En hafifi senin icin en iyisi demek degildir. Yarsia girip bir yaris kullanabilecek, patlayinca hemen gelip tekerini degistirecek birisi varsa, o zaman bir sey diyemem. Ama Normal antrenman icin kullandigim lastigin agirligindan cok dayanikliligi, patlamaya karsi mukavemeti ve viraj-fren emniyeti önemlidir. Yani arkadaslarin yukarida belirttigi Contilerin üzerine lastik yoktur. Bu konuda en iyi testleri yapan Tour dergisidir ve o testlerden bakabilirsin.
Ama agirlik en önemlisi diyorsan, neye hikmettir bilemem!
En hafifi senin icin en iyisi demek degildir. Yarsia girip bir yaris kullanabilecek, patlayinca hemen gelip tekerini degistirecek birisi varsa, o zaman bir sey diyemem. Ama Normal antrenman icin kullandigim lastigin agirligindan cok dayanikliligi, patlamaya karsi mukavemeti ve viraj-fren emniyeti önemlidir. Yani arkadaslarin yukarida belirttigi Contilerin üzerine lastik yoktur. Bu konuda en iyi testleri yapan Tour dergisidir ve o testlerden bakabilirsin.
Ama agirlik en önemlisi diyorsan, neye hikmettir bilemem!
En hafifi senin icin en iyisi demek degildir. Yarsia girip bir yaris kullanabilecek, patlayinca hemen gelip tekerini degistirecek birisi varsa, o zaman bir sey diyemem. Ama Normal antrenman icin kullandigim lastigin agirligindan cok dayanikliligi, patlamaya karsi mukavemeti ve viraj-fren emniyeti önemlidir. Yani arkadaslarin yukarida belirttigi Contilerin üzerine lastik yoktur. Bu konuda en iyi testleri yapan Tour dergisidir ve o testlerden bakabilirsin.
Ama agirlik en önemlisi diyorsan, neye hikmettir bilemem!