Scudo Sports

Martı

Scudo
@Çağdaş78 Scotty sürücülerine ve yolcularına da çatır çatır ceza kesiliyodu. Taksiciler ve plaka sahipleri böyle şeylerden memnun değiller, rantları elden gidecek korkusu. Burası Türkiye, rant herşeyden önce gelir.
 
@firestone aynı düşüncedeyiz. Burada Scotty Uzay Yolun daki karakterden bahsettim. Gerçi marka da bundan esinlenmiş sanırım.
scotty.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: firestone
İstanbul'da taksicilerin memnuniyeti herşeyden üstün.
 
  • Beğen
Tepkiler: firestone
evet biraz pahalı ama adamlar güzel bir yatırım yapmış tabiki de öncelikle martının popülaritesi bitmeden bu yatırım maliyetini çıkarmak isteyecektir.

kısa mesafede acelem varsa kullanıyorum.. maç sonrası staddan eve giderken dolmuştan inince yürümek yerine tak diye martıyla evde olabiliyorum :)

biri rakip olarak piyasaya çıkarsa rekabetle fiyatlar düşer belki..
 
Arkadaşlar, martıların tam olarak detaylı nasıl kullanılabildiğini yazacak var mı
 
Arkadaşlar, martıların tam olarak detaylı nasıl kullanılabildiğini yazacak var mı

Programı indirin
Kredi kartınızı girin
Herhangi bir martı bulun
Uygulamaya girin
Haritada yanınızdaki martıyı seçin
Kiralamayı başlat deyin
Kamera açılacak martının gidonundaki qr kodunu okutun
Kilit açılacak
Ayaginizla hiz kazanıp gaza basın.
 
Bu ülkede herhangi bir yaya geçidinden kurallara uygun olarak karşıya geçerken bile ölmeniz mümkün. Bizlere iki teker ile İstanbul trafiğinde resmen şansa yaşadığımızı göstermiş olay.
 
Bekliyorduk zaten, bilmiyorum bu başlıkta mı konuşulmuştu ama. Martıların ne olduğu bile belli değil, kurallardan muaflar, düzenleme gerek demişti forumdaşlar, haklıydılar da. Ama bu ülkede hiçbir şeyi öngörerek önlem almadığımız için, önce insanların zarar görmesini beklediğimiz için, şimdi de birkaç insanın daha zarar görmesini bekleyeceğiz ki ölümler dikkat çeksin, gündeme gelsin ve bu konuda bir düzenleme yapılsın
 
  • Beğen
Tepkiler: Devenez ce que
Sorun : Kural tanımazlık
Çözüm : Eğitim ve denetleme

Tabi bi de hukuksuzluk, eşitsizlik sorunu var ki bu gibi olaylara davetiye çıkartıyo.
 
Bekliyorduk zaten, bilmiyorum bu başlıkta mı konuşulmuştu ama. Martıların ne olduğu bile belli değil, kurallardan muaflar, düzenleme gerek demişti forumdaşlar, haklıydılar da. Ama bu ülkede hiçbir şeyi öngörerek önlem almadığımız için, önce insanların zarar görmesini beklediğimiz için, şimdi de birkaç insanın daha zarar görmesini bekleyeceğiz ki ölümler dikkat çeksin, gündeme gelsin ve bu konuda bir düzenleme yapılsın
Gökdelen yönetmeliği olmayan ülke burası. Martí için çıksa çıksa yasak çıkar.
 
Diğer yerlerde nasıl bilmiyorum ama burada çiftlerin dolaşma ( iki anlamda da ) aracı olmuş. Eskiden atin terkisine , motorun arkasına atılan kızlar şimdi önde gidiyor. Sanki ulaşımdan ziyade lunaparktaki gondol hatta biraz riskli manevralar yapmaları sebebiyle radar niyetine biniliyor.
 
Temmuz başında bu Martıları ilk defa gördüm Boğaz'da. Akşam nefes almak için bisiklete çıkmıştım; kamikaze yaparcasına sürdüklerini görünce gözlerime inanamamıştım.

Benim kaskla yüzlerce saat selede vakit geçirmeme rağmen bisikletle yapamayacağım hareketler, makaslar, kaldırıma çıkıp inmeler... Birisine bir şey olacak diye aklım çıkmıştı.

