Kırık teli takmak için akort ayarı bozulduğu için tekrar akort sehpasında akort ayarının yapılması gerekiyor.Bunun için full set tamir kiti ve sehpası alınırsa her türlü bakım,modifiye işlerinizi kendiniz yaparsınız. (link) linkteki tamir kiti ve akort sehpası alınabilir.Akort seti çok ihtiyaç duyulcak aparat değildir.Teknik bilgi istiyor.Bisiklet işleriyle haşır neşir oluyum derseniz,modifiye yapmayı seviyorsanız tamir kitini tavsiye ederim.Bisikletin bazı parçalarında işin teknik kısmı var.Orta göbek takarken diş kaydırmamak,haznenin yuvasına zarar vermemek gerekiyor.Orta göbek takmak riskli oluyor.Yalama olma durumunda kadro çöp olabilir.Akort ayarında arka göbek için aynakol,ruble tarafındaki tellerin daha sıkı olması gerekiyor.Arka jant tekniktir.Bu durum ön jant için gerekmiyor.Bisiklette akort teli takmak ve ayarı yeni öğrenmeye başlayanlar için sıkıcı ve zor gelebilir.Tellerde kendi arasında mm'lik kalınlıkta ve jant ebatına göre boyutu değişebiliyor. 255mm,262mm,283mm vs.Bunun yanında göbeklerin boyutuna göre de teller kısa veya uzun gelebiliyor.144 adet tel ve vidaları dahil 8-10 tlye normal teller satılıyor.Ekonomik set yapmak isteyenler için ideal .İstediğiniz boyutta tel var.Aldığım tellerden gayet memnunum.Tellerde kalite olarak değiştiği için Dt swiss telleri aşırı pahalı olduğu için bu yöntemi seçtim.Tamir için faydalı linkler mevcut.İnternetten istediğiniz parçaları almak mümkün.Tamir işlerini seviyorsanız tavsiye ederim.Başlamadan önce teknik bilgi gerekiyor.Meraklıysanız özelden yazışabiliriz.