Cömert
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 21 Şubat 2012
- Mesaj
- 634
- Tepki
- 2.526
- Şehir
- İstanbul
Hem bisiklet hemde motorsiklet sahibi olunca , her sene bu fuarı mecburen takip ediyorum. Her bir sene bir önceki seneyi aratıyor şeklindeki teorim, bu senede beni yanıltmadı. Şimdiye kadar gittiğm en kötü fuardı diyebilirim.Seneye gitmemeye karar verdim. Artık bende olmadığıma göre seneye hidrolik frende kullanılan yağın viskosite oranı veya fren telinin çeliğnin genleşme katsayılarını soran kalmayacak.Gerçi bunu Türkiyede cevaplayacak üretici varmıdır ? İnanın bilmiyorum. Bu seneki fuara sizin için gittim dersem yalan olur. Her sene olduğu gibi kendim için gittim. Egoist olduğu kadar narşistim de. Ama sadistte değilim. gördüklerimi ve çektiklerimi paylaşayım ki sizlerde aynı eziyeti çekmeyin, fuara da gidemeyenler çokta üzülmesinler. Çünkü hakikaten organizasyon berbat ötesiydi.
Öncelikle güvenlik sebebiyle giriş kapısına yakın alana araç alınmıyor.Kişisel aracınızla gidecekseniz sakın yolun sağına soluna parketmeyin , hemen önünüzde ve yanınıza 2 sıra park başlıyor.Çıkmak isterseniz bu 2. sıranın sahiplerini bekler durursunuz. Yakında İşpark var. 2 saate kadar ücretsiz , 2 saatten 1 güne kadarda 8 TL .Yalnız bugün cuma olmasına rağmen çok zor yer buldum . O da en uç noktada. Yarın ve pazar günü yer bulunacağınızı zannetmiyorum. Bence gitmeyi düşünüyorsanız toplu taşımayla gidin veya kişisel aracınızla gidecekseniz Havalanı otoparkına bırakıp taksi tutun. İnanın kar'lı çıkarsınız. Artık firmalar için davetiye çıkartılmadığı için Giriş 25 TL ( Öğrenciye ne kadar bilmiyorum.) güvenlik adı altında park meselesine o kadar sinirlendim ki , not defterimi yanıma almadım. Ben genelde sorduğum ürünlerin grup setlerini ,kaç kilo , ne ve kaç paraya satıldığını yazarım. Ancak bisiklet teşhir edilen stant sayısı o kadar azdı ki zaten gerek yoktu.
Güvenlik öyle hat safhadaki, aracınızla kapıya yaklşamıyorsunuz ama Nurgaz'ın açtığı ve kamp malzemeleri satan stantdan bıçak ve balta satın alabiliyor ve bununla içerde rahatlıkla Baltalı ilah gibi dolaşabiliyorsunuz. Maşallah. Almanlar böyle şeyler yapamadığı için kıskansın dursunlar bizi. Motorsikletlerde olduğu gibi bisiklet stantlarında da önceki seneye nazaran oldukça azalma var. Öncelikle çoğunluğu elektrik motorlu bisiklet. Motorsuz sade olarak model teşhir edilen sadece 3 stant vardı. Biriside forum üyesi ve hepimizin tanıdığı bir dostumuz standı. Kıllık olduk diye kim olduğunu yazının en sonuna kadar yazmayacağım. Böyle yapınca elime ne gececekse artık ? Ama olsun yinede yapacağım.
Bu firma beni iki yönden oldukça şasırttı. İlki bir personelinin oldukça akıcı türkçe konubiliyor olması
ki , yabancı özellikle çin menşeyli firmalarn stantlarındaki çnli personel akıcı ingilizce konuşabiliyorken bizler genelde ingilizceyi akıcı dinleriz ve çok akıcı biçimde susarız.
Firma tek bir ürünle katılmış. 250 watt motorlu bir Mtb
Beni şasırtan dğer unsur ise boya işçiliği ve kalitesi. Resimden anlaşılmıyor ama oldukça iyi.Akünün konumlandığı yerde mantıklı
5 kademeli bir motor kullanmışlar. Bilgi ekranı oldukça net görünüyor.
Kullanılan motor türüde budur.
Firmanın satışları internet üzerinden ancak 1 hafta içinde İstanbul içinde bir yetkili servis açacaklarmış. Bana mevcut bir servise yetki verecekler gibi geldi ama kafaları fazla karışmasın diye fazlada soru sormadım. Bu arada firmanın isminin içinde karbon ibaresi geçiyor . Bu modelin adı da Carbostar ama bisiklet karbon değil alüminyum.Belki karbon modelleride vardır ama türkçe konuşan elemanın başı kalabalık diyede karbon meselesini sormadım. ( Fiyatını da 3.450 TL gibi hatırlıyorum ama çokta emin değilim )
Bu firmanın standınta farklı scooterlar vardı. Birde klasik motorsiklet görünümlü elektrikli bir model bisiklet, Aynısın beyaz renginide yapmışlar.
