kyucel
Daimi Üye
- Kayıt
- 31 Mart 2021
- Mesaj
- 232
- Tepki
- 722
- Yaş
- 53
- Şehir
- Ankara
- İsim
- Kamuran YÜCEL
- Başlangıç
- 1993—94
- Bisiklet
- Cannondale
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Yürüme hızında bile kafamızi kapıya vs çarpınca ne kadar acıyor değil mi. Ben de ne tayt ne forma ne spd kullanıyorum. Eşofmanla çıkarım şortla çıkarım. Yeri gelir markete giderim yeri gelir 90km yaparım ama çıkarken asla kaskımı almadan çıkmam.utandığımdan değil de pek elzem görmediğim için takmıyorum kaskı. tayt, forma, gözlük, spd ayakkabı kullanıyorum ama ne bileyim bisiklet sürerken kask takmak fazlalık gibi geliyor bana.
yalnız motor sürerken mutlaka kask takarım, hem ceza yememek için hemde gözüme börtü böcek kaçmasın diye motorda olmazsa olmaz. birde motorun ulaştığı 90-100km hızlarda aniden durmakta bir sorun, bu tip problemlerden dolayı motorda kask şart.
Bisiklette kask şart ama motorda durum daha ciddi kask+ koruyucu ekipmanda şart. Olası bir motorun yatma ve sürüklenme durumunda vücudunuzun yere temas eden bölgeleri rendeye uğramış gibi olma ihtimali çok fazla. Bu durum yüksek hızlarda bisiklette de var ama motordaki azımsanamaz derece deutandığımdan değil de pek elzem görmediğim için takmıyorum kaskı. tayt, forma, gözlük, spd ayakkabı kullanıyorum ama ne bileyim bisiklet sürerken kask takmak fazlalık gibi geliyor bana.
yalnız motor sürerken mutlaka kask takarım, hem ceza yememek için hemde gözüme börtü böcek kaçmasın diye motorda olmazsa olmaz. birde motorun ulaştığı 90-100km hızlarda aniden durmakta bir sorun, bu tip problemlerden dolayı motorda kask şart.
Hem de nasılBence utanmanın aksine gurur duymalısın, örnek bir sporcu olduğu gösterdiği için.Diğer yandan full ekipmanla çıktığınızda araçların bile size karşı tavrı iyi yönde değişiyor, dikkatlerini çekiyorsunuz. Buda istediğimiz bir şey sonuçta.
Her çocuk sizi gördüğünde sizi azılı bir yarışçı gibi zannediyor, buda gururunuzu okşuyor.
Keşke biz yol, tur bisikletçileri içinde şu mtbcilerin, kaykacıların kullandıkları kol, dirsek, bilek koruculardanda yapsalarda o açıdaki eksikliklerimiz kapansa. Biraz daha ergonomik ve ince ama dayanıklı yapılı modellerin tasarlanması lazım.
Bisiklet bu işin en iyi doktoru... Bisikletinize bindikçe bedensel ve ruhsal olarak iyileşmeyi kademe kademe hissedeceksiniz...Bu konuyu uygun zamanda görüşeceğim tekrardan doktorla. Bazı şeylere baş edemiyorum artık.
Aslında bazı tayt modellerinde reflektör mevcut. Örnek vermem gerekirse giro marka tayt kullanıyorum ve taytın belirli yerlerinde reflektör mevcut, hatta giro logosu bile reflektörlü. Tabii bu reflektörler o kadar aham şaham belirgin değil fakat hiç yoktan iyidir diye düşünüyorum.Bisiklet sporunda kask gözlük eldiven tayt forma spd ayakkabılar kullanmak çok önemli sürüş konfor ve emniyeti açısından. Birde bunların parlak renklerde olması farkedilir olmanı arttırdığı için sürüş emniyetine katkı sağlar. Taytlar genelde siyahtır malum sebebten dolayı.
Ben 56 yaşındayım banada tanıdık köylere gidince sen bari yapma diyenler oldu taytım için. Saçma sal4k yorum yapanlarda oldu ama kafama takmam güler geçerim.
Koy o zaman buraya bisikletli, kasklı fotoğrafını, Strava hesabını da biz de görelim bakalım. Başkalarını yermeye gelince hayat güzel tabi.Biri bana bu konunun rüya olduğunu söylesin lütfen. Gerçek olamaz hayır hayır böyle bir konu gerçek olamaz.