görüş mesafelerini bir yere bırakırsak, kafa lambalarının amacı doğrultusunda doğada kullanılıyor hepimiz biliyoruz. dağda ve doğada uzun mesafeler kat ettiğimiz için hafifliğin önemi var. bu sebepten ötürü kafa lambalarına hafifliği saglamak amacıyla az pil konuluyor ve haliyle ya pil ömrü kısa oluyor ya da aydınlatması yetersiz kalıyor.
bisiklet lambalarında ise yükü kadro taşıdığı için pil kapasiteleri daha fazla buda daha kuvvetli bir aydınlık ve uzun pil ömrü.
bence hersey yerinde kullanıldığında daha kullanışlı oluyor. bisiklet feneri üretenlerde optimum bişi tasarlamışlardır muhtemelen, adamlar paralarını çöpe atmak için dizayn elemanları tutmuyor heralde, yoksa bisiklete araba farı bile takabilirlerdi.
benim nachizane fikrim bu, aynı fikirde olmayabilir herkes. ben bisiklet feneri üretenlerin designerlarına güveniyorum. far kullanıyor olsaydım birkaç kafa lambam olmasına rağmen bisiklet feneri alırdım.
saygılar