Scudo Sports

İtalyan Garlattimin jantları

Mahsus Mahal

Daimi Üye
Kayıt
28 Haziran 2011
Mesaj
290
Tepki
94
Şehir
İstanbul
İsim
Aydın Bez
Bisiklet
Specialized
İtalyan Garlatti bisikletimin bu kış kıyamete ön tekeri kapı önünde raptiye sağ olsun patlayınca dışarıda yapmaya üşendim, söküp eve getirdim.

Jantın üzerinde söyle bir şey yazıyordu:
045 SCHÜRMANN 27x1 1/4 18-630 DIN ERTRO (jant metalik gümüş krom renkli, fren pabuçlarının temas noktası baklava modelli)

Göbekler de ise baş harfi "s" , son harfi "n" olan bir marka var, tam okuyamıyorum, çünkü aşınmış.

İnternetten SCHÜRMANN Rims diye arama yaptım, karşıma güzel bir firma çıktı, sevindim.

DIN ERTRO ne demek, bir o kaldı aklımda.
 
Scudo
@Aydın Bez

DIN bir standarttır. Kısacası bu yukarıda sözü geçenler 27" lik krom birer çember.
Bu da demek oluyor ki iç-dış lastik konusunda oldukça kısıtlayıcı modellerle idare etmek durumundasınız. Mesela amber yanaklı ağır 630'luk lastiklere alışacaksnız demek istemezdim ama öyle.

 
Bilgiler için teşekkür ederim.

Elimde 32-630 sarı yanaklı CST lastikler, başka modelleri de inceliyorum.

Aklımın almadığı bir nokta ise, tur esnasında lastiğim patlamıştı ve TREK DS 28" kullanan bir arkadaşım kendi 700*35c iç lastiğini verdi. Olmaz diye tereddüt etsem de taktım, herhangi bir sorun da olmadı.
 
@Aydın Bez

İç lastikten yana sıkıntı olmaz, zira 700'lük bir lastiğe tutup 630'luk lastik takmıyorsanız. Ki takarsanız içeride bol geleceği gibi sürüş esnasında katlanacak, katlanan kısım zıplayacak ve lastik üzerinde balon ya da diğer bir tabirle meme yapacaktır. Kısacası iç lastik sıkıntınız olmaz, 700x28 + ve üzeri (28-30-32..) her iç lastiği sıkıntısız bir şekilde kullanabilirsiniz. Sadece görselliğe, yol tutuşuna ya da hafifliğine önem veriyorsanız 630 standartında bir lastikte bunları aramamaya özen göstereceksiniz.
 
Geri