@alperr125 durum sandiginizin tam tersi, eskiden kadro kulaklari kadronun bir parcasiydi. Klasik bir bisiklet aldiginizda, cogu zaman kadro kulagi ve kadronun yekpare oldugunu gorursunuz.
Fakat bu durumda bir kadro kulagi kirilmasi demek kadronun kullanilamaz hale gelmesi demek... Asil problem buydu ve bu problem kadro kulaginin kadroydan ayrilarak kadroya vidalanir hale (1 vida, 2 vida hatta 3 vidayla sabitlenen modeller var) gelmesiyle cozuldu.
Fakat size katilabilecegim bir noktadan bahsedeyim, keske tum kadro kulaklari standart olsa. Yani hepsi birbirine uysa, tek tip olsa. Fakat bunun sebebinin de farkli geometrilerdeki kadrolarin, farkli noktalarda arka aktarici konumlandirmalarina ihtiyac duymasi olabilir, sanirim sebep bu. Ve gercekten bulmak bazen cok zor. Eger elinizde eski olan veya yaygin olmayan bir kadro varsa bulmak gercekten iskence.
Kadro kulagi aramaya firmalardan baslanmasini oneriyorum. Bisikletiniz hangi markaysa, o marka ile irtibata gecmek en iyi cozumlerden biri. Tabi bazen firmalarin tedarik sureci bile haftalar bulabiliyor