Scudo Sports

Mevcud bisiklete "upgrade" fren sistemi !!!

iki fren çıktı meydane, ikiside birbirinden şehane...

  • Sram guide R

    Katılım: 1 10,0%
  • Shimano xt m785

    Katılım: 9 90,0%

  • Toplam katılım
    10

chnkrmz

kırdılar beni layer layer.
Kayıt
17 Şubat 2014
Mesaj
5.656
Tepki
4.839
Yaş
37
Şehir
54karya
İsim
Cihan KIRMIZI
Başlangıç
1995—96
Bisiklet
Cannondale
Bisiklet türü
Cyclocross
frenlerde güncellemeye gidiyorum.
iki fren arasında çok kararsız kaldım.

corratec x-verts 0.2 (2011models) bisiletin frenlerini değiştircem.
mevcud fren elixir 5
çok hırpalanmış durumda. fren kolu laçka oldu. fren kolunu tutan iki taraflı bölüm küsmüşler birbirinden ayrılıyorlar.

ikiside tek parmak kontrollü. sram az biraz daha pahalı ( 25 yuro kadar )

ikiside ayrı firma
ikiside ayrı hidrolik yağı
ikiside kaliteli ama.
biri capon biri amerika

seçim yaparken nasıl seçim yapayım.
biri mineral yağ kullanıyor
biri dot 5.1 yağ kullanıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Scudo
V frenden sasma :D
 
@mariokaldato düşündüm "V"e frenlerimi yükseltmeye karar verdim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Cihan, Guide R kullanıcısı olarak Icetech özelliği olan bir Shimano tercih etmeni dilerim. Japon her zaman iyidir :)
 
Kullanıma ve hissiyata göre de değişebilir bu tercih. İkisini de denemen lazım. Ben Sram'ın kuvvetini ve frenleme hissiyatını çok seviyorum. Shimano da gayet başarılı. O XT modelini denemedim ama Ice Tech SLX yeterliydi kuvvet olarak. Alıp daha sonra ikinci el olarak satarım belki dersen Shimano tabi ki. Bence bir arkadaşının frenlerini test et şansın olursa.
Ben ikisini de eleyerek bisikletimde Magura kullanmayı tercih ettim bu arada :)
 
Ben hidrolik olarak sadece avid db3 kullanmış olmama rağmen shimano diyorum. Neden dersen inan bilmiyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@ratm
Icetech ozelligi nedir abi tam olarak ne ise yariyo?
 
@ratm

kullanıcısından böyle bi yorum aldığıma göre ozaman kararımı xt den yana kullanıyorum. :)
 
@mariokaldato kısaca disk frenin soğutma sistemi diyebiliriz. Rotor, kaliper(galiba) ve fren pedlerinde olan bir özellik. Pedlerin ve rotor un daha az ısınmasını sağlayarak performansın düşmesini engelliyor. Yabancı sitelerde bununla ilgili güzel incelemeler var. Türkçe kaynak da olabilir, çok fazla araştırmadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@mariokaldato

aystek özelliği zor ısınıp çabuk soğuyan bişey abi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@ratm
Hmmm anladim abi evet guzel ozellikmis isinma problemi ciddi problem guzel dusumulmus ama sanirsam profesyonel bi tasarimm.benim gibi mahalle turcularina gereksiz gibi sanki :D ama @chnkrmz yegene lazim.oyle bisi :D

Yeri geldi sorayim : kuik relayz ne abi? :D
 
@chnkrmz

Yuhh railgun. Bildiğin ortaokuldayım şuan uzayda tepeye çıkmış Adam indiriyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: chnkrmz
Cihan saka bir yana eger gecekten frenleri degistireceksen xt al, ben Sram xx aldim ve inan kisa bir süre cikartim ve xtr taktim yerine. Ben xt yi sramm guide gectim xx e bile degismem.
 
@Murat Cömez

şubat ayında aksilik çıkmaz sa fren ve teker setini değiştiricem murat abi.
fren olarak xt yi ekledim listeme. teker olarak ta fulcrum red metal 3 var aklımda.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Geri