Elektrik motorunu saklamak için yaptıklarını zannettiğim , plastikten , motorsiklet motor blogunu andıran birde aparat var. Bunu keşke hiç takmasalarmış. Ön fren disk ama arka fren yok. Daha doğrusu firma yetkili motor freni var dedi. Sıvı yakıtlı ve ateşlemeli motorlarda , vites küçültülerek , kompresyon fren yapılabilinir.Ancak elektrikli motorlarda motor freni nasıl bir şeydir ? İnanın hiç bir fikrim yok. Bu tarz bisikletleride pek sevmedğimden, konu üzerinde çok durmadım.
Memleketimizde bisiklet taksi olayını bu firma başlattı yanlış hatırlamıyorsam.
Aşağıdaki ürünü görünce neden bisiklet dolmuş olmasın ki dedim.
Motorlu taşıt kullanılmasınn yasak olduğu adalarda veya tatil köylerinde rahatlıkla kullanılır. Ürün elbette ekeltrik motorlu ancak pedalda var. Akü bitince bu ürünü pedal kuvvetiyle götürebilecek adamın , hakikaten elerinden öperim. Boş hali bile bana yeterince ağr gibi gözüktü ama teknik bilgide sormadığım için benimkisi sadece varsayım.
Firmanın birde şöyle bir ürünü var.
Sele yok. Arka tekerlekler küçük, ve öncen çekişli. Tahminim oldukça düz asfalt veya beton zeminde kullanılması gerekiyor. Belki drift tarzı bir hareket yapılabilinir ama bununla uzun tur atmaya kalkanın vay haline. ( Şahsi fikrim )
BVG TEKNOLOJİ ( Tabela resmini çekmeyi untuttum ) Koacelinde yerli bir üretici. Genel olarak 3 tekelekli iş bisikletleri imalatı yapıyor.Modellere talep halinde elektrik motoruda koyabiliyor.
Anormal rahat koltukları var. İnsan bununla giderken uyuyakalır Yolcuyken tabi.
En çok beğendiğim modeli bu oldu arkadaşlar. Hem bebek arabası hemde bisiklet. İkisi bir arada.
Bu noktadan ayırırsanız sadede bebek arabası oluyor. 3 tekerlekten dolayı oldukça güvenli.
.
Aynı mantıkla market arabası gibi kulllanılabilecek bir yük taşıma modeli de mevcut. Ayrıldığı vakit asansöre de sığar , Her ne taşıyorsanız, kapınıza kadar götürebilirsiniz.
Türkiyede üretilen 2 tekerlekli tek recumbent modeli bu olmalı.
Mafsallı ilginç bir gidon yapısı var.İlk başta bana oldukça garip geldi. Sürüldükçe alışılır gibi.
Boom borusu kullanmak yerine kadro yapısını değiştirecek hakikaten değişik bir ürün yapmışlar. Bu ürün geçen seneki fuarda da vardı.
Yanlış hatırlamıyorsam bu modele istenirse elektrik motoruda ilave edilebiliyordu.
Oldukça ilginç bir ürün teşhir ediyorlar.
Tekerlekler tahminimce 20 cm çağında. Pedal yok. İlerlemek için elektirkli motor kulanıyorsunuz. Akü ön tekerleğin içinde , motor arka tekerleğin içinde.Katlanabilir. Ön tekerşek beyaz dairenin içine , arka tekelekte siyah dairenin içine tam oturuyor. Tahminen 40 cm yüksekliğinde katlanmış bir kütleye dönüyor.
İlginç bir ürün.
Bu firma Chopper motorsiklet görünümlü, elektrikli model yapıyor.
Bir elektikli bisiklet üreticisi daha.
Firma aküleri kadro görselini bozmadan oldukça iyi gizlemiş.
Le Grand ifadesini okunduğudda ve modelleri gördüğünüzde önce Fransız firması zannediliyor.İtalyan firması.
Bunun rengine bayıldım.Şimdi aynı renk boya arasak bulamayız. Hatta Almanyadan Murat ÇÖMEZ bırakın aynı renk boyayı ,aynı renk parmak arası terlik bile bulur Ama biz bu renk boyayı bulamayız.Ne biçim iştir anlamadım gitti. Almanya bizi kıskanmaya halen devam ediyor.
Klasik görülümlü elektrikli bir model.
Firmanın katlanır modelleride var. Yalnız katlanma olayını fazla abartmışlar. Katlanınca ortada bisiklete dair bir şey kalmıyor. Optimus Prime gibi bir bisiklet. Katla katlayabildiğin kadar.
