Scudo Sports

Merida bisiklet hakkında tercih, soru ve cevaplar.

vay be araba fiyatına bisiklet satıo adamlar ve kapışılıyo işini biliolar ve de yapıolar adamlar buişte lider...
 
Scudo
Gidin o zaman elin yabancısından bilgi alın ne güzel cevapta yazmışlar size , tork bilginiz varsa , bir tork anahtarı ile sıkılcağınıda bilmeniz gerek buradan size insanlar nasıl yardım etsin sizce 3 tur 5 tur at sonra yarım tur geri çevir mi diyecekler.
 
@Eurynomos

sakin ol:mad:
bak sana bir örnek:
bu mesajı yazdıktan sonra 1 aya yakın bir teçrübe edindim. ve diyebilirim ki bir kaç kez deneyerek sele borusu xc sürüşlerde kendiliğinden dönmeyecek bir şekilde yada sele borusu içeri inmeyecek bir sıkılığa gelene kadar az az sıkılır...
bu forumda bilgi paylaşılır yoksa bir fikrin okur geçersin ne diye sataşıyorsun ilk yazdığımı okursan karbon bisikleti olan arkadaşlar tork anahtarı olmadan neler yapıyor onunla ilgili fikir paylaşımı istedim. tekrar diyorum sakin ol:boese157:
 
  • Beğen
Tepkiler: calbiyik03
Sizemi soracağım öncelikle sakin olup olmamayı , üstelik ben zaten sakinim , siz öyle görüyorsunuz , asıl siz benimle senli benli konuşmayın ! Babanın oğlu değilim ben.Hey millet falan filan şeklinde konuşmalar , nerede yaşıyorsun sen Los Angeles'da mı ? Tecrübe edinememişsin çünkü ''ç'' ile yazılmaz tecrübe.
 
bende 150 km de 2008 meride 500d satıyorum, ilgilenenler ilanıma bakabilirsiniz.
 
Bu Bİsİkletİn AĞirliĞi Nedİr ArkadaŞlar...bİlen Varsa Bİlgİ Verİrse Çok Sevİnİrİm...kullanan ArkadaŞlar Varsa Nasildir Memnunlarmi...???
 
kadro ağırlığı 1175 gram 16 inç olanı...kullanıyorum ve çok memnunum.kesinlikle süper bir bisiklet.emsalleri içinde en uygun fiyatlı olanı...
 
TeŞekÜrler....pekİ 2008 Model Olan In Kendİ Donanimlariyla Toplam AĞirliĞi Ne Kadar Acaba Bİlİyormusunuz Bİde Nereden Ne Kadara Aldiniz ....t
 
selam ben 18 inc olanını kullanıyorum, kadroyu çok çok yakından defalarca inceledim harika bir işciliği var, açıları mükemmel çok atik bir şey, kedi gibi :)...!
ben ankara dan erdoğanlar bisikletten aldım ve reklam amaçlı söylemiyorum tr de en ucuza erdoğanlar bisiklet satıyor oraya bir bakın derim.
 
Trekçilerin,Specializedcilerin,Salcanocuların galerisi var bizim neyimiz eksik.:D Bizde bu furyaya katılmamızın zamanı geldi diyerek (sizinde yardımlarınızla) Meridalarımızı resimleyelim.Uzun sancılı (4ay:D ) bir araştırma döneminden sonra (bunun sayesinde bisiklete dair herşeyide öğrenmiş oldum bu arada :) ) İlk önce Salcano alacakken,Trek 4000 serisine,ordan Giant Anthem x3'e(benim kullanacağım alanlar için gereksiz olduğunu düşünerek almaktan vazgeçtim ama herzaman gönlümün bir köşesinde olacak:) ) sonrada Marin b-17 vb böyle 3-4 model arasından sonunda seçimimi yaptım ve MERİDA Matts TFS 500D ye karar kıldım.Bence iyide ettim bisikletimden gayet memnunum:) Yolların fatihi:D (meridacılardan resimleri bekliyoruz )
 
Selamlar, Batuhan.
Hayırlı olsun, bisikletin çok güzel. Havalar bozmadan gel katıl bize şu canavarı bir de arazide görelim :)
Görüşmek üzere, hoşçakal
 
