Scudo Sports

House of Bike yaşanan sorun ve çözüm...

awakening

Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.
Kayıt
15 Temmuz 2022
Mesaj
340
Tepki
393
Yaş
47
Şehir
İstanbul
İsim
Murat
Başlangıç
1995—96
Bisiklet
Peugeot
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Bugün bu mağazaya giderek sora aynakol satın aldım (ki epey uzak bir yerden firmaya ulaştım). Satış görevlisi kutuyu açtı kontrol etti kapattı ve bana teslim etti, o esnada kutu içerisine tespit vidasını geri koymamış..! Mağazada iki tur atıp öyle çıktım d100 den yukarı tepikleyip metrobüse geçtim yarım saat sonra telefonla arayıp "parçayı geri koymamışız kusura bakmayın" şeklinde beni arıyorlar... Neyse oraya tekrar geçme şansım olmadığı için kargolayın dedim eleman müdür efendiye sormuş "alıcı ödemeli kargolarız" demiş! Yahu hem hatayı yapan sizsiniz hemde faturasını müşteriye ödetmeye çalışıyorsunuz ne için 54tl için ürünü dışarıdan almaya kalksam zaten 50tl. Elemana müdürün beni geri aramasını söyledim ne arayan var ne soran. Ayıptır be 54tl için bu kadar küçülmeye değer mi!!!!
 
Scudo
Oraya da yazarım sorun değilde marka hesabı dahi almamışlar! Türkiyenin en büyük mağazası amma küçük hesaplar peşindeler maalesef...
 
Son düzenleme:
Ben genellikle, "Ben, tam da sizin konunuzla ilgili paylaşımlar yapan çok kalabalık birkaç sosyal mecranın üyesiyim. Oralarda sizin bi güzel reklamlarınızı yaparım 😜, çok acayip bir müşteri yükselişi yaşarsınız" diyorum. :) Bana geri dönüşleri hızlı oluyor.
 
Geçenlerde bir arkadaş araştırmadan bsc100s km saati almıştı, aldıkları parayı duyunca zaten ticari amaçlarının kâr dan çok, daha çok kâr etmek olduğu ortada yağlı müşteri pesindeler, camiada belli bir kitleye hitap ettiklerini düşünüyorum. Aradaki fiyat farkı neredeyse %100 birde aliexpresste yaninda baglanti aparatı var. Ordan aparatı ile alınsa kimbilir kaç para yazarlar😁Screenshot_2023-11-22-11-01-55-97_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpgScreenshot_2023-11-22-11-16-42-21_57e717c094f371a1dada6567a1123b99.jpg
 
Ben kışın ayakkabı almaya gitmiştim. Stokta da görünüyordu. Ben de bir dünya yol gittim deneyerek almak için. Gidince yok dediler. Stok hatası vs dediler. Neyse başka bakayım bari dedim. 2 kişi baya ilgilendiler. Sonra tayt, forma alacağını söyleyen bir müşteri gelince beni bırakıp gittiler :D Elimde başka model, ayağımda başka model ayakkabıyla kaldım ortada. Müşteriye yaklaşımları çok amatörce gelmişti o zaman. Hala da öyleymiş.
 
Ben genellikle, "Ben, tam da sizin konunuzla ilgili paylaşımlar yapan çok kalabalık birkaç sosyal mecranın üyesiyim. Oralarda sizin bi güzel reklamlarınızı yaparım 😜, çok acayip bir müşteri yükselişi yaşarsınız" diyorum. :) Bana geri dönüşleri hızlı oluyor.
Firma az evvel beni aradı ve parçayı gönderici ödemeli olarak yollayacaklarını söyleyip adres bilgisi aldı.. Bu mecrada konu açmam mı etkili oldu acaba ? :)
 
Ben de konuyu uygun başlığa taşımak üzereydim ki olumlu geri dönüşe sevindim, gözünüz aydın....
 
