Scudo Sports

Kron XC 1000 hakkında

xc 1000 almayı düşünüyordum.
şimdi maşanın kilitlenebilir olduğunu öğrenince düşüncem daha da pekişti.
 
  • Beğen
Tepkiler: Enis AYKUŞ
Scudo
xc 2000 kadroları çok hoşuma gitti. donanımları belli olsa bir de V fren alma imkanı da olsa bende kararımı verip alsam artık bir bisiklet.
 
  • Beğen
Tepkiler: Enis AYKUŞ
Eyer iyi bir bisikletle başlamak istiyorn carraro daytona 435-v ye bak derim full derore shadow 27 vites bir bisikelt fiyatı 700 tl ama sen sölediğin 3 bisikeltten hangisi dersen kron xc200 al derim...
 
  • Beğen
Tepkiler: Enis AYKUŞ
xc 1000 ideal bir bisiklet bence yeni başlayacak biri için hemde sağlam ve hesaplı xc 500de ise daha sonra değiştirmek istediğin çok parça olacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: Enis AYKUŞ
öncelikle merhaba.bisikletle yolda giderken 1, ve 8. dişli harici bütün dişlilerde pedala basmamla birlikte tak tak die ses geliyordu . bu nedenle arka dişlimi yeniledim fakat bu seferde 8. dişlide aynı olay yaşandı. bisikletin arka göbek, arka attırıcı ,kaset dişlisi şuan sıfır olmasına rağmen 8. viteste bu olay hala yaşanıyor sorun zincirde olabilirmi yoksa ayrı bi nedeni mi var cevaplarınıza göre zinciri değiştiricem . şimdiden teşekkür ederim.
 
Zincirleri çapraz mı kullanıyorsun yani ön 1deyken arka 8de gidiyorsan zincirin ön attırıcıya sürtmesinden dolayı bir ses gelir.
Bunu önlemek için de vites kombinasyonları ön 1deyken arka 1-2-3de git ön 2 deyken arka 3-4-5de git ön 3deyken arka 6-7-8de git;)
Diğer bir sorun zincirin yağsız olabilir.Onun dışında 0 bisiklette olabilecek böyle bir sorun düşünemiyorum.
 
ön 3,dişlideyken (en büyük dişli) arka dişli en altta (8) de olduğunda sorun daha aza iniyor fakat düzelmiyor önü 2, dişliye aldıımda ise artıyor. fakat arkayı 7 ye aldığımda sorun tamamen ortadan kalkıyor arka dişli daha alalı 2 gün oldu zincirde yeni yağlandı fakt sorun var sorun zincirden olabilirmi? sorun ön vites attırıcıya sürtme değil pedala yüklendiğim zaman pedal bi tur tak sesiyle birlikte boş dönüyor. sorun göbekten olamaaz oda yeni değişti geriye bir tek zincir kalıyor sanırım.
 
Olabilir bir kron bayisine götür de incelesinler bakalım ben de merak ettim.
 
büyük ihtimalle zimciriniz dişlinize uygun değil veya kısadır.
 
bisikletin zinciri biraz uzundu bu nedenle biraz kısaltmıştım fakat şuanki boyutu çok uygun diye düşünüyorum ilk halinde zincir fazla gevşekti. şuan daha iyi gibi geliyor fakat sorun zincir uzunluğundaysa geri ekleme yapabilirim. ordulu arkadaşın söyledikleri mantıklı geldi. dişliyi değiştirirken zincir değiştircektim fakat gerek görülmedi. sorun ertesi gün başladı :/ bu nedenle biraz erteledim fakat en kısa zamanda zinciri değiştiricem ilginiz ve yardımınıza teşlekkür ederim.
 
arkadaşımın vasıtası ile 2007 senesinde xc1000 aldım ama neredeyse hiç kullanmadım. şu anda yeniden bisiklet aşkım alevlendi ve binmek istiyorum. ne dersiniz iş görür mü bisiklet hakkındaki yorumlarınız nelerdir? teknik özelliklerini nereden bulabilirim?
 
süper bi bisiklet bu işten anlyan bisikletçiye götürüp bakım yaptır tamamdır veya kendin bakım yapabilirsin
 
selamlar Kroncular :) ben de bir XC1000 sahibiyim. Maşasının özellikleri, nasıl kilitlendiği ve neden kilitlemeye ihtiyaç duyduğumuzu yazarsanız sevinirim, saygılar
 
Sizin xc1000 in özellikleri nedir bilmeyerek TopGun maşalarda sağ tarafındaki (bisikletin üzerindeyken sağ )düğmeyi çevirerek maşayı kilitleyebilirsiniz.Diğer düğmeden sertlik ayarı yapabiliyorsunuz.
Düz asfalt yollarda kilitleyebilirsiniz.
 
Teşekkürler, yani düz yolda kilitliyoruz demek, dediğiniz gibi top gun maşa var üzerinde. Rica etsem özelliklerinden bahseder misiniz biraz
 
80 mm bir maşa kilitleme ise düz yollarda pedal basarken esneyip gücümüzün maşaya değilde pedala daha fazla verilmesini sağlıyor
 
Geri