Kıllık olsun diye en sona açıklayacağımı yazdığım , elektrikli motorla işi olayan , bisiklet gibi bisiklet yapan , aynı zamanda forumumuza üye olan ve malzeme kalitesi , işçilik ve imalat aşamasındaki tiziz çalışmalarıyla ,açtığı her başlıkla salyalarımızı akıtmamıza sebep olan , AR-Ge , tasarım , tedarik , lojistik ve imalatıyla, tek kişilik mega fabrika Burçak ERBİL.
Öncelikle güvenlik sebebiyle giriş kapısına yakın alana araç alınmıyor.Kişisel aracınızla gidecekseniz sakın yolun sağına soluna parketmeyin , hemen önünüzde ve yanınıza 2 sıra park başlıyor.Çıkmak isterseniz bu 2. sıranın sahiplerini bekler durursunuz. Yakında İşpark var. 2 saate kadar ücretsiz , 2 saatten 1 güne kadarda 8 TL .Yalnız bugün cuma olmasına rağmen çok zor yer buldum . O da en uç noktada. Yarın ve pazar günü yer bulunacağınızı zannetmiyorum. Bence gitmeyi düşünüyorsanız toplu taşımayla gidin veya kişisel aracınızla gidecekseniz Havalanı otoparkına bırakıp taksi tutun. İnanın kar'lı çıkarsınız. Artık firmalar için davetiye çıkartılmadığı için Giriş 25 TL ( Öğrenciye ne kadar bilmiyorum.) güvenlik adı altında park meselesine o kadar sinirlendim ki , not defterimi yanıma almadım. Ben genelde sorduğum ürünlerin grup setlerini ,kaç kilo , ne ve kaç paraya satıldığını yazarım. Ancak bisiklet teşhir edilen stant sayısı o kadar azdı ki zaten gerek yoktu.
Güvenlik öyle hat safhadaki, aracınızla kapıya yaklşamıyorsunuz ama Nurgaz'ın açtığı ve kamp malzemeleri satan stantdan bıçak ve balta satın alabiliyor ve bununla içerde rahatlıkla Baltalı ilah gibi dolaşabiliyorsunuz. Maşallah. Almanlar böyle şeyler yapamadığı için kıskansın dursunlar bizi. Motorsikletlerde olduğu gibi bisiklet stantlarında da önceki seneye nazaran oldukça azalma var. Öncelikle çoğunluğu elektrik motorlu bisiklet. Motorsuz sade olarak model teşhir edilen sadece 3 stant vardı. Biriside forum üyesi ve hepimizin tanıdığı bir dostumuz standı. Kıllık olduk diye kim olduğunu yazının en sonuna kadar yazmayacağım. Böyle yapınca elime ne gececekse artık ? Ama olsun yinede yapacağım.
Bu firma beni iki yönden oldukça şasırttı. İlki bir personelinin oldukça akıcı türkçe konubiliyor olması
ki , yabancı özellikle çin menşeyli firmalarn stantlarındaki çnli personel akıcı ingilizce konuşabiliyorken bizler genelde ingilizceyi akıcı dinleriz ve çok akıcı biçimde susarız.
Firma tek bir ürünle katılmış. 250 watt motorlu bir Mtb
Beni şasırtan dğer unsur ise boya işçiliği ve kalitesi. Resimden anlaşılmıyor ama oldukça iyi.Akünün konumlandığı yerde mantıklı
5 kademeli bir motor kullanmışlar. Bilgi ekranı oldukça net görünüyor.
Kullanılan motor türüde budur.
Firmanın satışları internet üzerinden ancak 1 hafta içinde İstanbul içinde bir yetkili servis açacaklarmış. Bana mevcut bir servise yetki verecekler gibi geldi ama kafaları fazla karışmasın diye fazlada soru sormadım. Bu arada firmanın isminin içinde karbon ibaresi geçiyor . Bu modelin adı da Carbostar ama bisiklet karbon değil alüminyum.Belki karbon modelleride vardır ama türkçe konuşan elemanın başı kalabalık diyede karbon meselesini sormadım. ( Fiyatını da 3.450 TL gibi hatırlıyorum ama çokta emin değilim )
Bu firmanın standınta farklı scooterlar vardı. Birde klasik motorsiklet görünümlü elektrikli bir model bisiklet, Aynısın beyaz renginide yapmışlar.
Elektrik motorunu saklamak için yaptıklarını zannettiğim , plastikten , motorsiklet motor blogunu andıran birde aparat var. Bunu keşke hiç takmasalarmış. Ön fren disk ama arka fren yok. Daha doğrusu firma yetkili motor freni var dedi. Sıvı yakıtlı ve ateşlemeli motorlarda , vites küçültülerek , kompresyon fren yapılabilinir.Ancak elektrikli motorlarda motor freni nasıl bir şeydir ? İnanın hiç bir fikrim yok. Bu tarz bisikletleride pek sevmedğimden, konu üzerinde çok durmadım.
