Scudo Sports

Kron bisiklet kadro, maşa, model vb. konular hakkında

Scudo
harika değerler.. ve sanırım 17.5 inç model için geçerli benim kronda bu ağırlıktaydı ilk alındığında. paylaşım için teşekkürler
 
2009 xc1000 12.8 kg...:eek: yalannn :D:D
2009 xc1000 kullanıcısı olarak (17,5") hiçde 12.8 kg oldugunu düşünmüyorum. en kısa zamanda tartı üzerinde foto çekip foruma koymaya çalışıcam.
 
  • Beğen
Tepkiler: Güven Kıray
Kronnun kendi stesi yok heralde kronuyn modellerine söyle bi nasıl bakarım
 
KRON XC 4000 Deore LX V-Fren:11kg

bu modeli kullanıyorum. tartıdaki net ağırlığı 12.3 kg'dır

bu veriler doğruyu yansıtmıyor malesef.
 
tamda bildiğim gibi yalnız komple bisikletlerde kronda 200 gr + yada 200 gr - söz konus olabilir ;)
 
yaa bende bisklt alcam bu ara 600-max 700 kdr cıkblm kron xc 500 bianci toledo miwok 1053 d içlerdinde en hafifi ve uzub yol yapablcem hangisi hangisini önerirsnz ben suan bianci wind kulnyrm çk agır 150 km yol yaptık öldüm resmen kron xc 500 kaldrdm bnmkn yanında kuş gibi miwok çk hosuma gitti tip olarak sizce 15 kg agırmı uzun yol içn xc 500 hmn hmn 14 kg toledoyu bilmuyorum
 
toledoyu boşver.whistlede iyi kron xc500de bende kron var benm bi şikayetm yok.arkımdada whistle var onunda bi şikayeti yok:)ama whistle 1053d 24 vites olduğu için onu tercih edebilrsin.
 
whistle tatanka tavsiye ederim.orjinal donanımıda süper.crazy hop aldım ama onun yeride ayrı:)
 
Merhabalar,
Kron XC3000 ve XC4000 kadrolarda kullanılan 7005 U6 aluminyum'un özelliği, artıları varsa eksilerini açıklayabilecek olan var mıdır?

Cube marka kadrolarda da gördüğüm bu cins kadroyu maliyet olarak 5 kat pahalı marka ve modellerde bile göremiyoruz. 6061 ya da 6069'a göre farkları nelerdir.

Bir bisikletçiden 7005'in oldukça methini ve benzersizliğini duymuştum.

Ayrıca bir grafik tasarımcı olarak Kron kadroların logo, grafik tasarım ve renk seçimlerinin bisikleti oldukça amatör ve ucuz gösterdiğini düşünüyorum.

Üretici firma için belki en sona kalıp, hızlıca geçilen bu konunun satış ve müşterinin beğenisinde çok büyük bir etkisi var. Yabancı üreticilerin belki de en büyük başarısı buradan başlıyor.
 
Benim soyadimi ve babamin adini tasiyorsun oncelikle yoksa sen :)

-kadroların cok degerli olmadığı icin tasarıma onem vermediklerini dusunuyorum ustundeki komponentler para ediyor bence asıl bisiklet satısının amacı bu tum firmalar sadece bir kadroya logo basıyor ve bizim modelimiz diye piyasaya suruyor deore sistem kullanan onlarca marka var en basit ornegi bu :)
 
aradığınız bütün cevapları efor bisiklete gidip öğrenebilirsiniz. ben 2007 xc 4000 kadroları tasarlayan kişiyle bizzat görüşmüştüm.
 
Siz biliyorsanız(ya da bilen biri varsa), efor bisiklete gitme imkanı olmayanlar için açıklar mısınız?
 
Her şey 7 yaşında başladı,
Her şey bir anda gelişti o parkta ilk gördüğüm zaman onu alıp hep bir yerlere gittim,hep onunla olmaktan mutlu oldum.
Ama bir süre sonra sıktı yenisini istedim.
16 yaşıma geldim ve yenisini buldum.
İlk gördüğüm zaman onu da çok sevdim ve hiç bırakmayacak gibi sıkı bi bağ kurdum.
Onunla da her yere gittim farklı şeyler denedim.
Beni hiç yarı yolda bırakmadı ama bir gün baktım ki onu benden başkaları almış götürmüş olduğum yere çöküp kaldım onu aradım polise başvurdum ama hiçbir yerde onu bulamadım,yasını tuttum ama bir süre geçtikten sonra unuttum her insan gibi.
Ve yenisi benim oldu,ona da çabuk alıştım sevdim her canım sıkıldığında ona koştum ve bütün dertlerimi unuttum onunla olduğum zaman dünya da olan hiçbir şey umurumda değildi.
Yeter ki hep yanımda ol BİSİKLETİM

Kron XC4000..
 
Geri