İdris Bey, içerideki şeritleri kısaltmanız güzel olmuş belli bir oranda düzelme yaşamanıza sevindim. Ben yukarıdaki mesajımda sorunun genellikle jant şeridinden kaynaklandığını söyledim ancak, her zaman tek sorun o olmayabiliyor belki lastik tahmin ettiğim kadar masum değildir. Ancak yine de şunları kontrol ederseniz hatanın nerde olduğunu tam anlamanız mümkün;
1- Jantınızın akordu tam mı yukarı aşağı bir sekme söz konusu mu? Bunu jantınızın üzerinden lastiği tamamen söktükten sonra elinizde hızlı bir şekilde çevirerek görebilirsiniz.
2- Jant şeridiniz jantınızı sıkı sıkıya sarmadığı için hala kayma yaparak yine lastiğin altına giriyor olabilir. Hiç jant şeridi takmadan lastiğinize çok yüksek basınç hava basmadan aynı sorun hala var mı deneyebilirsiniz.
3- Sibopun dış lastiğe denk geldiği yerde tam oturma yaşanmıyor olabilir, genellikle en zor oturan bölge orasıdır. Lastik inikken pompanızı siboba takın ve sibobu içeri doğru ittirdikten sonra tekeri düzgünce oturtun sonra yavaş yavaş şişirin. Kayganlaştırıcı olarak deterjan yerine sabun kullanmanız daha iyi olur.
4- Jant'ınızın yanaklarında herhangi bir deformasyon var mı kontrol edin, farkında olmadan vurmuş olabilirsiniz.
5- Son ve en kötü seçenek ise gerçekten ya lastiğinizde ya da jantınızda defo söz konusu olabilir. Eğer böyle bir durum söz konusuysa, garantiden lastiğinizin yenilenmesini isteyebilirsiniz.
1- Jantınızın akordu tam mı yukarı aşağı bir sekme söz konusu mu? Bunu jantınızın üzerinden lastiği tamamen söktükten sonra elinizde hızlı bir şekilde çevirerek görebilirsiniz.
2- Jant şeridiniz jantınızı sıkı sıkıya sarmadığı için hala kayma yaparak yine lastiğin altına giriyor olabilir. Hiç jant şeridi takmadan lastiğinize çok yüksek basınç hava basmadan aynı sorun hala var mı deneyebilirsiniz.
3- Sibopun dış lastiğe denk geldiği yerde tam oturma yaşanmıyor olabilir, genellikle en zor oturan bölge orasıdır. Lastik inikken pompanızı siboba takın ve sibobu içeri doğru ittirdikten sonra tekeri düzgünce oturtun sonra yavaş yavaş şişirin. Kayganlaştırıcı olarak deterjan yerine sabun kullanmanız daha iyi olur.
4- Jant'ınızın yanaklarında herhangi bir deformasyon var mı kontrol edin, farkında olmadan vurmuş olabilirsiniz.
5- Son ve en kötü seçenek ise gerçekten ya lastiğinizde ya da jantınızda defo söz konusu olabilir. Eğer böyle bir durum söz konusuysa, garantiden lastiğinizin yenilenmesini isteyebilirsiniz.