lombardo
Aktif Üye
- Kayıt
- 4 Şubat 2015
- Mesaj
- 144
- Tepki
- 184
- Yaş
- 42
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Deniz
- Bisiklet
- Lapierre
Şu marka ana başlığı altında Lapierre için bir alt başlık yer almamasını esefle karşıladım 
şaka bir yana arkadaşlar; 70. yılları oluşu nedeniyle, 2017 modellerini en erken görüşe çıkaran marka Lapierre oldu muhtemelen..
yeni modellerde benim en dikkatimi çeken ve kesinlikle çok beğendiğim nokta; çok daha canlı renklerin hakim olduğu, görsellikte daha sportif görünüm kazanmış kadrolar..
diğer önemli noktalar kısaca:
cyclocross sınıfında iki karbon kadrolu model. ki bu karbon modellerde en önemli durum; kadronun yapımında üst boru ile sele borusunun birleştiği kısım; ''omuzda taşınacağı'' düşünülerek özel çalışılmış. Alttaki resimde; ''ergonomic shoulder zone'' yazısının bulunduğu zone yani bölge, her ne kadar özel bir tarafı yokmuş gibi görünse de var, ve omuzda taşımayı gerektiren merdiven, ya da derin ve cıvık çamur gibi durumlarda, bisikletin omza asıldığında en rahat açıda duracak pozisyona gelmesini sağlıyor:
https://i.hizliresim.com/MkkBV6.jpg
fittness shaper ve urban shaper serilerinin ikisinin birden iptal edilerek shaper adlı tek bir seriye geçilmesi ve onun içinde de karbon modeller:
ve yol serisinin genelinde; hatta xelius ta dahi; disk frenli alternatif modeller. (Dünya genelinde; yol bisikletlerinde disk frene geçiş yönündeki eğilimin yansıması)
https://i.hizliresim.com/2jjok2.jpg
https://i.hizliresim.com/B88b0M.jpg
yeni triatlon modeliyse gayet modern:
https://i.hizliresim.com/5YYnO5.jpg
https://i.hizliresim.com/A33XlB.jpg
https://i.hizliresim.com/0yyp5Y.jpg
https://i.hizliresim.com/gXXYEN.jpg
bu arada bir diğer yenilik; ''gravel'' adlı tamamen yeni bir alt grup çalışmış Lapierre bu sene. Yani bir nevi her ortama; taşa, çakıla, toprağa vs.. sürebileceğin yol bisikleti... özetle eğimli üst boru; yol bisikletine göre daha uzun ''iki teker arası'' mesafe ve kalın ve dişli lastikler:
https://i.hizliresim.com/9GGWEk.jpg
https://i.hizliresim.com/gXXvy3.jpg
croshill 300 ve crosshill 500 modellerinden oluşuyor.. açıkçası benim en ilgimi çeken ve almayı düşünebileceğim seri bu oldu. misal 500 modeli şöyle bir şey:
https://i.hizliresim.com/ZYYzVV.jpg
yalnız croshill 300' ün dahi avrupa için 1799 euro liste fiyatı, epey korkutucu
yine de garip bir şekilde en ilgi çeken ve tutulacak modelin bu olduğunu düşünüyorum :/
daha çok şey söylenebilir ama ama tüm seriler (yol, dağ ve şehir) ve bunların alt serileri ve alt serilerin modelleri şu linkten görülebilir:
(link) (bikes başlığı altında tabii ki)
Kısacası Lapierre, ülkemizdeki hakettiğinin altındaki popülaritesi bir yana, her yıl olduğu gibi, yeni sezonda da dünya bisiklet sektöründeki klas konumunu bir kez daha ortaya koymuş durumda..
şaka bir yana arkadaşlar; 70. yılları oluşu nedeniyle, 2017 modellerini en erken görüşe çıkaran marka Lapierre oldu muhtemelen..
yeni modellerde benim en dikkatimi çeken ve kesinlikle çok beğendiğim nokta; çok daha canlı renklerin hakim olduğu, görsellikte daha sportif görünüm kazanmış kadrolar..
diğer önemli noktalar kısaca:
cyclocross sınıfında iki karbon kadrolu model. ki bu karbon modellerde en önemli durum; kadronun yapımında üst boru ile sele borusunun birleştiği kısım; ''omuzda taşınacağı'' düşünülerek özel çalışılmış. Alttaki resimde; ''ergonomic shoulder zone'' yazısının bulunduğu zone yani bölge, her ne kadar özel bir tarafı yokmuş gibi görünse de var, ve omuzda taşımayı gerektiren merdiven, ya da derin ve cıvık çamur gibi durumlarda, bisikletin omza asıldığında en rahat açıda duracak pozisyona gelmesini sağlıyor:
https://i.hizliresim.com/MkkBV6.jpg
fittness shaper ve urban shaper serilerinin ikisinin birden iptal edilerek shaper adlı tek bir seriye geçilmesi ve onun içinde de karbon modeller:
ve yol serisinin genelinde; hatta xelius ta dahi; disk frenli alternatif modeller. (Dünya genelinde; yol bisikletlerinde disk frene geçiş yönündeki eğilimin yansıması)
https://i.hizliresim.com/2jjok2.jpg
https://i.hizliresim.com/B88b0M.jpg
yeni triatlon modeliyse gayet modern:
https://i.hizliresim.com/5YYnO5.jpg
https://i.hizliresim.com/A33XlB.jpg
https://i.hizliresim.com/0yyp5Y.jpg
https://i.hizliresim.com/gXXYEN.jpg
bu arada bir diğer yenilik; ''gravel'' adlı tamamen yeni bir alt grup çalışmış Lapierre bu sene. Yani bir nevi her ortama; taşa, çakıla, toprağa vs.. sürebileceğin yol bisikleti... özetle eğimli üst boru; yol bisikletine göre daha uzun ''iki teker arası'' mesafe ve kalın ve dişli lastikler:
https://i.hizliresim.com/9GGWEk.jpg
https://i.hizliresim.com/gXXvy3.jpg
croshill 300 ve crosshill 500 modellerinden oluşuyor.. açıkçası benim en ilgimi çeken ve almayı düşünebileceğim seri bu oldu. misal 500 modeli şöyle bir şey:
https://i.hizliresim.com/ZYYzVV.jpg
yalnız croshill 300' ün dahi avrupa için 1799 euro liste fiyatı, epey korkutucu
daha çok şey söylenebilir ama ama tüm seriler (yol, dağ ve şehir) ve bunların alt serileri ve alt serilerin modelleri şu linkten görülebilir:
(link) (bikes başlığı altında tabii ki)
Kısacası Lapierre, ülkemizdeki hakettiğinin altındaki popülaritesi bir yana, her yıl olduğu gibi, yeni sezonda da dünya bisiklet sektöründeki klas konumunu bir kez daha ortaya koymuş durumda..


