Scudo Sports

Ng 650 vs carraro sportive224

mersault

Daimi Üye
Kayıt
15 Mayıs 2015
Mesaj
312
Tepki
282
Yaş
39
Şehir
YALOVA
İsim
İlhan G.
Bisiklet
Carraro
Arkadaşlar herkese selamlar. Şu an ng 650 kullanıyorum. Bisiklet kardeşimden hediye geldi.
Bisikleti sürekli asfaltta kullanıyorum. Dağa araziye çıkma ihtimalim yok. Carraro sportive 224 var aklımda.

Sizce bu 2 bisiklet arasındaki sürüş rahatlığı, hafiflik, yolda akış vs. Ng 650 yi kenara bırakıp carraro almaya değer bir fark mıdır ?

Bir yandan carraro almak istiyorum diğer yandanda fark yoksa masrafa girdiğim için pişman olacagım dıye dusunuyorum.

Şimdiden teşekkür ederim.
 
Scudo
Bence illa alacaksaniz yol bisikleti alin.
 
Arada fark elbette var.Geçtiğiniz zaman bunca zaman niye hamallık yaptım dersiniz.Demeyen birisin görmedim şahsen :D bu dediğim dağ'dan yol'a geçen için ancak Ng650'den 224'e geçmeniz de büyük fark yaratacaktır emin olabilirsiniz.Bisikletinize yol lastiği takıp performansı inceleyin ne dediğimi aşapğı yukarı anlayacaksınız

Edit: Bir de evet mümkünse direkt olarak yol bisikleti alın.Mümkünse yani
 
  • Beğen
Tepkiler: nonsteril
@Onur İlker Gündoğdu
Doğru, eğer asfalt dışında kullanmayacaksanız kesinlikle yol bisikleti alın.
 
öncelikle bu konunun altına yazmam yanlış kusura bakmayın.. biraz acil bi durum lütfen beni maruz görün.. sizlerin tecrübeleri benim için önemli 2 bisikleti kıyasladığınızda sizce hangisini tavsiye edersiniz.. ve 27.5 - 29 olarak hangi jant ebatını önerirsiniz.

SALCANO ASSOS 20 X1
  • TİPİ
  • 27,5" MTB
  • KADRO
  • Hafif alaşım alüminyum kadro
  • MAŞA
  • Rockshox 27,5" Recon Gold gidondan hava kilitlemeli maşa
  • ARKA VİTES
  • Sram X1 11 vites
  • KADRO ÖLÇÜLERİ
  • 16" - 18" - 20"
  • ORTA GÖBEK
  • Sram BB GXP
  • AYNA VE KOL
  • Sram X1 Red 36t krank takımı
  • FREN TAKIMI
  • Sram X0 hidrolik disk fren sistemi
  • VİTES KOLU
  • Sram X1
  • RUBLE
  • Sram XG-1180 42t/10t kaset
  • ÖN DEĞİŞTİRİCİ
  • -
  • GİDON
  • Ritchey COMP alüminyum gidon
  • BOĞAZ
  • Ritchey COMP 4-axis alüminyum boğaz
  • SELE BORUSU
  • Ritchey 2B COMP alüminyum sele borusu
  • SELE
  • Ritchey streem V3 comp sele
  • FURÇ TAKIMI
  • Chin Haur CH-6502TBW
  • TEKER SETİ
  • Continental Race King 2.20 lastik
  • JANT SETİ
  • Sram Roam 30 jant seti ön: e-thru / arka: QR
  • AĞIRLIK
  • 11,25 kg