Firma az evvel beni aradı ve parçayı gönderici ödemeli olarak yollayacaklarını söyleyip adres bilgisi aldı.. Bu mecrada konu açmam mı etkili oldu acaba ? :)
Sonuç olarak çözüm odaklı firma(!) gereğini yapmış hadi hayırlı olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: awakening
Firma az evvel beni aradı ve parçayı gönderici ödemeli olarak yollayacaklarını söyleyip adres bilgisi aldı.. Bu mecrada konu açmam mı etkili oldu acaba ? :)
İhtimal yüksek gibi geldi bana :d
 
  • Beğen
Tepkiler: awakening
Yanlış anlaşılmak istemem, House of Bike'la hiç bir bağım olmadan kendi başıma gelen başka bir örnekten bahsetmek isterim. Uluslararası bi firmanın kalite biriminde çalışıyorum, geçenlerde satış bölümündeki arkadaşlarımızdan biri müşterilerimizin birinden çok ciddi bir şikayet aldığımızı ve acilen gidip görüşmemiz gerektiğine dair bir telefon aldım. Biz Beylikdüzü'deyiz müşteri Sancaktepe'de, kalktım gittim. Müşterinin iddiasına göre;
- Şikayetini ilettiği e-postaya 1 ay dönüş yapmamışız,
- Bunun üzerine bize ceza kesmişler, cezayı ödemeyeceğimizi söylemişiz,
- Ürünlerin değişimini istemişler, böyle bir hizmetimiz olmadığını söylemişiz,
- Problemi yerinde görmemiz için davet etmişler, müşteri ziyaretleri için bir plan yapmamız gerektiğini falan söylemişiz,
Müşteriyi ziyaret ettiğimde 120€ gibi bir ceza kestiklerini, bi kaç gün e-postalarına cevap alamadıklarını, ürünleri iade etmekle uğraşmak yerine yerinde görmemizin bizim için daha zahmetsiz olacağını düşündükleri için bizi çağırdıklarını anlattılar. Sürecin hiç bir noktasında acil veya gecikmiş bir durum olmaması da cabası. Çayımızı kahvemizi içip müşteri memnun satıcı memnun firmadan ayrıldım.

Sonuç itibariyle şunu anlıyorum ki iç iletişim bir firma ne kadar kurumsal olursa olsun akıl almayacak kadar saçma sonuçlara yol açabiliyor. Öte yandan kimin ne kadar haklı olduğundan bağımsız olarak bir kargo masrafının değil House of Bike için bugün herhangi bi merdivenaltı işletme için bile problem olmadığı günümüzde ben yaşanan bu problemin tamamen zayıf iletişim kaynaklı olduğunu düşünüyorum.

Ha ama şunu da ekleyeyim, ne olursa olsun House of Bike yerinde olsam kargo paketinin içine 1-2 ufak hediyecik de koyar gönderirdim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Awacs7n
Firma az evvel beni aradı ve parçayı gönderici ödemeli olarak yollayacaklarını söyleyip adres bilgisi aldı.. Bu mecrada konu açmam mı etkili oldu acaba ? :)
O zaman biri bizi gözetliyor. 😂 Buda iyi birşey şikayet var kadar etkili bir formumuz var helal olsun .😜
 
Abi sanki şikayetvar.com'a yazacakmışsın da yanlışlıkla buraya yazmışsın gibi geldi bana..
Bence buraya yazılması iyi olmuş, biz de öğrenmiş olduk durumu. Sonradan mecburen hatadan dönseler de ben şahsen bu durumu öğrendikten sonra alışveriş yapmam.
 
İki sene önce Scott metrix Xs beden bisiklet stokta gözüküyordu Çok uzak yoldan kalktım gittim ancak Kurulu olmadığı için deneyebilme imkanımın olmadığını söylediler hatta satın alırsanız o zaman deneyebilirsiniz falan dediler ben de satın aldım denedim olmadı geri mi vereceğim falan dedim bu nasıl bir alışveriş anlayışı müşteri memnuniyeti falan filan derken hiçbir sonuç elde edemeden gerisin geriye dönmek zorunda kaldık ilgi alaka da sıfırdı Bir daha kapısının önünden geçmedim geçmem de.. Ama bana şöyle bir iyilikleri oldu başka bir yerden bu bisikleti deneyerek aldım ve aldığım yer bisiklet satana kadar değil bisiklet sattıktan sonra da servis hizmeti anlamında mallarının arkasındalar. Sözün özü house of bike sayesinde iyi bir bisiklet mağazası ve iyi bir bisiklet ustası edinmiş oldum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Şenol U.
Bence buraya yazılması iyi olmuş, biz de öğrenmiş olduk durumu. Sonradan mecburen hatadan dönseler de ben şahsen bu durumu öğrendikten sonra alışveriş yapmam.
O kadar katı düşünmüyorum belki yukarıda arkadaşın da dediği gibi iletişimsel bir zayıflık yaşanmış olabilir...Bu tarz durumların tekrar etmemesi asıl önemli olan.
 
  • Beğen
Tepkiler: Myali
Geri