@samet42
gidonu 2-3 cm yükseltmek çok iyi oldu dropda bile belim ağrımıyor corelli standart dışı kadro üretmiş diğer 54 kadrolardan daha kısa maşa yuvası var açılar farklı
shifters kollarını söktüm çok kötü işçilik var
shifter içine gidon bandı sarmışlar shifter koruma pvc'si yuvalarına girmiyor
kablolar çok amatörce döşenmiş kablo bitiyor sonra kabloyu soymuşlar metal yüzeyi sti içinde sonra tel meydana çıkıyor kablo kapakları bile yok
Jantlara gelince resmen Allah'a emanet 250-300 km binmişim jant teli delikleri normalden büyük delinmiş ve jant profiline kadar taşmış taktıkları dandik jant pcv'si dar olduğundan delikler keskin halde kalıyor 5-6 tane iç lastiğim sırf bu yüzden çöpe gitti 70-80 km hızla gidiyoruz bazen o an patlasa ne olur . Ön jantlar kronik olarak sorunlu akortsuz geliyor fabrikaya gönderiyorlar makineye girip ayar yapılacak diye aynı jant acayıp mumyalanmış iç jant pcvsi sarılmasının dışında değişiklik olmadan akortsuz gene geldi .
. Baştan aşağı fiyasko corelli .