Scudo Sports

Mosso Reborn 105

@Özhan Akgöğ


bu olay doğru mu arkadaşlar.bugün bu model bisikletten almayı düşünüyordum sadece merida scultura alü kadrosunu full karbon olsun diye mosso reborna cevırıcektım bu yazıdan sonra direk iptal dedim uzun süreli kullanan vs böyle bir sorun yaşayanlar var mı cidden yazarlarsa memnun olurum ?
 
Scudo
@Hasankaran
Yakın zamanda mosso reborn alıp 80-100km kullanmış biri olarak henüz herhangi bir dezavantajını görmedim tabi bisikleti alıp ne şekilde kullandığınız ve o bisikletten ne beklediğiniz de önemli...
Ayrıca belirtmeliyim ki selesi gerçekten çok berbat tabi kişiden kişiye de farklılık gösterebilir ama bende tayt bile işe yaramadı mecburen seleyi fizik anteres kium ile değiştirdim.
 
@Serkan Mıstınoğlu

52-42 aynakol 26 da ruble :) bayagı bagırtıyo.tecrubeyle sabıt :):)
 
Bu yeni aero kadrodan alan var mı? Ben aldım ama aeroluğu ne kadar başarılı sizce?
Bunu neden yazıyorum.. Hava direnci hızı etkileyen en büyük faktör.. Benim endurance tipi kadro olan geotech ile hemen hemen aynı hızlarda seyrediyor hızım.. Sanırım o kadar başarılı bir aero yapısı yok..
 
Son düzenleme:
@amoush00 Sizin başka bir bisikletiniz daha vardı yanılmıyorsam aero olmayan. Aynı rotada kıyas yapma şansınız var aslında aero kazanımı var mı yok mu diye. Bisikletten daha çok aslında biz aero muyuz o da önemli.
 
@trainspotting35 Evet geotech var.. O duruyor hala.. O 51 kadroydu.. Bu 50 kadro.. bisiklet altıma çok iyi oturdu da.. Ben aero durmayı başaramıyorum bir türlü bisikletin üstünde.. Göreceğim.. Bunun daha kısa bir alın borusu var.. Arka lastik kadronun içine gömülü.. Arka çatal birden genişliyor.. çok üçgen yapısı var.. ama alt boru üçgensel.. ince yapısı olsa daha iyi olur gibime geliyor.. Neyse.. ! Ama hoşuma gidiyor görüntüsü.. Gidon aero ama gidon boğazı arero değil fakat çok ince bir profili yok gidonun yanlızca biraz ovalleştirilmiş.. Sele prologo nun güzel bir selesiydi ama ben sele borusu ayarı yaparken, karbon kaynaması yüzünden boruyu çıkarmaya çalışırken kırmayı başardım.. Sele borusu en başarılı aero yapıya sahip olan kadro elemanı.. Biraz daha süreyim bakalım.. Geniş profilli jant ta lazım ama o işe girmek istemiyorum.. İyi bir jant iyi para çünkü..
 
@trainspotting35 Evet geotech var.. O duruyor hala.. O 51 kadroydu.. Bu 50 kadro.. bisiklet altıma çok iyi oturdu da.. Ben aero durmayı başaramıyorum bir türlü bisikletin üstünde.. Göreceğim.. Bunun daha kısa bir alın borusu var.. Arka lastik kadronun içine gömülü.. Arka çatal birden genişliyor.. çok üçgen yapısı var.. ama alt boru üçgensel.. ince yapısı olsa daha iyi olur gibime geliyor.. Neyse.. ! Ama hoşuma gidiyor görüntüsü.. Gidon aero ama gidon boğazı arero değil fakat çok ince bir profili yok gidonun yanlızca biraz ovalleştirilmiş.. Sele prologo nun güzel bir selesiydi ama ben sele borusu ayarı yaparken, karbon kaynaması yüzünden boruyu çıkarmaya çalışırken kırmayı başardım.. Sele borusu en başarılı aero yapıya sahip olan kadro elemanı.. Biraz daha süreyim bakalım.. Geniş profilli jant ta lazım ama o işe girmek istemiyorum.. İyi bir jant iyi para çünkü..
Sele gördüğüm kadarıyla prologo değil de equip markaydı(muhtemelen mossonun kendi üretimi). Gidon ve gidon boğazı ile aynı marka. Tipi ve logosu benziyordu sanki prologoya. Sağlamlığı konusunda tereddütlerim vardı zaten.
 

Dosyalar

  • fsafsa.jpg
    fsafsa.jpg
    25,1 KB · Okunma: 62
@Mustaac Ya o q harfi prologonun amblemi değil mi? Evet equipped da olabilir.. Eski bisikletimin selesini taktım.. Keyfim yerinde..
 
  • Beğen
Tepkiler: NoCycling
@Mustaac Ya o q harfi prologonun amblemi değil mi? Evet equipped da olabilir.. Eski bisikletimin selesini taktım.. Keyfim yerinde..
Yok hocam prologo nun amblemi daha farklı. Bisikletle birlikte gelen sele gidon ve gidon boğazının markasının aynısından yani Equip.
 
Geri