Scudo Sports

Hepsiburada.com düzgün çalışmıyor ve saygısız

laciverti

Forum Demirbaşı
Kayıt
7 Ağustos 2008
Mesaj
513
Tepki
581
Yaş
62
Şehir
Antalya
Bisiklet
Cannondale
Kamp ve bisiklet malzemeleri satışında hep mutsuz edildim.
Yorumlarım da yazılmıyor.
Taa çinden Aliexpress ' den yüzlerce ürün aldım, tek bir yanlış yaşamadım.

Hepsi burada için geribildirimim şöyle:
Bisiklet ve kamp malzemeleri satışında bilinçli ya da bilinçsiz yanlış ürün yollanıyor.
Yazdığım yorumlar ve eleştiriler fe yayınlanmıyor.
1.kamp ocağı için kamping gaz tüp ısmarladığımda ( propan+ bütan ve ocağa uyumlu çentik) siz alakasız nurgaz yolluyorsunuz.
Ocağa uymaz ve sadece bütan.
Sarışda gösterilen ise camping gaz.
2.Cyclocross için Rubena iç lastik 700 25-35 C istiyorum.Compass 700 23-25C yolluyorsunuz.
Yazdığım yorum da yayınlanmıyor.
İşinixi düzgün yapmadınıxı bilmelisiniz.
Dr.Ufuk Özışık
 
Scudo
Siteden alışveriş yapan birisiyim..Pek sorun yaşamadım..Sanırım bir sefer,bir kitap yüzünden sorun yaşamıştım..Onu da hallettiler..
Bisikletle ilgili bir şey almıyorum ama..Çok amatör o bölüm..Ürünlerin açıklamaları çok yetersiz..Pahalı da..
Bisikletle ilgili hemen herşeyi Decathlon'dan temin ediyorum..
 
en son bisiklet ile ilgili ürün almıştım ve daha öncesi yüzlerce(abartısız) siparişim olmuştu, artık sipariş vermemeye karar verdim ve kendim adıma hatırı sayılır bir süredir sipariş vermiyorum.
 
@laciverti Birkaç kez alışverişim oldu. Birinde ürüne ait fotoğraf ve ilan açıklaması aynı olmasına rağmen, farklı bir ürün kargolandı. Stok yanlışlığı denilerek iadesi yapıldı. Fakat kargo ücreti yansıttılar, itiraz edince onun da iadesi yapıldı. N11 gibi mağaza ile direkt irtibata geçemediğiniz için bazen sorunlar olabiliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: laciverti
Defalarca kez alışveriş yaptım ama hiç sorun yaşatmadılar açıkçası. Sizin şanssızlığınız galiba :((
 
  • Beğen
Tepkiler: Afyon35
Hepsiburada
Alışverişin sıkıntılı; iadenin sıkıntısız olduğu site
 
  • Beğen
Tepkiler: laciverti
@muratcolakoglu
İade etmek çok kolay.
Konu bu değil.Zaman kaybı.
Üstelik malzeme gerekliyken yanlış malzeme gelmesi kötü.
Biz seçici ve ne istediğini bilen insanlarız.İstediğimiz ürünün markasını , boyutunu, kalitesini nilerek sipariş ediyoruz.
Ürünün birebir aynısını bekliyoruz.
A yerine B yollayalım , tutarsa kalır mantığındalar.

İade işlemleri insanı yoruyor.

Zamanım yok uğraşmaya.zolsaydı gidip mağazan alırdım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Son Selim
Hepsiburada işine gelmiyor olacak ki gerçekçi doğru düzgün yorumları yayınlamıyor. Yapılan yorumların tümü bence sahte. Benim yorumumuda yayınlamadı.
 
hepsiburada'ın kendi sattığı ürün mü? yoksa alt bayilerin sattığı ürün mü?

Alt bayiler kafasına göre her şeyi yapıyorlar, çakma ürün bile satıyorlar...
 
  • Beğen
Tepkiler: Son Selim
Hb de yazılan yorum bir köşesinde siteyi övmezseniz o yorum yayınlanmaz. Satıcı dan almış olmanız önemli değil hb yi övmeniz lazım. Yanlış gelen ürünü iade et.
 
Gecmis olsun. Bende daha yeni termos aldim hc bi sorun yasamadim
 
Hepsiburada sadece kendi satış yaptığı dönemde iyidi, ama ne zaman N11 gibi yada Gittigidiyor gibi mağazalar alma işine gitti işleri tam anlamıyla berbat etti. Mümkün olduğunca bisikletle ilgili ekipmanları önce çin sitelerinden yada decathlon dan yaparım ve sorun yaşamam.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
uzun bir süre alışveriş yapmadıktan sonra (5 ay kadar) "kedi mamalarında indirim ve kargo bedava" üzerine ve ihtiyaç hasıl olması sonucu birkaç paket mama siparişi verdim, biraz önce geldi ve 4 paketten biri köpek maması çıktı...ürünü iade işlemini başladım, bakalım para iadesi nasıl olacak...bundan sonra çok daha uzun süre alışveriş yapmamayı düşünüyorum.
 
Benzer bir olayda ben yaşadım, suluk aldım, sitede gösterilen suluk yerine alakasız birşey geldi, zaten ürün 25 TL bişi, geri iade için 10 TL kargo parası istediler lanet olsun dedim.
 
Bayram öncesi bi alışverişim oldu ve bütün ürünler hepsiburada tarafından satılıyor ve hepsi de aynı gün kargoydu. Bekle bekle kargoya verildi mesajı yok, gece 11 aradım dedim durum böyle, ilgili birime söyleyecez ilgilenecez dediler görüşme bitti. Sonra tekrar sipariş detayıma girdim, durum yerine kargodaki gecikmeden dolayı özür dileriz yazılmış. Dedim sonuçta istanbul içi hepsiexpress ile gönderiliyo ne şekilde alırsam alayım (ben bedava kargoyla aldım), heralde bunun sonucunda elime yarın ulaştırırlar diye düşündüm. Kaldı ki gece 00-04 saatleri arasında alıp ekstra kargo parası vermiş olsam elime geçecek. Ne mi oldu? Hatalarını telafi etmek için öyle bişey yapmadılar. Ayın 11'inde aldığım ürünler ayın 12'sinde kargoya teslim edildi, 13'ünde elime geçti. Bayram öncesi olmasa teslim almayıp iade edecektim.
 
Diğer arkadaşların dediği gibi hepsiburada altbayi sistemine geçtikten sonra hem üçkağıtçılar, hemde bu tarz şeyler çoğaldı.
Hepsiburada'ın tek tek tüm alt bayileri denetleyecek durumu yok.

Hepsiburada'dan alışveriş yapacaksanız filtre ayarlarından satıcı olarak: hepsiburada'yı seçin, en azından kolay iade vb. daha güvenli.
 
@ahlaksız aslında hepsiburada nın şöyle bir sistemi var; eğer aynı ürünü satan birden fazla satıcı varsa ve ürünü aldığınız satıcı o ürünü bir nedenden dolayı yollayamıyorsa satışı diğer satıcıya geçirip satıcıların fiyatları arasında fiyat farkı varsa o farkı ürünü göndermeyen ilk satıcıdan alıyorlar, daha doğrusu ceza olarak fatura ediyorlar. Muhtemelen bu videodaki satışta o ürünü başkası satmıyordu, yoksa affetmezdi hepsiburada , anında yapıştırır
 
Geri