Scudo Sports

İzmir Varyant inişteki saçma şekilde suya girip düşmek.

@By chow Teşekkür ederim..
@RiseOfSoul Teşekkür ederim, 2 tekerde her zaman risk mevcut malesef.. geriye dikkatli olmak kalıyor
@HakanAydn Bisiklet hafif ve sürücü agır olunca ağırlık merkezi çok yukarıda kalıyor. Bu daha dengesizleştiriyor, düşerken kendimi yere temas etmiyeyim diyerek savunmamak gerekiyor yoksa bilek kırığı ile karşı karşıya kalırsınız. Düşüşp kaçınılmaz ise, mümkün oldugunca sırtını yere bırakıcak şekilde refleks kazanmak gerekiyor. Omuzuda yere vurmamak gerekiyor, köprücük kırığı çok yaygın..
@Kuzey Ege Teşekkür ederim.. Hızlı inişlerde ağırlıgı one verilmesi gerekiyor, geriye lastiğin hamuruna kalmış.
@hamlet2006 Teşekkür ederim, düşünenmi var? eşrefpaşada çok goruyorum, dükkan onu ıslatmaları vs.. Cahilce geliyor herzaman, dukkan onu ıslatmak müşteri kazandırmaz :D Kaydıgım yol muhtemel su sabunlu ve sürekli otobus geçtiği için egzoztan çıkan deterjanlı partiküller... Su ile buluştumu oh sabun sabun
@Çağdaş78 Bende Cami çiçek sulaması sandım, kameradan bakınca gordum o derece anlamamışım.. Yol iniş oldugu için ufukta su birikintisi gozukmuyor ve hızlı oldugum için görmemle bir oldu.
@Hami Bulut Teşekkür ederim, Yeni bir tecrube daha kazandım bu tarz düşüşte sağlık kontrolunden sonra ilk iş aktarıcı kulağı kontrol etmek oldu. Kırılacagı düşünmediğim için bindikten sonra 2 pedal çevirişte aktarıcı kopup sıkışması esas o hiç hoş olmadı. Karbon kadroya ağır hasar vermedi ona dua ettim, Ufak 3 çizikle kurtarmışım.
@sccetin Dileğin için teşekkür ederim.. Diz için kötü olmuş, onun içind egeçmiş olsun diliyorum. Diz çok daha onemli, popo üstü düşmek ve poponun iyileşmesi daha kolay. Şu an otururken ağrıyor, kas sertleşmesi var belliki ezilmiş. Femur kemiği ve başı çatlağı olsa ilk kalkışta belli ederdi. Daha once buz patende hızlı bi şekilde viraj alırken kol üstü düşmüştüm. Radius kemik başı çatladı, tıpkı agaç dalı gibi. Elektrik çarpılması gibi his veriyor, farklı bir acı. Elektrik çarpılması veya daha once hiç hissetmediğim acı varmı diye, bacağı hareket ettirdim her yone. Kas agrısı dışında acı vs olmayınca rahatladım, Sonra bisikleti kontrol ettim.. Lastik konusuna gelirsek wiggleden sipariş geçmeyi planlıyorum, continentaldan kaçıyorum yanaktan yarılma olayından dolayı. Yine schwalbe one almayı planlıyorum, iyi tutunuyor. Lastik max basınc 115, on lastik 105, arka lastik 110 da. Daha fazla indirdimmi zıplıyorum, kısacası lastik çok kötü. Psiyi indirdinmi zıplarsın, çok şişirdinmi tutunmaz.
 
Scudo
varyantın asfaltı kadar kötü asfalt zor bulunur. jilet gibi olmuş ve bildiğin tümseklerden çukurlardan geçilmiyor.. yol bisikleti ile arnavut kaldırımına gelene kadar iniyorum her seferinde bir tehlike yaşıyorum.. 700x32 lugano kullanıyorum kalınlığına rağmen lastik varyant asfaltını zor tutuyor..
 
hcoam geçmiş olsun ancak yolun sağı kuru aslında
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak B.
Geçmiş olsun. Suya deydiginiz an düştünüz.. Sulu zemin gördügüm zaman oldukça yavaşlıyorum ve kadansımı oldukça düşürüyorum ki dengesizlik oluşmasın..
Proların sulu zemine bakış açısı ;
 
@okuyucuoptik en iyisini yapıyosunuz.Bende ıslak zemin gördüğüm anda nerdeyse durma pozisyonunda geçip o şekilde devam ediyorum.Su mu yada içersinde yağmı mazot mu var belli olmuyor.

