fıratvözdemir
Üye
- Kayıt
- 21 Ekim 2014
- Mesaj
- 25
- Tepki
- 24
- Şehir
- istanbul
- Bisiklet
- Diğer
merhabalar...
Bisiklete yeniden binmeye başladığımdan beri methini duyduğum klasik çelik bisikletlerden etkilenmiştim. Sonuçta; çok uygun bir fiyata gazelle sprinter race kadrosunun satılmakta olduğunu görmemle kendisi ile ilgili fantezilere dalmakta olduğumu farkettim ve bunun üzerine iki ay sürecek oldukça sancılı ve bir o kadar da eğlenceli bir dönem benim için başlamış oldu. (ÖNEMLİ NOT: işbu başlıkta yazar acemi bir çekirge olduğunun ziyadesiyle idirakinde olarak, özellikle bu alandaki çalışmaları ile gönüllerimizi fethederek hayranlığımızı kazanan muhtelif forumdaşların olduğu bir yerde, ölüyü dirilttim, muhteşhem bir iş başardım ya da en yetenekli kişi benim şeklinde bir iddia veya tez öne sürmemekte, yanlızca kendi heyecanını nachizane paylaşmaktadır.)
eve ilk geldiğinde aşağıdaki gibiydi
bisikletin konsepti harika olmasına rağmen, kadroda gördüğüm paslanmalar beni zamanın yıkıcı gücü üzerine düşüncelere dalmama sebep oldu. Sonuçta eğer bu bisikleti uzun süre kullanmak istiyorsam boyasını iyice çıkarmaktan ve tekrar boyamaktan başka bir yol bulamadığımı farkettim. ( Üst Paragrafta bahsedilmiş olan sancılı süreç söz konusu düşüncenin meyveleridir.)
işbu süreç şu fotograflardan daha kapsamlı takip edilebilir.
Yazarın elinde görülmekte olan zımparanın vakit ve işgücü kaybına sebep olmakta olduğu maalesef hemen ortaya çıkmamış bu sebeple bu gariban elleri patlayana kadar zımpara yapmşıtır.
Zaman ve işgücü kayıplarının proje planında ciddi sapmalara neden olması (ve ellerimin acıması) sebepleriyle bu çalışmanın bitmesine dair duyulan umut ufukta kaybolmuştur.
Ancak geri döndüğümde daha hazırlıklı ve efektiftim işte kanıtı!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bu matkap ve zımpara aparatı ile kadroyu bir günde temizleyebildim.
Temizlenen kadro ise ;
ancak kaderin ağlarını örmüş ve iş boyama kısımına gelmişti.
ilkin selülozik boyayı fırça ile uygulamaya çalıştım bu işten anlayan ustaların hemen anlamış olduğu gibi fena halde başarısız oldum kadroyu yaklaşık 4 defa boyayıp boyasını söktükten sonra bu işin bu şekilde yapılamayacağına kanaat getirerek yeni bir yol buldum. ( geç anlamam oldukça doğal zira tiner koklamaktan hala başım dönüyor.) Sprey boya!!!!!!!!!!!
Bisikletin, boyanmasının akabinde diğer parçaların takılmasına sıra geldi
Mavic Aksiyum jantlar
Vittorio Rubino Pro lastikler
Ultegra 6600 Sti kollar
ultegra 6500 ön ve arka aktarıcılar
Dura Ace aynakol
Brooks sele ve gidon bandı
iki aylık çalışma karşılığında elime aşağıdaki fotografta görülen bisiklet geçmiş oldu.
Umarım bu bisiklete mutluluk ve sağlıkla kazasız ve belasız uzun süre binebilirim.
Bisiklete yeniden binmeye başladığımdan beri methini duyduğum klasik çelik bisikletlerden etkilenmiştim. Sonuçta; çok uygun bir fiyata gazelle sprinter race kadrosunun satılmakta olduğunu görmemle kendisi ile ilgili fantezilere dalmakta olduğumu farkettim ve bunun üzerine iki ay sürecek oldukça sancılı ve bir o kadar da eğlenceli bir dönem benim için başlamış oldu. (ÖNEMLİ NOT: işbu başlıkta yazar acemi bir çekirge olduğunun ziyadesiyle idirakinde olarak, özellikle bu alandaki çalışmaları ile gönüllerimizi fethederek hayranlığımızı kazanan muhtelif forumdaşların olduğu bir yerde, ölüyü dirilttim, muhteşhem bir iş başardım ya da en yetenekli kişi benim şeklinde bir iddia veya tez öne sürmemekte, yanlızca kendi heyecanını nachizane paylaşmaktadır.)
eve ilk geldiğinde aşağıdaki gibiydi
bisikletin konsepti harika olmasına rağmen, kadroda gördüğüm paslanmalar beni zamanın yıkıcı gücü üzerine düşüncelere dalmama sebep oldu. Sonuçta eğer bu bisikleti uzun süre kullanmak istiyorsam boyasını iyice çıkarmaktan ve tekrar boyamaktan başka bir yol bulamadığımı farkettim. ( Üst Paragrafta bahsedilmiş olan sancılı süreç söz konusu düşüncenin meyveleridir.)
işbu süreç şu fotograflardan daha kapsamlı takip edilebilir.
Yazarın elinde görülmekte olan zımparanın vakit ve işgücü kaybına sebep olmakta olduğu maalesef hemen ortaya çıkmamış bu sebeple bu gariban elleri patlayana kadar zımpara yapmşıtır.
Zaman ve işgücü kayıplarının proje planında ciddi sapmalara neden olması (ve ellerimin acıması) sebepleriyle bu çalışmanın bitmesine dair duyulan umut ufukta kaybolmuştur.
Ancak geri döndüğümde daha hazırlıklı ve efektiftim işte kanıtı!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bu matkap ve zımpara aparatı ile kadroyu bir günde temizleyebildim.
Temizlenen kadro ise ;
ancak kaderin ağlarını örmüş ve iş boyama kısımına gelmişti.
ilkin selülozik boyayı fırça ile uygulamaya çalıştım bu işten anlayan ustaların hemen anlamış olduğu gibi fena halde başarısız oldum kadroyu yaklaşık 4 defa boyayıp boyasını söktükten sonra bu işin bu şekilde yapılamayacağına kanaat getirerek yeni bir yol buldum. ( geç anlamam oldukça doğal zira tiner koklamaktan hala başım dönüyor.) Sprey boya!!!!!!!!!!!
Bisikletin, boyanmasının akabinde diğer parçaların takılmasına sıra geldi
Mavic Aksiyum jantlar
Vittorio Rubino Pro lastikler
Ultegra 6600 Sti kollar
ultegra 6500 ön ve arka aktarıcılar
Dura Ace aynakol
Brooks sele ve gidon bandı
iki aylık çalışma karşılığında elime aşağıdaki fotografta görülen bisiklet geçmiş oldu.
Umarım bu bisiklete mutluluk ve sağlıkla kazasız ve belasız uzun süre binebilirim.