Mario Kaldato'yu forumda yolluyorum.

hamlet2006

Forum Bağımlısı
Kayıt
14 Kasım 2017
Başlık
15
Mesaj
3.172
Tepki
13.790
Yaş
36
Şehir
İZMİR
İsim
Süleyman
Başlangıç
1986—87
Bisiklet
Scott
Bisiklet türü
Yol bisikleti
@mariokaldato Cumhur Ağabey,işin zor.Sen yolcu olunca Kudret Ağabey peşini bırakmaz.:krktm: Eğim çalışmalısın, kürsü görecen daha.Zor iş zor.:ssrtcbya:
Uludağ yolları göründü sana,zorun da zoru.:ssrtcbya: Granfondo kovalıyacan, ben yoruldum buradan:D
 

anti panik

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Mayıs 2016
Başlık
4
Mesaj
829
Tepki
942
Yaş
51
Şehir
Bursa
Bisiklet
Cube
mariokaldato demiş ki:
Yakışır Mario kardeşimize.
Yalnız yol zımbırtıları tehlikeli bence bee.

Ne o öyle arabaların arasında “abidik gubidik” hareketler.
Valla her an kaportayı çizerler. Arabalara bulaşmaya gelmez.;)

Edit : direksiyondaki poşetleri görünce bir an fotoğraftaki benmiyim diye şüphelenmeye başladım:)
 

mariokaldato

Otobanda ışıksızım kanka
Kayıt
1 Ağustos 2015
Başlık
96
Mesaj
8.446
Tepki
26.635
Yaş
44
Şehir
Bursa
İsim
Raşit Cumhur Çakın
Bisiklet
Merida
hamlet2006 demiş ki:
@mariokaldato Cumhur Ağabey,işin zor.Sen yolcu olunca Kudret Ağabey peşini bırakmaz.:krktm: Eğim çalışmalısın, kürsü görecen daha.Zor iş zor.:ssrtcbya:
Uludağ yolları göründü sana,zorun da zoru.:ssrtcbya: Granfondo kovalıyacan, ben yoruldum buradan:D
Nihilist bir adama granfondo neyler, eğim neyler valla keyfim tutarsa tirmanirim yoksa enseye devam :D

Ha birde yolcu olmaktan ziyade 1 adet tur bisikleti bir adet yol bisikleti kullanicisi olmak gbi ütopik bir planim var bakalim insallah ne.olur :D
 

hamlet2006

Forum Bağımlısı
Kayıt
14 Kasım 2017
Başlık
15
Mesaj
3.172
Tepki
13.790
Yaş
36
Şehir
İZMİR
İsim
Süleyman
Başlangıç
1986—87
Bisiklet
Scott
Bisiklet türü
Yol bisikleti
@mariokaldato
Bu yazdıklarını benim gibi ''lapacı'' lara söyleyebilirsin.Gönül diyor, Kudret Ağabey'i alıntıla da görsün Cumhur Ağabey:D

hamlet2006 demiş ki:
@mariokaldato Cumhur Ağabey,işin zor.Sen yolcu olunca Kudret Ağabey peşini bırakmaz.:krktm: Eğim çalışmalısın, kürsü görecen daha.Zor iş zor.:ssrtcbya:
Uludağ yolları göründü sana,zorun da zoru.:ssrtcbya: Granfondo kovalıyacan, ben yoruldum buradan:D
 

mariokaldato

Otobanda ışıksızım kanka
Kayıt
1 Ağustos 2015
Başlık
96
Mesaj
8.446
Tepki
26.635
Yaş
44
Şehir
Bursa
İsim
Raşit Cumhur Çakın
Bisiklet
Merida
@hamlet2006
Valla olacagi soyleyim sana ben hemen kendi lisanimla , bi sn alintilayim :D
 
Tepkiler: hamlet2006

hamlet2006

Forum Bağımlısı
Kayıt
14 Kasım 2017
Başlık
15
Mesaj
3.172
Tepki
13.790
Yaş
36
Şehir
İZMİR
İsim
Süleyman
Başlangıç
1986—87
Bisiklet
Scott
Bisiklet türü
Yol bisikleti
@mariokaldato

Cumhur Ağabey:krktm:
 

mariokaldato

Otobanda ışıksızım kanka
Kayıt
1 Ağustos 2015
Başlık
96
Mesaj
8.446
Tepki
26.635
Yaş
44
Şehir
Bursa
İsim
Raşit Cumhur Çakın
Bisiklet
Merida
@hamlet2006

kırk bisiklet,kırılmış bendeki haysiyet

(Aşık Kaldato yine
Garmin'in doğrultusunda gidiyordu )

İnce tekere geçtiğim günden beri coştum
Xt'nin, şıvalbenin peşinden çöllere koştum
Havyar suyuna ekmek banayım derken
İçecek sudan oldum, neyleyim şaştım

Durun hele, bir çift sözüm var size,
Şol belim fıtık oldu olalı,
(market bisiletinden sebeb )
caynt,tirek,sipeşılayzıt görsem apıştım!!!
Yuvarlacık zipplere,diti sivislere bakarak
Can havliyle tavuk dönere yapıştım

Kalkan egom adam boyu olur mu?
Sizce benim tampon tavana vurur mu?
Yiğit kişi dilbersiz durur mu?
Tüketim çılgınlığında a dostlar;
Dünya ile yarıştım.

