Scudo Sports

Kadro boyası hakkında

selfpower

Daimi Üye
Kayıt
8 Temmuz 2007
Mesaj
382
Tepki
82
Şehir
izmit
Bisiklet
Carraro
zinciri yağladıkdan sonra sağ tarafta en çok yağlanan kadro borusu vardır(bez gibi maddeden koruy,orayı ben tinerle temizliyodum :) bi süre sonra ordaki boya atmaya başladı şu an nokta nokta alüminyum gözükür halde,bazı arkadaşlar sprey ile boya,bazıları reklamcıdan siyah kağıt alıp yapıştır dedi sizce ne yapayım?bide koruyucu kılıf var tabi ora için
 
Scudo
İç lastikten uzunca bir parça kesip sar, uçlarını da plastik kablo bağı ile tuttur ;)
 
Bu çok kullanılan bir yöntem. Ben de kullanıyordum zamanında, bu aralar yine yapmayı düşünüyorum. Daha sağlıklısını bulmak zor.
 
@HaliliOzturk

tamam o zaman ben mahalle bisikletçilerinden iç lastik bulurum sarmasına sararımda tutturmak için ne kulllanayım dersin...
 
  • Beğen
Tepkiler: macerakolik
@özgüç

@HaliliOzturk

Hiç bir fikrim yok desem? Ayıp mı etmiş olurum... Yoksa sen mesajımı okumadan cevap verdiğin için sen mi ayıp etmiş olursun :)
 
@HaliliOzturk

aşk olsun abi mesajını çok dikkatli okudum ve yazdığınıda gördüm ama ben soruyu yazarken dalmışım:D yaşlılık başa bela p :p
 
  • Beğen
Tepkiler: macerakolik
Halil'in bahsettiği iç lastik sarma yöntemi çok kullanılıyor ben bisiklet turlarında bu şekilde yapan birçok arkadaş gördüm ve bende kullanılmış bir iç lastik bulabilirsem yapmayı düşünüyorum.
 
@özgüç

kardeş zaten o bölgeyi koruman gerekiyor sürekli oraya bez koymanın veya lastik sarmanın sebebi boyasını korumak için değil zincir obölgeye çarptığında hem boruya hemde zincire hasar gelmemesi için yani halil kardeşin dediği gibi en iyi yöntem iç lastiği şerit bir şekilde kes ve üzerine sar en iyi korumadır hem boyayı bozmaz hemde darbe zarar vermez

saygılar
 
Eskiden arkası yapışkanlı kalın plastik korumalar vardı, artık bulunmuyor mu ki iç lastik sarılıyor?
 
@Miura
geçen önümde bi race makinanın gidonunu sardılar ince ve arkası yapışkanlı bi malzemeyle. işe yarayabilir sanırım...
 
iç lastik sarmaktan başka bir yöntemde sadece üst kısmı kapatacak kadar iç lastiği çift taraflı bant ile boruya yapıştırmak.
 
En iyi yöntem Halil'de dediği gibi iç lastik sarmaktır. Neden bütün profesyonel bisiklet sürücüleri bu yöntemi kullanıyor ki sizce? Çünkü diğerleri iç lastik kadar randımanlı olmuyor. kadroda siyah ise iç lastikte siyah olduğu için pek anlaşılmıyor bile.
 
@hornet

sadece üst tarafı kapatnak yetmez alttan da zincir çarpabiliyor aslında en çok alttan darbe geliyor en iyisi iç lastik ile şerit şeklinde keserek sarmandır kardeş o kadar kötü görünmüyor

sasygılar
 
20150601_195723.jpg ben zincirin hasarlarindan kurtulmak için pek gorunmuyor ama arkadaki siyah kablo bandını cekiyorum nerdeyse 9 aydır uzerinde herhangi bi yirtilma bile söz konusu değil tavsiye ederim.
 
Elektrositatik toz boyanın üstüne vernik olur mu?
 
İç lastikte güzel ama ben aynı zamanda bir badminton oyuncusu olarak söylüyorum ki o bölgeyi hem çok güzel koruyan hemde estetik duran yegane malzemelerden biri badminton veya tenis raketinin grip dediğimiz sargılarıdır. Her malzemeden her desenden ebayde kolayca bulabilirsiniz. Yurtiçindekiler biraz daha alt kalite kalıyor. Ben zamanında yang yang ve yonex raketlerini ve onların tel ve grip setlerini almış artanlarını o bölgeye sarmıştım. Sonrasında ise bir kez daha sipariş edip arkadaşımın bisikletine gidon bandı yapmıştık ve mükemmel sonuç almıştık. Emin olun deda dan bile güzel bir his veriyordu :)
 
Geri