Öncelikle bisiklet 2013 veya 2014 model diye tahmin ediyorum bisikletin ikinci sahibiyim! Bundan önce yol sınıfında triban 300 ve bianchi slr500 kullandım. Forumda konusu çok nadir geçen bir bisiklet olduğu için rocket hakkında inceleme yapmam gerektiğini düşündüm.
Bisiklet 7005 alu triple butted kadro ve maşa üzerine inşa edilmiş 8.99kg toplam ağırlığa sahip. Sürüş esnasında özellikle 35km üzeri hızlarda ve frenlerken bianchi ve tribanda yaşadığım esneme ve güvensizlik hissi bu kadroda yok beni oldukça memnun etti.
188829 dosyayı görüntüle
188860 dosyayı görüntüleBisiklet tiagra sete sahip;
Tiagra aynakol 52-39, arka aktarıcı tiagra ruble ise tiagra 11-25t idi bunu rampa konforu adına 11-28t 105 ruble ile değiştirme ihtiyacı hissettim. Vites geçişleri microshift ve sora sete göre aşırı yumuşak ve seri
188841 dosyayı görüntüle
188840 dosyayı görüntüle188842 dosyayı görüntüle
188856 dosyayı görüntüleFren/vites kolları tiagra 2x10
frenler shimano br r560 kontrol ettiğimde 105 sınıfı olduğu anlaşılıyor kaliper yapısı ve kullanılan fren pabuçlarıda 105 ile örtüşüyor. Sanırım bu nedenle yabancı forumlarda işaretsiz 105 olarak tanımlamışlar... Fren performansı gayet iyi aşırı bir güç uygulamak gerekmiyor.
188849 dosyayı görüntüle
188843 dosyayı görüntüle
188846 dosyayı görüntüle
Selede velo markası sele borusu ve gidon ise kron marka tercih edilmiş. Sele gayet konforlu, hava deliklerine sahip olduğu için terletmiyor. 188847 dosyayı görüntüle
188848 dosyayı görüntüle
Jant setleri shimano rs10 bilyalı bir sisteme göre akıcılıktan fazlasıyla memnun kaldım diyebilirim. Öyleki giriş sınıfı rulmanlı bir set yerine kesinlikle bunları tercih ederim.(rulmanlı mosso legarda 2017 ye kıyasla)
188852 dosyayı görüntüle
Eksi yönü ise malesef boyanın narinliği ve grafik işçiliği diyebilirim o sebeple grafikler üzerinde bazı rötuş işlemleri ile akrilik vernik uygulamasıylada boyayı güvence altına almak gerekti.
Forumda ilk incelemem eksik ve hatalarım varsa lütfen eleştirilerinizi esirgemeyin teşekkürler.
Bisiklet 7005 alu triple butted kadro ve maşa üzerine inşa edilmiş 8.99kg toplam ağırlığa sahip. Sürüş esnasında özellikle 35km üzeri hızlarda ve frenlerken bianchi ve tribanda yaşadığım esneme ve güvensizlik hissi bu kadroda yok beni oldukça memnun etti.
188829 dosyayı görüntüle
188860 dosyayı görüntüleBisiklet tiagra sete sahip;
Tiagra aynakol 52-39, arka aktarıcı tiagra ruble ise tiagra 11-25t idi bunu rampa konforu adına 11-28t 105 ruble ile değiştirme ihtiyacı hissettim. Vites geçişleri microshift ve sora sete göre aşırı yumuşak ve seri
188841 dosyayı görüntüle
188840 dosyayı görüntüle188842 dosyayı görüntüle
188856 dosyayı görüntüleFren/vites kolları tiagra 2x10
frenler shimano br r560 kontrol ettiğimde 105 sınıfı olduğu anlaşılıyor kaliper yapısı ve kullanılan fren pabuçlarıda 105 ile örtüşüyor. Sanırım bu nedenle yabancı forumlarda işaretsiz 105 olarak tanımlamışlar... Fren performansı gayet iyi aşırı bir güç uygulamak gerekmiyor.
188849 dosyayı görüntüle
188843 dosyayı görüntüle
188846 dosyayı görüntüle
Selede velo markası sele borusu ve gidon ise kron marka tercih edilmiş. Sele gayet konforlu, hava deliklerine sahip olduğu için terletmiyor. 188847 dosyayı görüntüle
188848 dosyayı görüntüle
Jant setleri shimano rs10 bilyalı bir sisteme göre akıcılıktan fazlasıyla memnun kaldım diyebilirim. Öyleki giriş sınıfı rulmanlı bir set yerine kesinlikle bunları tercih ederim.(rulmanlı mosso legarda 2017 ye kıyasla)
188852 dosyayı görüntüle
Eksi yönü ise malesef boyanın narinliği ve grafik işçiliği diyebilirim o sebeple grafikler üzerinde bazı rötuş işlemleri ile akrilik vernik uygulamasıylada boyayı güvence altına almak gerekti.
Forumda ilk incelemem eksik ve hatalarım varsa lütfen eleştirilerinizi esirgemeyin teşekkürler.