Sağolun hocam kısmetse geleceğim,sizin scale 60 ta azımsanacak gibi değil hani :) 6-7 km yol yaptım 20 kg lik çift amortisörlü Bianchiden sonra bu bisiklet devrim gibi geldi bana yokuş yukarı 20 km sabit hızla maksimum 30-35 ile çıkabiliyorum ama 25sn filan sürüyor bu hızda çıkmam ,kendimi geliştirmem gerek bu konuda (zannedersem meridam maksimum 14 kg) gerek amortisörü olsun gerek disk freni olsun (hocam disk frene geçmek isterseniz başlangıç için avid juicy 3 lere bakın bir derim ben bence sizin scotta çok yakışır, arazi performansıda artar ama yıllık rutin bakımları unutmamak gerekiyor) 4 sene v-fren kullandım diske geçince,çok tuhaf geldi bisiklet bana gerçekten v-frenden sonra disk kullanmak heleki yokuş aşağı aşırı eğlenceli insanın sürekli eli frende kalası geliyor:D, hani anlatılmaz yaşanır denir ya aynen öyle ama biraz bakım ve her kullandıktan sonra kontrol etmemiz gerekiyor disklerin sağlıklı kalması açısından,birde takıntılı bir insan olmaması gerekiyor disk fren kullanıcısının (bkz.disk fren ses yaparmı konusuna) çünkü balataların sürtme sesi geliyor çok mm lik ayarlamak gerekiyor,mesela ben 35 km/h ile yokuş aşağı inerken biraz frenlere asıldığımda arka diskimden takır tukur sesler geliyor bir türlü çözüm bulamadım herhalde ağırlığımdan kaynaklanıyor (80 kg :D )yük arka tarafa daha çok baskı yaptığı için arka fren kanımca daha çok zorlanıyor ve balatalar diskleri durdurmak istiyor ama durduramıyor ve ortadaki rotor(disk) titreşim yapıyor yapan titreşimde mm olarak hızlı bir şekilde sağa sola çarparak ses yapıyor :S.Hocam eğer bisikletimizi sadece asfaltta kullanacaksak bence 2 çift yol lastiğine daha ihtiyacımız var çünkü dağ lastikleri asfaltta biraz daha yoruyor.Biraz çamurlara girelim hocam hakkını verelim aletlerin (birde 1 çift tulum gerekir galiba çamura girerken :D ).
 
Selamlar,
Bisiklet konusunda kendini bayağı geliştirmişsin, seni tebrik ediyorum. Ben de scott ın ilk günlerinde bazı sorunlar yaşamıştım. Zamanla araştıra araştıra tüm sorunları kendim çözebilir hale geldim. Keşan'da güvenebileceğin işinin ehli bir bisiklet tamircisi de yok. En son orta mil deki boşluk problemi için bir tamirciye gittiğimde gerekli anahtarı olmadığı için çekiç ve tornavida yardımıyla göbeği açmaya kalkmıştı.. O yüzden bir çok malzemeyi temin ettim kendime her işimi kendim yapıyorum hem çok zevkli bir uğraş. Disk frenlerde yaşadığın sorunun birçok nedeni olabilir forumda araştırmışsındır konuyla ilgili bir çok yazı var..
Benim scott ın modeli reflex 50. Yani ne yazıkki scale 60 değil. Bisikleti aldığım zmanlarda daha çok motorsiklet tutkusu biraz daha fazlaydı bende. Önce bir Honda CBR 600 F aldım sonra hemen geri verdim (uzun hikaye) o arada denk geldi bir reflex 50 aldım. Şu sıralar seninde bildiğin gibi hafta içi salı perşembe kondisyon turları hafta sonları da günü birlik uzun mesafeli turlar yapıyoruz. İlersi için planladığımız daha uzun mesafeli turlar da var. Yani bisiklet tepesinden inmiyoruz anlayacağın. Şimdi ise GIANT almamak için kendimi zor tutuyorum. Evde bir tanede SEDONA var. Belki diğerlerini satabilirim. Reflex 50 üzerine para harcanabilecek bir bisiklet değil. O yüzden onu satıp bir GIANT alacağım galiba..
Bende de şuanda dış lastik olarak Continental Mountain King var. Asfalt için pek uygun değil tabi yorucu oluyor.. Ama daha çok arazide kullandığım için onları kullanıyorum. Bunların dışında bir çift te Schwalbe KOJAK RaceGuard yol lastiği var..
Meridayı çamura sokmadan hakkını veremzsin tabi sana birkaç tene de foto yolladım araziden..
Bu arada 24.10.09 Pazar günü 60 -70 km bir tur yapacağız. Haberin olsun.
Görüşmek üzere hoşçakal
 
Öncelikle merhabalar Rahman hocam beni eklerseniz bisiklet ve parçaları hakkında konuşabiliriz malum araştırma sürecinde birçok şey öğrendim.Sağlıcakla kalın görüşmek üzere
 
Çok güzel gerçekten Merida'lar hayranım bu markaya. TFS 500 D Çok güzel görünüyor Siyah-Kırmızı çok hoş duruyor.
 
Aslında sizin konunuza benzer forza merida konusu vardı. Sanırım arka sayfada kaldı. Ben genede kendiminkini ekliycem.
 
Geri