@Yusuf !!WOW!!
Schwalbe big one 2016 yılıda üretmine başlanmış bir lastik, hedef olarak plaj yarışları olarak düşünülmüş bir tasarım. Sanırım bu sebeble hedef piyasası Avrupadan çok Amerika olacak gb Türkiye piyasasına giriş yapmaz diye düşünüyorum.
Schwalbenin dünyada mtb için üretilmiş tüm lastikler içerisinde rolling direnci en az olan lastik oldugu yönünde iddiası var ki kendi kullanımındada öyle gördüm lastik resmen yuvarlanma şampiyonu akıyor akıyor akıyor

Bisikleti günlük işe gidip gelirken kullanıyorum dişli ve off road için üretilmiş bir lastikle asfaltta mücadele etmek istemedim. Bisiklet kullanımımın %99 u asfaltta olunca doğru tercihin bu lastik olduğuna karar verdim. Tabi şu sorulabilir işe gidip gelmek için neden MTB aldınız? Şehir bisikletide doğru tercih olabilir ancak Türkiye yolları kısmen offroad parkuru oldugu için MTB nin bu konudaki dayanıklılık, hareket esnekliğini (trafikte sıkıştığında kaldırama zıplayıp geçmesi) tercih ettim diyebilirim.
Lastiğin asfalt tutuşu yol tutuşu çok üst seviyede toprak parkurda sıkıntısız off road performansı haliyle kötü

29x2,35 olduğu için yanak kalınlığı sebebiyle konfor olarak mükemmel diyebilirim.
Yuvarlanma ve akışta 10 üzerinden 10 puan alır yukarıdada deiğim gb billur tuz gb akar akar akar

Pedalı bıraktığınız zaman daha uzun süre hızınızı koruyabiliyorsunuz. Hızlanma konusundada çok iyi size direnç göstermiyor.
Tubeless uyumlu bir lastik tubeless ve patlak önleyici sıvı ile 40 psi basınçla 200 km dir sıkıntısız kullanıyorum ki eklediğim videoda lastiğe giren zımba da sorun çıkartamadı

Almanyadan Türkiyeye gelecek bir tanıdık aracılığı ile tanesi 60 eurodan 4 tek (2 çift) olarak 2 si bisikletimde 2 side yedekte dursun diye satın aldım