Kaldato koma vede segmente
ezelden hasta;
Bak mabadı kalkıyor yine aheste.
Nihilistim a dostlar;
Sanki tümevarımcı tezlerim kafeste
Ben bu kaotik çözümlemeye fena alıştım




Hayalci bünye

Pedallama arzusiyle dolup taşan bünyem var,
Sprintte patlayan B.İ.M malı fünyem var,
Her ne kadar Yol isterim deyu feryad etsemde;
Üzerinde Turcu" yazan altın künyem var...

Bağırdıkça ben hep ayro,durace,Madon,pe5 diye,
Sanılmasın yaşıyorum beleşten yiye yiye.
Ya saklıyomdur doları,yahut naktim elimde;
Boş işlerden müteşekkil sıkıcı bir dünyam var...

Gravel gidonum hafif sol yana yamuk,
Göbegimde mantar var,toto çatalımda pamuk,
Ayak kokmuş,saçlar yağlı,kıllarım yumuk yumuk;
Sırf bisiklet yıkama deyu kullandığım banyom var...

Veledromcular durun nolursunuz,kaçmayın böyle benden,
Bir kerecik bandıram menemenden, enerji jelden.
Tutun,sele borusuylan dövün,razıyım zaten dünden;
Bir bilseniz şaşarsınız,bin türlü huyum var...

Yol hayali kurarken birgün düşersem damdan,
Kamçılamadan pe5'i göçer isem şu ölümlü dünyadan,
Taş dikmeyin mezarıma üstünde "Kaldato" yazan
Ölsem bile dimdik duran mermer gibi egom var
 

mariokaldato

Otobanda ışıksızım kanka
Kayıt
1 Ağustos 2015
Başlık
96
Mesaj
8.446
Tepki
26.635
Yaş
44
Şehir
Bursa
İsim
Raşit Cumhur Çakın
Bisiklet
Merida
@Abdülkadir Ergin

:D
 

isosel

Belki bir gün Dogma
Kayıt
11 Temmuz 2017
Başlık
9
Mesaj
841
Tepki
2.844
Şehir
KONYA
İsim
İsmail SELÇUK
Bisiklet
Kron
mariokaldato demiş ki:
@hamlet2006

kırk bisiklet,kırılmış bendeki haysiyet

(Aşık Kaldato yine
Garmin'in doğrultusunda gidiyordu )

İnce tekere geçtiğim günden beri coştum
Xt'nin, şıvalbenin peşinden çöllere koştum
Havyar suyuna ekmek banayım derken
İçecek sudan oldum, neyleyim şaştım

Durun hele, bir çift sözüm var size,
Şol belim fıtık oldu olalı,
(market bisiletinden sebeb )
caynt,tirek,sipeşılayzıt görsem apıştım!!!
Yuvarlacık zipplere,diti sivislere bakarak
Can havliyle tavuk dönere yapıştım

Kalkan egom adam boyu olur mu?
Sizce benim tampon tavana vurur mu?
Yiğit kişi dilbersiz durur mu?
Tüketim çılgınlığında a dostlar;
Dünya ile yarıştım.

Kaldato koma vede segmente
ezelden hasta;
Bak mabadı kalkıyor yine aheste.
Nihilistim a dostlar;
Sanki tümevarımcı tezlerim kafeste
Ben bu kaotik çözümlemeye fena alıştım




Hayalci bünye

Pedallama arzusiyle dolup taşan bünyem var,
Sprintte patlayan B.İ.M malı fünyem var,
Her ne kadar Yol isterim deyu feryad etsemde;
Üzerinde Turcu" yazan altın künyem var...

Bağırdıkça ben hep ayro,durace,Madon,pe5 diye,
Sanılmasın yaşıyorum beleşten yiye yiye.
Ya saklıyomdur doları,yahut naktim elimde;
Boş işlerden müteşekkil sıkıcı bir dünyam var...

Gravel gidonum hafif sol yana yamuk,
Göbegimde mantar var,toto çatalımda pamuk,
Ayak kokmuş,saçlar yağlı,kıllarım yumuk yumuk;
Sırf bisiklet yıkama deyu kullandığım banyom var...

Veledromcular durun nolursunuz,kaçmayın böyle benden,
Bir kerecik bandıram menemenden, enerji jelden.
Tutun,sele borusuylan dövün,razıyım zaten dünden;
Bir bilseniz şaşarsınız,bin türlü huyum var...