Müthiş tehlikeli ve "fırlama" bir kullanıcı kitlesi vardı, yani çoğunluğu böyle gençlerdi. Kimisi kaldırımda, kimisi yolda, genelde grup hâlinde...

Bir düzenleme getirilmesi gerekiyordu fakat olan yine bize oldu: Kaldırım ve araç yolu kesinlikle yasak; bisiklet yolu kullanmak serbest...

Yorum sizin.
 
Diğer yerlerde nasıl bilmiyorum ama burada çiftlerin dolaşma ( iki anlamda da ) aracı olmuş. Eskiden atin terkisine , motorun arkasına atılan kızlar şimdi önde gidiyor. Sanki ulaşımdan ziyade lunaparktaki gondol hatta biraz riskli manevralar yapmaları sebebiyle radar niyetine biniliyor.

Her gün kadın cinayetlerinin yaşandığı bir ülkede, Martı gibi ne alaka belli olmayacağı bir konuda bile bunu bir şeylerin "arkasına atılan kızlara" indirgediğiniz için sizi kınıyorum. Belki farkında değilsiniz ama, kadını objeleştiren bu sözde zararsız olan mesajlar kadın cinayetlerini besleyen kültüre sebep oluyor.

Martılar da bisiklet yolumuza ortak oldu, bakalım neler olacak.
 
@sccetin evet kamikazeydi ismi çok uzun zaman olmuş unutmuşuz . Radar, sadece yukarı aşağı sallanan kollardı galiba. Kamikaze ise ray üzerinde yukarı aşağı ters siz giden vagonlardı . Şimdi hatırladım.
@gg bebe Merhaba, maalesef başkalarında kötü niyet arıyorsunuz. Motora , şahine parası yetmeyenlerden bahsetmiştim. Yoksa tek başına, erkek erkeğe yada kız kıza takılıp trafik teröru estirenler de var. Hem burada ilk defa kiz erkeğin önünde olmuş . Bir de bu acidan bakın. Niyet okumanız gereksiz. Ben gülüp geçiyorum. Ama yarın öbürgün insanların nerelere evrileceklerini maalesef 3. sayfa ilânlarından görüyoruz. Hatta şiddete , cinayete engel olmaya çalışanların bile başına neler geldiğini görünce bence ikimiz de bu konulara girmeyelim , zararli cikariz. Ikimizin de iyi niyetli olduğunu düşünüyorum . Fakat sonunda yine de biz zarar görürüz. Üstelik yazı üzerinden tartışmak tam duygu ve düşüncelerimizi anlatmamızda yetersiz kalıyor. Izmirdeyim . Müsait olunca buulusursak çaylarımızı alır , alemin trajikomik halini uzaktan seyreder ve tartisiriz.
Saygılar. Sağlıcakla pedallayın.
 
Son düzenleme:
Yaya değil kaldırımda gidiyor
Bisiklet değil bisiklet yolunda gidiyor.
Motorlu araç değil trafikte seyrediyor.
Hiç uyarmadan sağınızdan solunuzdan bitiveriyorlar.
Maltepe sahilde Boyu gidona yetmeyen çocuklar kullanıyorlar.

Bu kadar berbat bir ekonomiye rağmen denetimsiz dan dun piyasaya daldığına göre bunun arkasında hep kul hakkı gözetmiş 😉bıyıklı bir muhterem abi olmalı diye düşünüyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: sccetin
Bu kadar berbat bir ekonomiye rağmen denetimsiz dan dun piyasaya daldığına göre bunun arkasında hep kul hakkı gözetmiş 😉bıyıklı bir muhterem abi olmalı diye düşünüyorum

Yanlış düşünüyor olabilirsiniz. Çünkü bu aralar çok sıkıştırmaya başladılar. Ayrıca söylediğiniz çoğu şeye de katılmıyorum, özel scooter yolu yapacak halleri yok. Kaldırımda, müsait olduğu durumlarda bisiklet yolundan gidebilmeli bu aletler.
Ankara'ya ilk geldiklerinde fiyat politikaları çok iyiydi. Sonra fiyatlar arttı, scooterlar eskisi kadar güçlü gitmedi nedense. Daha da kullanmadım. Yine de 3-5 liraya yorgun günlerde metrodan çıkıp eve sıfır eforla gitmek güzel oluyordu
 
Geri