Scudo Sports

Kaza yaptım

Araç Sürücüsü Milli Sporcuya Çarpıp Kaçtı

"Öte yandan, sporcuya çarpıp kaçan sürücünün 85 yaşında bir erkek olduğu ve jandarma tarafından yakalandığı bilgisine ulaşıldı."

Belirli bir yaş üzeri insanların bazı haklarının kullanımının ciddi manada sınırlanması lazım.

Kaza geçiren arkadaşa geçmiş olsun...
 
Scudo
Vuruyorsun bari kaçma. Şerefi olmayan beşer.
 
  • Beğen
Tepkiler: Jingim
"Öte yandan, sporcuya çarpıp kaçan sürücünün 85 yaşında bir erkek olduğu ve jandarma tarafından yakalandığı bilgisine ulaşıldı."

Belirli bir yaş üzeri insanların bazı haklarının kullanımının ciddi manada sınırlanması lazım.

Kaza geçiren arkadaşa geçmiş olsun...
Tapuda direk olarak nöorloji raporu istenemiyormuş artık çünkü avrupa birliği yaşlı ayrımcılığına giriyormuş. Bu konuda da şu yaş üstü sürmesin denilemez muhtemelen ama her yıl ciddi testler yapılması şartı gelebilir.
 
"Öte yandan, sporcuya çarpıp kaçan sürücünün 85 yaşında bir erkek olduğu ve jandarma tarafından yakalandığı bilgisine ulaşıldı."

Belirli bir yaş üzeri insanların bazı haklarının kullanımının ciddi manada sınırlanması lazım.

Kaza geçiren arkadaşa geçmiş olsun...
Dedem ömrü boyunca şoförlük yapmıştır. Şuanda 75 yaşlarında. Geçen denk geldi yanına oturdum o araç kullanırken. Karşıdan gelen arabayı söylemesem neredeyse kaza yapacaktık. Görmemiş. Gayet sağlıklıdır ama yine de yaş geçince maalesef duyular körelebiliyor. Ben de katılıyorum belirli yaş üzerinde ciddi sağlık taramasından sonra araç kullanılabilmesine. Ciddi tehlike arz ediyor yaşlı sürücüler.
 
  • Beğen
Tepkiler: cemkurkcu
Dedem ömrü boyunca şoförlük yapmıştır. Şuanda 75 yaşlarında. Geçen denk geldi yanına oturdum o araç kullanırken. Karşıdan gelen arabayı söylemesem neredeyse kaza yapacaktık. Görmemiş. Gayet sağlıklıdır ama yine de yaş geçince maalesef duyular körelebiliyor. Ben de katılıyorum belirli yaş üzerinde ciddi sağlık taramasından sonra araç kullanılabilmesine. Ciddi tehlike arz ediyor yaşlı sürücüler.

Haklısınız, görüyorum ve arttırıyorum. Türkiye'de ehliyet sahibi herkesin, aktif sürücü olsun olmasın, belirli aralıklarla yazılı ve uygulamalı tazeleme sınavlarına girmesi gerekir.
 
Haklısınız, görüyorum ve arttırıyorum. Türkiye'de ehliyet sahibi herkesin, aktif sürücü olsun olmasın, belirli aralıklarla yazılı ve uygulamalı tazeleme sınavlarına girmesi gerekir.

İşaretlediğim yerde 2 tane tabela var yön gösteren ve şu an 3.tabelayı da koydular fakat her seferinde insanlar terse giriyor ve kafa kafaya geliyorlar. Benim gördüğüm 2 kaza oldu şu dümdüz yolda... Araç kullananların yarısı sadece arabayı hareket ettirmeyi biliyor tabela bilgisi bizim insanımızda maalesef hiç yok.
 

Dosyalar

  • Ekran görüntüsü 2024-07-08 163211.png
    Ekran görüntüsü 2024-07-08 163211.png
    969,6 KB · Okunma: 32
İşaretlediğim yerde 2 tane tabela var yön gösteren ve şu an 3.tabelayı da koydular fakat her seferinde insanlar terse giriyor ve kafa kafaya geliyorlar. Benim gördüğüm 2 kaza oldu şu dümdüz yolda... Araç kullananların yarısı sadece arabayı hareket ettirmeyi biliyor tabela bilgisi bizim insanımızda maalesef hiç yok.

O bilgisizlikten değil, kural tanımamazlıktan ve ahlaksızlıktan. Buz gibi biliyor o tabelanın anlamını, yolu 100mt uzatıp, kurallara uygun gitmek işine gelmiyor, zaman kaybı olarak görüyor. Sorsan, dünyayı kurtaracak da, ona gecikiyor sanki pezevenk.(Erkek kadın, genç yaşlı farketmiyor, memleketteki malzeme bu)
 
Tapuda direk olarak nöorloji raporu istenemiyormuş artık çünkü avrupa birliği yaşlı ayrımcılığına giriyormuş. ...

Geçen salı bunu rapor isteyen yetkiliye söyledim, "istemeyen yere git o zaman" dedi. Çok ikna ediciydi, gidip rapor aldık.
 
Geçen salı bunu rapor isteyen yetkiliye söyledim, "istemeyen yere git o zaman" dedi. Çok ikna ediciydi, gidip rapor aldık.
Ben tapu müdürünü tanıyorum, dolayısıyla ben daha ikna ediciyim :D
 

Haberi gördüm ve çarpanın akıbeti nedir merak ediyordum. Benim fikrim, 65 yaş sonrasında her 2 yılda bir sürücülerin gerçek bir sağlık muayenesine girmesi ve sürüş yeteneklerini tespit eden kısa bir teste girmelerinin zorunlu olması gerekir. Testi geçemeyene 2. bir hak tanınır ve yine geçemezse, ehliyeti iptal olur.

Çünkü 65 yaşından sonra algılar ciddi oranda düşüyor. Emekli F1 pilotu değilseniz, büyüdüğünüz ve yetiştiğiniz meslek sürücülük değilse, bu yetiler zayıflıyor. 70 yaşında f1 pilotunun sürüşünü izledim, adamda halen yetiler kaybolmamış. Fakat günlük hayatta işi bu olmayan, haliyle 85 yaşındaki o adam, neye çarptığını bırakın, bir şeye çarptığını bile düşünmüyor olabilir.

İnsanların büyük bir kısmı, araç sürmenin "ciddi bir iş" olduğunu düşünmüyor. Yolculuğun A ve B noktası arasına indirgeyecek kadar basit olmaması, onbinlerce olasılık arasından sıyrılarak varmanız bir şeyler ifade etmeli...
 
Gelmiş olsun.
Şoförün yaşlı olduğunu biliyoruz ama arabası da çok yaşlıdır kesin. Bu eski arabalar da büyük tehlike...
 
  • Beğen
Tepkiler: mcanerg
Geri