Yol hayali kurarken birgün düşersem damdan,
Kamçılamadan pe5'i göçer isem şu ölümlü dünyadan,
Taş dikmeyin mezarıma üstünde "Kaldato" yazan
Ölsem bile dimdik duran mermer gibi egom var
Anam beee...
Abi sabah metro fm ara gaz programında yurdum şairleri şiir köşesinde zirveye adaysın ah bi bilseler seni
 

Muhammet Ertop

Aktif Üye
Kayıt
8 Eylül 2013
Başlık
0
Mesaj
107
Tepki
306
Şehir
kocaeli, körfez
İsim
Muhammet Ertop
Bisiklet
Carraro
mariocaldato canımız ciğerimiz. Kendisini iyi biliriz, sıkı takip ederiz.
 
Tepkiler: mariokaldato

mariokaldato

Otobanda ışıksızım kanka
Kayıt
1 Ağustos 2015
Başlık
96
Mesaj
8.446
Tepki
26.635
Yaş
44
Şehir
Bursa
İsim
Raşit Cumhur Çakın
Bisiklet
Merida
@Muhammet Ertop
EyVallah sevgili kardesim
 

Mhmm@

Yoldaki SoloTürk
Kayıt
25 Temmuz 2018
Başlık
5
Mesaj
1.107
Tepki
2.366
Şehir
Kayseri
Bisiklet
Merida
abimize yol yakışır. hafif yollu zaten drop bar var mersosunda :)
 
Tepkiler: mariokaldato

mariokaldato

Otobanda ışıksızım kanka
Kayıt
1 Ağustos 2015
Başlık
96
Mesaj
8.446
Tepki
26.635
Yaş
44
Şehir
Bursa
İsim
Raşit Cumhur Çakın
Bisiklet
Merida
@isosel
Ehehe daha çok posta gazetesi amator şairleri tarzi olabilir :D
- otomatik olarak birleştirildi

Abdülkadir Ergin demiş ki:
Helal olsun abi :) çok güzel ince bir düşünce. Ama adam Mercedes'e biniyor, dura ace kollara bim poşetleri asıyor. Gerçi bundan sonra 25 krş. verip asmaz herhalde, anca şunu asar:
184381 dosyayı görüntüle
Yine de emin misin yollu yapmaya?
Meseleye gel :D
2019-01-03 19.53.55.png
 
Son düzenleme:

ismail_32

Daimi Üye
Kayıt
11 Mayıs 2015
Başlık
3
Mesaj
227
Tepki
323
Yaş
28
Şehir
istanbul
İsim
ismail
Bisiklet
Specialized
Kadro rengi çok hoş . @mariokaldato hayırlı olsun . Bu tarz kadroları bulabileceğimiz 2. El yabancı bir site var mı ?
 
Tepkiler: mariokaldato

mariokaldato

Otobanda ışıksızım kanka
Kayıt
1 Ağustos 2015
Başlık
96
Mesaj
8.446
Tepki
26.635
Yaş
44
Şehir
Bursa
İsim
Raşit Cumhur Çakın
Bisiklet
Merida
Murat Cömez demiş ki:
Abi harika gidiyor masallah . CHORUS companglonun alt seviye seti galiba onlar iyi yanit verir mi acaba merak ettim ? Ne dersin acaba ultegra mi taksak? shimano vitesleri daha iyi yanit verir diye tahmin ediyorum. Anlamadigimdan.soruyorum yol bisikletlerinden
 

Özcan.

Forum Bağımlısı
Kayıt
13 Nisan 2015
Başlık
10
Mesaj
1.037
Tepki
3.160
Yaş
45
Şehir
Bursa
İsim
Özcan
Başlangıç
1978—79
Bisiklet
Specialized
@mariokaldato
Raşit yedi kiloluk bir canavar doğuyor, detayları kurcalama. Murat üstad gayet güzel topluyor makineyi. Bir tur verirsin teslim alınca artık :)
 

Murat Cömez

En yeni üye - Kayıt: Az önce
Kayıt
21 Nisan 2013
Başlık
77
Mesaj
6.649
Tepki
12.404
Yaş
45
Şehir
Giresun
İsim
Murat Cömez
Bisiklet
Colnago
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #60
@mariokaldato
Cumhur bu sorunu sana ben degilde baska arkadaslar cevaplasa cok iyi olur. Yanlis anlama ben Campa fanatigi oldugum icin shimano iyide olsa ben campa derim. Ama belki campa arkadaslara pek yanit vermemistir ve shimano aninda yanit vermistir de sana yardimci olurlar diye düsünüyorum. Sonucta daha iyiyse Ultegra yapariz komple set var elimde nasil olsa. :D
Birde yukarida arkadas sana bu kadrolardan bulabilecegi yabanci siteleri sormus, bi yardimci olursan iyi olur. ;)
 
Yukarı Alt