offom
Üye
- Kayıt
- 10 Haziran 2016
- Mesaj
- 21
- Tepki
- 19
- Yaş
- 36
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Ömür Can Kayaokay
- Bisiklet
- Mosso
@noctis @mergin @EmirhanShn
2000'de alınmış Castello Guardian'dan sonra (muhteşem bisiklettir ve hala yaşamaktadır) aldığım ilk bisiklet olan Mosso 1621 sonrası çıkardığım dersler (aşağıdakiler bana göre 1621'in eksikleridir),
- Ön maşanın HLO (Hydraulic Lockout) olması (Kilitli de olsa çok sert darbeleri yutuyor),
- Ön maşanın Zoom marka olmaması (Sitelerindeki e-mail adreslerini bile güncellememişler, hepsi yanlış neredeyse, rahatsız oldum. Ayrıca yurtdışında satılmakta olan bisikletlerde Zoom diye bir marka pek yok, anlaşılan Türkiye'ye iteliyorlar),
- Arka göbeğin kaset uyumlu olması (Vidalı ruble olmaması), yıllar sonra bir dişe bir şey olduğunda o dişi değiştirebilme, diş sayılarının daha düşük seviyelerde olabilmesi (7. vites 14 diş yerine 12 diş gibi),
- Kaset uyumlu arka göbeklerin mil yamulmasına karşı daha doğru geometride olması (Mil yamulması beraberinde arka dişlide gezinme, viteslerde kararsızlık, göbekte bilye ya da çanak bozulması, akord bozulması getirebiliyor),
- Bisiklet alınmadan evvel, kol ve bacak boyunuza göre ayarlandıktan sonra, uygun bir yolda 45-55km/s hıza çıkılması ve ufak direksiyon girdileri ile bisikletin yolda gezinmesinin (Şasi, direksiyon ve sele borusunun esnemesi) incelenmesi, kontrol ve güven hissinin temini
konularında gerekli özenin ve araştırma gayretinin gösterilmesidir.
2000'de alınmış Castello Guardian'dan sonra (muhteşem bisiklettir ve hala yaşamaktadır) aldığım ilk bisiklet olan Mosso 1621 sonrası çıkardığım dersler (aşağıdakiler bana göre 1621'in eksikleridir),
- Ön maşanın HLO (Hydraulic Lockout) olması (Kilitli de olsa çok sert darbeleri yutuyor),
- Ön maşanın Zoom marka olmaması (Sitelerindeki e-mail adreslerini bile güncellememişler, hepsi yanlış neredeyse, rahatsız oldum. Ayrıca yurtdışında satılmakta olan bisikletlerde Zoom diye bir marka pek yok, anlaşılan Türkiye'ye iteliyorlar),
- Arka göbeğin kaset uyumlu olması (Vidalı ruble olmaması), yıllar sonra bir dişe bir şey olduğunda o dişi değiştirebilme, diş sayılarının daha düşük seviyelerde olabilmesi (7. vites 14 diş yerine 12 diş gibi),
- Kaset uyumlu arka göbeklerin mil yamulmasına karşı daha doğru geometride olması (Mil yamulması beraberinde arka dişlide gezinme, viteslerde kararsızlık, göbekte bilye ya da çanak bozulması, akord bozulması getirebiliyor),
- Bisiklet alınmadan evvel, kol ve bacak boyunuza göre ayarlandıktan sonra, uygun bir yolda 45-55km/s hıza çıkılması ve ufak direksiyon girdileri ile bisikletin yolda gezinmesinin (Şasi, direksiyon ve sele borusunun esnemesi) incelenmesi, kontrol ve güven hissinin temini
konularında gerekli özenin ve araştırma gayretinin gösterilmesidir.