Ozan k.
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 13 Haziran 2014
- Mesaj
- 2.016
- Tepki
- 2.634
- Şehir
- İstanbul
- Bisiklet
- KTM
selamlar, dahon mu p8'imle hafta içi 20, hafta sonları 40-50 km yapıyorum.
Boy 1.82 , sele en yukarıda sürüyorum ve eğilip de sportif bir pozisyon almak istediğimde gıdon yeterince alçak bir konumda olmasına rağmen çok geride kalıyor. Dirseklerim gıdon seviyesinde olduğu için de kollarımı çok fazla bükmek zorunda kalıyorum ve çok rahatsız oluyor. Son zamanlarda dirseklerimi gidona yaslayıp gitmeye başladım ama takdir edersiniz çok tehlikeli. Barend de çok az bir fark yaratacağından yarama merhem olmaz diye düşünüyorum. O yüzden kelebek gıdon aklıma geldi. Yalnız bir çekincem katlayınca iki tekerleğin arasında kalan gıdon, tam olarak katlayıp mekanizmabın birbirine geçmesine engel olur mu? Dahon'una kelebek takan hiç oldu mu? Yeterince eğilebiliyor musunuz? Katlanmaya engel oldu mu?
Boy 1.82 , sele en yukarıda sürüyorum ve eğilip de sportif bir pozisyon almak istediğimde gıdon yeterince alçak bir konumda olmasına rağmen çok geride kalıyor. Dirseklerim gıdon seviyesinde olduğu için de kollarımı çok fazla bükmek zorunda kalıyorum ve çok rahatsız oluyor. Son zamanlarda dirseklerimi gidona yaslayıp gitmeye başladım ama takdir edersiniz çok tehlikeli. Barend de çok az bir fark yaratacağından yarama merhem olmaz diye düşünüyorum. O yüzden kelebek gıdon aklıma geldi. Yalnız bir çekincem katlayınca iki tekerleğin arasında kalan gıdon, tam olarak katlayıp mekanizmabın birbirine geçmesine engel olur mu? Dahon'una kelebek takan hiç oldu mu? Yeterince eğilebiliyor musunuz? Katlanmaya engel oldu mu?