Bisikletin dusuk basincta sorun cikartmamasi diger yerlerin saglam oldugunu gosterir buyuk oranda. O dengesizlik bisikleti ilk defa deneyimlerken olanla ayni. Siz ona alistiginiza gore buna da alisirsiniz. Birakin vucut uyum saglasin tabi arizali parcaniz yoksa.
@SOZUAK Alışmam imkansız yerden gelen titreşim bileklerimden omuzlarıma kadar dağılıyor bu defada agresifleşmeye başlıyorsun. Belkide petrolün basınç ayarlarında bir problemde olabilir. Bugün arkayı 65 önüde 60 yapıp deniyim bi bakalım sonuç nasıl olucak.
@alipasha Önce lastiğe bak üzerindeki psi değeri kaç ise onun biraz altında psi değeri gireceksin. Yani diyelim ki seni tekerlekte 50 - 85 psi yazıyor. Eğer böyleyse ekrana 60 gir ve hortomu tak. Başta hortum lastiğin havasını söndürecek sonra hava basıcaktır. Eğer lastik sönüp hava bazmazsa hortomu iyi takmamışsındır böyle bir durumda görevliyi çağır sana gösterir.
@Javerno Eger bisiklet normalde dengesiz degil ise ve belli bir sure sorunsuz guvenilir performans sergilemis ise lastik hava basinclarini yukseltince sorun cikarabilecek yer o basincta sorun yaratacak is dis lastik olur. O da gumlemezse rahat rahat kullanilir
@alipasha ekranda görülen 30-32 arası psi değeri genel binek otomobil basınç ayarıdır.Siz lastiğiniz üzerinden maksimum değeri okuyup onun ortalama 5-10 psi düşüğünü basabilirsiniz.Ama unutmamanız gereken şey benzinliklerde hava bastıktan sonra sayacı 30 psi civarına düşürün ki insanlar dalgınlıkla otomobiline 60-70 psi basmasın.
@BağdatlıRuhi Sakıncası yok lastiğin maksimum değerinin 5-10 psi altını basabilirsiniz ama işiniz bitince değeri 30 psi civarına düşürüp bırakın ki millet dalgınlıkla arabasına 60-70 psi basmasın.
arkadaşlar bisiklet hava basıncı detaylarını video da detaylı anlattım lasik üzerinde PSI basınçı zaten yazıyor NOt ! kafanıza göre lastiğe hava basmayın