Scudo Sports

Kron Kullanıcıları Kulübü

Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Merhaba,

Kron CT1000 ile aranıza katıldım.

İlk izlenim olarak lastikler ince ve hassas geldi bana. Umarım patika yollarda hasar görmezler.
 
Scudo
Birkaç detay fotoğrafı:


http://oi47.tinypic.com/1zn7w5u.jpg

http://oi46.tinypic.com/b7ymas.jpg

http://i47.tinypic.com/206h7c1.jpg

http://i46.tinypic.com/205b34i.jpg

http://i50.tinypic.com/2nqedeg.jpg
 
merhabalar ,

Yeni bir Kron xc750 hd kullanıcısı. Hakkının vermek lazım böyle güzel bir yerde yaşayınca...

http://oi49.tinypic.com/14eatqp.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: halil61
100 km'yi tamamladım kafamdaki hesaba göre.Bir iki şey yazayım.

1-Ön amortisörden ses geliyor.

2-Gidon sağa sola dönerken ses geliyor.

3-Arka vites değiştiricinin ayarı çok çabuk bozuldu.


Amortisörden gelen ses tamamen amortisörün dandikliğinden, bundan hiç şüphem yok.

Gidondan gelen ses muhtemelen rulmandan geliyor.Katır kutur bir ses var.Ya rulman dandik, ya da sıkarken uygun tork değerinde sıkılmadı, çok fazla sıkıldı, rulman yatağı çok fazla yük altında çalışıyor.

Arka vites değiştiricinin ayarı var.Basitçe ayarlanabilir elbette, bu bir arıza değil. Ancak; ben çocukluğumdan beri bisiklet kullanırım, nasıl vites değiştirileceğini de bilirim.Hatta hayatım boyunca en dandik mallar bile benim elimde uzun süre dayanmıştır. Vites ayarının bu kadar çabuk bozulmaması gerektiğini düşünüyorum. Vites ekipmanı shimano tourney, yukarıda fotoğrafı var zaten. Bisiklet parçalarından anlamam, forumdaki bilgi hazinesini de henüz okumadım.Benim tahminim bu en ucuz tetik vites modeli shimano için.Peki bunlarla ilgili ne yapıcam.Çok basit, hiçbir şey yapmıyacam :) Sadece vitesi ayarlarım o kadar.Tamamen bozulana yada dayanılmaz sesler gelen kadar amortisör yada gidon rulmanı ile uğraşmaya niyetim yok.Garanti kapsamında gidip yenilerinin takılmasını istesem takılacak olanlar yine aynı şeyler olacağı için garanti ile iş yürütmenin de anlamı yok.İleride cebimde parayla belki amortisör değiştiririm.O da belki.Son durum budur, saygılar.
 
Kron hangi ülkeni malı, kadronun altında yazıyor:

http://i47.tinypic.com/308hc83.jpg
 
işte benim makine :) ben de yaklaşık 10 gün önce aldım bisikleti,şimdiye kadar önemli bir sorun çıkmadı.internetten sipariş verdiğim için bazı ayarları eksikti ama onları da bi şeklde ayarladım,ayarlattrdım..
 
@Nedime

Hosgeldiniz Kron Kardeşliğine :D
 
sonunda resim eklemeyi öğrenebildim :)
bende aranızdayım.
aksesuarlar hariç ( bar-end, suluk, sele bagajı, ışıklar vs ) orjinal fabrika donanımı içerisinde tek değişim lastikler oldu.
rubena scylla gitti yerine maxxis override 1,75 geldi. asfaltta ve yolda kullananlara şiddetle öneririm.

http://img256.imageshack.us/img256/9056/dsc0328fd.jpg

 
@orcunkaralar

Hocam bisikletiniz aksesuarlarla beraber çok kullanışlı hale gelmiş güle güle kullanın. Özellikle tekerler ve arka taşıma bagajını çok beğendim. Bende de kron xc750 hd var, ve özellikle ilk planda bir taşıma bagajı edinmek istiyorum, ikinci planda belki tekerleri değiştirebilirim. Bu aşamada size iki sorum olacak;

1. bu iki değişikliğin(bagaj ve tekerler) size maliyeti ne oldu?
2. tekerler değiştikten sonra bisiklette sürüş konforu, hızı vs. ne değişti, ne gibi yararları oldu?

İyi günler
 
Bende 20 " mat siyah xc250 ile aranızdayım. Giriş seviyesi olacaksa ucuzu olsun dedim ve aldım. Şimdilik herşey güzel zamanla maşa (en kısa sürede) ve diğer donanımları upgrade edeceğim. xc 500 almayı düşünüyordum başta ama o modelinde maşalarından memnun olmayanlar var forumda. Sırf altus arka attırıcı ve shimano göbekler içinde 160tl vermek pek mantıklı gelmedi açıkçası.
 
bende yenilerde aldim:D trek-salcona olsada kron beni kendine cekti:D almazsam icimde bosluk olcakti.kron xc 250 turuncu-beyaz. alet canavar .
 
@gok

Seninkinin aynısından bende de var bu arada bugün servise gidip bisikletin bakımını felan yaptırırken gittiğim yer bisiklet satışı felanda yapıyordu 2012 model kronları inceleme fırsatı buldum 2012 ile çoookk bariz fark var 1. si kadro rengi mat değil daha canlı ve parlak daha farklı bir boyama yada kaplama sistemi kullanılmış 2.si kadro renkleri 2013lerde farklı 3.sü maşanın olduğu yere kron logosu koymuşlar 4. sü kadro üzerindeki yazıyı biraz değiştirmişler ama şunu söylüyeyim 2012 ve 2013 kron xc leri yanyana koyduğumuzda ciddi değişiklikler olduğu görülmekte en azından ben öyle gördüm ama bu bisikleti almama asıl etken olan neden tabiikide kadro yapısı ve duruşunun hoşuma gitmesidir...Bu arada ömürboyu kadro garantisi hikayesi tamamen yalandır...buna kanıpta almayın :=))))
 
Merhabalar, Xc750 HD ( kırmızı) ile aranızdayım.

Bir sorum olacak, gidon için telefon tutucu arıyorum ama klasik her yerde olanları istemiyorum. su geçirmez ya da daha kibar duran bir aparat bilen varsa söyleyebilirse çok memnun olurum..
 
Arkadaşlar Kron XC 750 hidrolik disc frenli bisikletlerde arka bagaj delikleri mevcut mu? Kadroya bağlanan bagaj türü için.
 
XC500 ile ben de aranıza katıldım.
 
Kadro=KRON 2010 (XC 4000)
arka aktarıcı= SLX 9 LU
ön aktarıcı= sis tourney
ruble= SLX 9 LU
vites kolları=Deore
Aynakol =Deore
Zincir=SLX
Gidon=Kron neo
Sele=Kron neo
Gidon Boğazı=Kron neo
Sele Borusu=Kron neo
Maşa=Santour xtc V3
Jantlar=Rubena
Dış lastik=1.40 CST yol lastiği
Fotoğraf ekliyeceğim kısa sürede ...
 
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Geri