluğum ise 71 cm ,,,bel ağrıları asla olmadı diz ağrıları olmadı bende,
pedalı aşağı alırım ve diz asla kırık olmaz seleye oturduğum zaman ,,
doğru kadro almaz isek diz ağrıları olur ve hatta sakatlanma bunuda anca bisikleti almadan önce denemek lazım bisikletin üst borusuna olan apış arası uzaklık 3-4 parmak olmalı bu doğru kadro aldınız demektir ...
 
padli tayt yerine jel'li sele alabilirsin şimdilik işini görür..
 
kudred bey tavsiyenizi dikkate alacagım ilk günden o kadar zorlamayacağım
 
@mertimtr

Kesinlikle hayır... Jel'li sele 30-40km idare eder ancak... Uzun yollar için ille de padli tayt...
 
  • Beğen
Tepkiler: ümit atalay
@Uğur Ünalır

bu pedli taytların piyasası nedir arkadaslar?birde ankarada nerde kaliteli/uygun fiyata buluruz?
 
@Uğur Ünalır

speed 4000 in gövdesinin alüminyum olduğu yazıyor?
 
Geri