Dediğiniz cok dogru. Aractan akan/sizan mazot nedeniyle farkli zamanlarda benim ve 2 farklı arkadasimin yere yapismisligi, hatta birinin femur kemigi kirigi ile platin caktirmisligi vardir :(
Bizde suruculerin, yolcularin, yayalarin yola ve ve yoldaki diger kişilere hic saygisi yok. Heryerde, su, deterjanli su, akaryakıt sizmasi, yola atilip kırılmış şişeler, aluminyum kutular, çöpler, kamyonlardan dökülen malzemeler ile her an kaza yasama riski mevcut.
Hele bilerek ve isteyerek 2 tekerlilerin (motor/bisiklet) yanından gecerken yapilan yakın geçiş, camdan cikip bağırma, uzerine tükürme veya birşeyler firlatma asla kabul edilemez! Ama yontulmamiş bir kesim bundan sacma bir zevk alarak baskalarinin ölümüne dahi sebep olmaktan geri durmuyor...

Cok gecmis olsun @Burak B. Tekrari olmaz umarim...
 
Son düzenleme:
@Burak B. Geçmiş olsun kardeşim. Allah beterinden korusun. Asfaltta düşmek zorda. Sonrasında arkadan bir trafik falan olduğunda daha büyük sıkıntı. Olay birde varyant gibi tehlikeli bir yerde olmuş.
 
@mcanerg Dileğin için teşekkür ederim, sağ tarafındada su var, yalnız kaldırımın yakından gitmek riskli. Sag tarafında düştüğümü düşünün sivri keskin kaldırım taşına vuracaktım. Kesin bi yerim kırılırdi ve kaldırım köşesi kuru oldugu için keserdi bi yerimi. Bu yuzdendir trafikte her zaman sag seridin ortasından giderim her zaman.. Olası durumda düşüp sürükleniyorsun.. Arabalarda seni geçmeye çalışmadıgı için, erkenden seni farkedip duruyorlar.

@okuyucuoptik Dileğin için teşekkür ederim.. Yaptıgınız önlemler doğrudur :) Pedalı çevirmiyordum, viraja yaklaştıgım için. Yavaşlamak için zaman yoktu, suyu son anda farkedildiği için. Lastik aşırı dandik, memnun değilim aldıgımdan beri, su birikintisi gordugumde yavaş geçtim hep. Ona rağmen kayıyor, Yaz mevsimi genelde kuru olur diye, yaz mevsimi idare etsin diye aldım. Cahilce yolu ıslatanları hesaba katmadım malesef. Videodaki profların yaptıgı teknik bunny hop :D Onu çukudan, çıta atılmış mazgallardan ve tumseklerden kaçmak için bu tekniği kullanıyorum. Çok eğlenceli oluyor, bazen bokunu çıkarıp fazla zıpladıgım oluyor bu sefer dengeyi kaybedebiliyorum :) Yolda su yatay geçiş ve yarım metre kadar olsaydı bunny hop tekniği kullanırdım fakat dikine uzanmış su.. Zıplasam daha kotu olurdu..

@suat akman Dileğin için teşekkür ederim.. Düşen arkadaşların çok şanssız.. onlar içinde üzüldüm. Türkiyede insan hayatına değer verilmiyor
@necmeddin Dileğin için teşekkür ederim.. Viraja yaklaşıldıgı için araçlar yavaşlıyor ordan kurtardım.
 
@DeaKeN dileğin için teşekkür ederim..
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
@Santaruins dileğin için teşekkür ederim.. Daha kötüsü olabilirdi.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Geri