Memleketimizde bisiklet taksi olayını bu firma başlattı yanlış hatırlamıyorsam.
Aşağıdaki ürünü görünce neden bisiklet dolmuş olmasın ki dedim.
Motorlu taşıt kullanılmasınn yasak olduğu adalarda veya tatil köylerinde rahatlıkla kullanılır. Ürün elbette ekeltrik motorlu ancak pedalda var. Akü bitince bu ürünü pedal kuvvetiyle götürebilecek adamın , hakikaten elerinden öperim. Boş hali bile bana yeterince ağr gibi gözüktü ama teknik bilgide sormadığım için benimkisi sadece varsayım.
Firmanın birde şöyle bir ürünü var.
Sele yok. Arka tekerlekler küçük, ve öncen çekişli. Tahminim oldukça düz asfalt veya beton zeminde kullanılması gerekiyor. Belki drift tarzı bir hareket yapılabilinir ama bununla uzun tur atmaya kalkanın vay haline. ( Şahsi fikrim )
BVG TEKNOLOJİ ( Tabela resmini çekmeyi untuttum ) Koacelinde yerli bir üretici. Genel olarak 3 tekelekli iş bisikletleri imalatı yapıyor.Modellere talep halinde elektrik motoruda koyabiliyor.
Anormal rahat koltukları var. İnsan bununla giderken uyuyakalır Yolcuyken tabi.
En çok beğendiğim modeli bu oldu arkadaşlar. Hem bebek arabası hemde bisiklet. İkisi bir arada.
Bu noktadan ayırırsanız sadede bebek arabası oluyor. 3 tekerlekten dolayı oldukça güvenli.
Aynı mantıkla market arabası gibi kulllanılabilecek bir yük taşıma modeli de mevcut. Ayrıldığı vakit asansöre de sığar , Her ne taşıyorsanız, kapınıza kadar götürebilirsiniz.
Türkiyede üretilen 2 tekerlekli tek recumbent modeli bu olmalı.
Mafsallı ilginç bir gidon yapısı var.İlk başta bana oldukça garip geldi. Sürüldükçe alışılır gibi.
Boom borusu kullanmak yerine kadro yapısını değiştirecek hakikaten değişik bir ürün yapmışlar. Bu ürün geçen seneki fuarda da vardı.
Yanlış hatırlamıyorsam bu modele istenirse elektrik motoruda ilave edilebiliyordu.
Oldukça ilginç bir ürün teşhir ediyorlar.
Tekerlekler tahminimce 20 cm çağında. Pedal yok. İlerlemek için elektirkli motor kulanıyorsunuz. Akü ön tekerleğin içinde , motor arka tekerleğin içinde.Katlanabilir. Ön tekerşek beyaz dairenin içine , arka tekelekte siyah dairenin içine tam oturuyor. Tahminen 40 cm yüksekliğinde katlanmış bir kütleye dönüyor.
İlginç bir ürün.
Bu firma Chopper motorsiklet görünümlü, elektrikli model yapıyor.
Bir elektikli bisiklet üreticisi daha.
Firma aküleri kadro görselini bozmadan oldukça iyi gizlemiş.
Le Grand ifadesini okunduğudda ve modelleri gördüğünüzde önce Fransız firması zannediliyor.İtalyan firması.
Bunun rengine bayıldım.Şimdi aynı renk boya arasak bulamayız. Hatta Almanyadan Murat ÇÖMEZ bırakın aynı renk boyayı ,aynı renk parmak arası terlik bile bulur Ama biz bu renk boyayı bulamayız.Ne biçim iştir anlamadım gitti. Almanya bizi kıskanmaya halen devam ediyor.
Klasik görülümlü elektrikli bir model.
Firmanın katlanır modelleride var. Yalnız katlanma olayını fazla abartmışlar. Katlanınca ortada bisiklete dair bir şey kalmıyor. Optimus Prime gibi bir bisiklet. Katla katlayabildiğin kadar.
Kıllık olsun diye en sona açıklayacağımı yazdığım , elektrikli motorla işi olayan , bisiklet gibi bisiklet yapan , aynı zamanda forumumuza üye olan ve malzeme kalitesi , işçilik ve imalat aşamasındaki tiziz çalışmalarıyla ,açtığı her başlıkla salyalarımızı akıtmamıza sebep olan , AR-Ge , tasarım , tedarik , lojistik ve imalatıyla, tek kişilik mega fabrika Burçak ERBİL.


