Scudo Sports

Konik Maşa - Düz Alın Borusu

Scudo
Daha önce de yazmıştım şimdi de yazıyorum. Yeni aldığım yaylı maşada da aynı sorun var. Lütfen yardım edin. Kaldırımdan vs inerken amortisör gömülü olarak kaldığı için hiç esnemiyor, düz maşa hissi veriyor. Daha doğrusu geri tepmiyor, aşağıda kalıyor. Normalde bisiklete bindikten sonra yay bir miktar içeri göçse bile esneyecek pay kaldığı için görevini yapması yani yaylanması gerekir, değil mi? Bende gömülüyor ve öyle kalıyor. Bunun sebebi ne olabilir? Rebound kapağını kurcalarken tırnaklar kırılmış, ayar en yumuşakta kalmış ve bu yüzden maşa çöküyor olabilir mi? Anlatması da zor bir problem. Umarım derdimi anlatabilmişimdir.
 
Daha önce de yazmıştım şimdi de yazıyorum. Yeni aldığım yaylı maşada da aynı sorun var. Lütfen yardım edin. Kaldırımdan vs inerken amortisör gömülü olarak kaldığı için hiç esnemiyor, düz maşa hissi veriyor. Daha doğrusu geri tepmiyor, aşağıda kalıyor. Normalde bisiklete bindikten sonra yay bir miktar içeri göçse bile esneyecek pay kaldığı için görevini yapması yani yaylanması gerekir, değil mi? Bende gömülüyor ve öyle kalıyor. Bunun sebebi ne olabilir? Rebound kapağını kurcalarken tırnaklar kırılmış, ayar en yumuşakta kalmış ve bu yüzden maşa çöküyor olabilir mi? Anlatması da zor bir problem. Umarım derdimi anlatabilmişimdir.
Marka ve modeli ne maşanızın?
 
merhabalar kafami bir sey takildida simid bu konik saft borulari olculeri oluyor ya .bu olculer kac tane ve nelerdir .NS bikes in bir kadrosunu gozume kestirdim .Headtube
olcusunde ' standard 1-1/8” or tapered 1-1/8” - 1.5" steerer tubes ' bu ne anlama gelir benim bildigim 2 tip olcu var bunlarda 1/8 ust 1/4 alt ve 1/8 ust 1/2 alt var
ve ya bunlar ayni olcuyu kast edip farkli sekilde mi yazilmis.
 
merhabalar kafami bir sey takildida simid bu konik saft borulari olculeri oluyor ya .bu olculer kac tane ve nelerdir .NS bikes in bir kadrosunu gozume kestirdim .Headtube
olcusunde ' standard 1-1/8” or tapered 1-1/8” - 1.5" steerer tubes ' bu ne anlama gelir benim bildigim 2 tip olcu var bunlarda 1/8 ust 1/4 alt ve 1/8 ust 1/2 alt var
ve ya bunlar ayni olcuyu kast edip farkli sekilde mi yazilmis.
"benim bildigim 2 tip olcu var bunlarda 1/8 ust 1/4 alt ve 1/8 ust 1/2 alt var" diye yazmissinz. Cevabida bu durumda kendin vermissiniz ama yine de adamlarin ölcüsünün ne alnama geldigini soruyorsunuz. 1 1/2 diye yazdiginiz ölcü 1.5" oluyor, bucuk ya 1/2 seklinde yazilir yada noktadan sonra ?,(5) diye yazilir.

Bu arada sadece 2 tip ölcü yok daha fazla var.
Mesela 1 1/8" düz saft ölcüsü olan alin borulari var ve genelde standart ölcüdür ama Tapered (Tapered demek 1 1/8" üst ve 1,5" alt) cikinca oda artik standart olmaya basladi.
Ve 1 1/2" (1,5") alt ve üst ölcüsü olan alinborulari da var ama cok nadir olan bir sey.
 
"benim bildigim 2 tip olcu var bunlarda 1/8 ust 1/4 alt ve 1/8 ust 1/2 alt var" diye yazmissinz. Cevabida bu durumda kendin vermissiniz ama yine de adamlarin ölcüsünün ne alnama geldigini soruyorsunuz. 1 1/2 diye yazdiginiz ölcü 1.5" oluyor, bucuk ya 1/2 seklinde yazilir yada noktadan sonra ?,(5) diye yazilir.

Bu arada sadece 2 tip ölcü yok daha fazla var.
Mesela 1 1/8" düz saft ölcüsü olan alin borulari var ve genelde standart ölcüdür ama Tapered (Tapered demek 1 1/8" üst ve 1,5" alt) cikinca oda artik standart olmaya basladi.
Ve 1 1/2" (1,5") alt ve üst ölcüsü olan alinborulari da var ama cok nadir olan bir sey.
sag olun hocam standart(duz saft boru) ve 2 tip de konik oldugunu biliyodum ama daha once 1/4 ve ya 1/2 seklinde gordum. ilk defa 1,5 seklinde NS bikes in sitesinde gordum. marka kendine ozel bir olcumu cikartimis olabiliri ondan supelendimde sordum.tekrardan iyi gunler
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Cömez
Geri