Evet, sele borusu (seatpost) çapı oldukça geniş bir yelpazede değişiyor, aynı olması avantaj ama bunu tutturacağım diye daha çok beğendiğiniz bir kadroyu elemeyin bence.
Diğer bir dikkat edilecek nokta da Furş tipi. Çoğu kadro 1 1/8 maşa borusu alıyor onda sıkıntı olmaz ancak farklı farklı furş tipleri var; Integrated vs.. Şu an kullandığınızla aynı olduğundan emin olun. Daha küçük boya geçeceğiniz için boru uzunluğu problem olmayacaktır.
Kadronun sele borusu çapı ise ön aktarıcı kelepçesi açısından önemli. Ayrıca vites kablosu ön aktarıcıya alttan mı üstten mi geliyor? Bu da şu ankiyle aynı olmalı, yoksa aktarıcı değiştirmeniz gerekir.
Ve de normalde her kadronun tasarlanırken baz alınan bir ön maşa travel'i vardır; alacağınız kadronun elinizdeki maşanın travel'ına uygun olduğundan emin olun. Yani daha genel olarak söylemek gerekirse; elinizde bir 80-100mm'lik XC maşası varsa downhill kadrosu almayın
Orta göbek 68mm İngiliz, arka maşa açıklığı 135mm'dir, bunlar standarttır, yine de kontrol edin isterseniz..
Diskfren veya V-fren uyumu vs bunları sölemiyorum artık..