SEDONA 970

  • KADRO970
  • KADRO ÖLÇÜSÜ-17/19
  • VİTES SAYISI-2X10
  • MAŞAROCK SHOX 30 GOLD TK 29" 100MM
  • VITES FREN KOLU-SRAM S GRIPSHIFT 2X10
  • VİTES ÖN-SRAM X9 2X10
  • VİTES ARKA-SRAM X9
  • FREN-SRAM DB5 180/160MM
  • AYNAKOL-SRAM S1400 39-26T
  • KASET-SRAM PG-1070 11-36T
  • ZİNCİR-SRAM PC 1031
  • JANT ÇEMBERİ-DT SWISS 466D 29"
  • HAZNE ÖN-SRAM X7
  • HAZNE ARKA-SRAM X7
  • LASTİK-SCHWALBE RACING RALPH 29*2.10
  • BOĞAZ-RACEFACE EVOLVE
  • GİDON-RACEFACE EVOLVE FLAT WIDE
  • SELE BORUSU-RACEFACE EVOLVE
  • PEDAL-SHIMANO PD-M530
  • SELE-SELLE ITALIA SL
 
@Fırat Kaş Bende Merida Crossway 40v var. Günlük,turda,dagda gayet iyi kullaniyorum.

Yanina bir yol alirim ikisi bana yeter.
 
teşekkürler .. bir kaç yorum daha alabilirmiyim..
 
Eğer hiç araziye çıkma gitme ihtimaliniz yoksa, kalın lastik yerine ince sportive serisi'nin gibi bir lastik takarak kullanabilirsiniz. Hem masraftan kaçınmış hemde ince lastik ile asfaltta daha hızlı ve daha az yorucu bir şekilde pedallarsınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: mersault
@mersault Merhaba, sürüş rahatlığı, hafiflik, akıcılık konusunda her iki bisiklet arasında oldukça fark olacaktır. Dağ bisikleti kardeşinizin hediyesiyse değiştirdiğinizi gördüğünde üzülebilir, bunun yerine jantlarınızın desteklediği en ince dişsiz lastikleri kullanarak yolda akışını ve hızlanmasını artırabilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: mersault
Bence gereksiz masraf yapmayın ng650 ye 1.50 maxxis tekerlek alın keyfinize bakın.
 
  • Beğen
Tepkiler: mersault
ilerleyen zamanlarda başka birisinede bu bilgiler lazım olur diye yazıyorum.

carraro sportive 224 aldım ve ng650 yi kardeşime verdim.

ng650 ile 224 arasında gerçekten fazlası ile fark var. ng 650 ağır, lastikleri kalın ve 26jant bir bisiklet
244 ise hafif, ince lastik ve 28 jant.

eğer" fark var mıdır" diye düşünerek daha fazla zaman gecırseydım ve ng650 yi kullanmaya devam etseydim daha sonra şehir/tur alınca geçen zaman için muhtemelen çok çok pişman olacaktım.
 
  • Beğen
Tepkiler: tbag45
Şunlari da unutmamak lazim carraro sportive fiyatı ng650 nin 2 kati,28 jant olduğu icin manevra kabiliyeti daha az.şehir bisikleti olduğu icin hiz konusunda vasat.
 
  • Beğen
Tepkiler: mersault
@tbag45 hız konusunda vasat dereken ne ile kıyaslayınca vasat kalıyor ?
 
Ng650 hiz konusunda vasat ayni sekilde carraroda vasat.Nerden biliyorsun dersen hergün bisikletlerle geziye ciktigim arkadasim kullaniyor ayni bisikleti.Kalite farki var haklisin ama 2 bisiklet ayri katogorilerde carraroda ki geometri dik oturmani sagladigi icin hiz konusunda aralarinda fark kalmiyor
 
arkadaşlar yol bisikletleri hepsinden hızlı :)

o yüzden diğerleri ile ilgili yazılanları dikkate almayınız.
 
Farklı kategorilerde bisikletler olmaları nedeniyle bu farklar normal.
 
  • Beğen
Tepkiler: mersault
arkadaşlar katagorilerinin farklı olduğunu biliyorum.

benim burdaki amacım kendimdende bildiğim üzre yeni başlayan arkadaşların piyasada çok bulunmasından ve nispeten daha uygun fiyatlı olmasaından mütevellit MTB ye bakmaları.

amacım insanların MTB gerçekten ihtiyaçlarıysa almaları.
 
Geri