Awacs7n
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 20 Temmuz 2022
- Mesaj
- 910
- Tepki
- 1.016
- Şehir
- Trabzon
- Başlangıç
- 2013—14
- Bisiklet
- Trek
- Bisiklet türü
- Dağ bisikleti
bugün elimde cycplus ın g 1 modeli var.

incelemeye geçmeden önce bugünün inceleme fotoğraflarının vasattan öteye gitmeyeceğini söylemek isterim. hem cihazın ekranı çok parlıyor hem de çöp cihaz tecrübesi yeni fotoğraflar çekmem için beni ikna edemedi.
kutu içeriği;
ilk gözüme çarpan cihazın kutusunun değişmiş olması, eskiden beyaz bir kutuda gelen cihaz artık üzerinde resim olmayan koyu renkli bir kutuda geliyor. üzerinde sadece cihazın modeli yazıyor ki bu değişimi cycplus ın sensör kutularında da görmüştük. kutudan şunlar çıkıyor;
- bisiklet bilgisayarı,
- kullanım kılavuzu,
- bir tane şarj kablosu,
- gidon montajı için silikon destekli sabitleme parçası
- gidon montaj aparatı için 4 tane lastik

yapı kalitesi;
- yapı olarak güzel göründüğünü söyleyebilirim, cihazda herhangi bir birleşim yeri açıklığı vs görmedim. gözünüze batan ilk şey ekran ışıkları, ışıkların bu kadar belirgin olması sinirimi bozuyor ki ışık da ekrana eşit dağılmıyor.
- cihaz önden kibar görünse de yandan oldukça kalın, çerçevelerin da ciddi bir boyutu olunca biraz kaba hissettiriyor açıkçası.
- yan tarafa iki tane silikon tuş konulmuş, muhtemelen kullanım kolaylığı olsun diye boydan boya koymuşlar.
- arka tarafta kullanılan plastik biraz gıcık olsa da cihazın giriş seviyesi olduğunu unutmamak gerekiyor.
cihazla ilgili tecrübeler;
burada konuyu biraz uzatacağım, cihazda bazı gariplikler var. konuya geçmeden birkaç teknik bilgiye de değinmek gerekiyor. cihaz birden fazla uyduyu destekliyor, ek olarak bazı yerlerde 20 saat batarya süresi var dense de kullanım kılavuzunda bu süre 25 saat olarak gösterilmiş.
herhangi bir sensör desteği yok, hatta uygulama desteği bile yok. bu da strava gibi platformların devre dışı olması demek, strava yı geçtim geçmiş sürüş verilerini görmenin de bir imkanı yok. sadece toplam mesafeyi görebiliyorsunuz. detaylı teknik bilgilere girmeyeceğim.
cihazı ilk açtığımda dikkatimi çeken şey cihazın ne kadar hızlı açıldığıydı. ulan cihaz açık mı gelmiş diyip tekrar denedim ve cihazın gerçekten de hızlı açıldığını farkettim.
1 saniye bile sürmüyor, güç düğmesine basılı tuttuğunuzda direk açılıyor. bu arada düğmelerin üzerinde güç ve ayar işareti var. ekrandaki verileri değiştirmek için bu tuşları kullanıyorsunuz.
güç tuşu hız verilerini, ayar tuşu ile toplam kilometre ve yükseklik verilerini değiştirmenizi sağlıyor. ayar yapabileceğiniz bir uygulama olmadığı için hız ekranı sabit, sadece yanındaki çentikleri değiştirebiliyorsunuz güç tuşuyla. bu değişimler sırasıyla ortlama hız, en fazla hız ve anlık hız olarak ayarlanabiliyor.
ayar tuşu da yükseklik, toplam mesafe ve yine farklı bir rakım bilgisi arasındaki geçişleri ayarlayabiliyor.
Bu arada otomatik duraklatma yok, durursanız zaman aleyhinize işliyor. ya sürüşü duraklatacaksınız ya da ortalamanız düşecek, başka bir seçeneğinizi yok.
ekran demişken ekran ışığına değinmemek olmaz, tam olarak ne zaman yanıp söneceğini kestirmek zor ki ekran ışığı kapatamayan çok insan gördüm.
İşin bir diğer sıkıcı yanı da cihazın çok çabuk uydu bağlantısı kaybetmesi, forumda da bu sorunu yaşayan bir arkadaş gördüm. benzer bir sorunu xoss g 2 de görmüştüm fakat bu cihaz bunun seviye atlamış bir modeli.

yaklaşık 2 saatte şarj olduğu iddia edilen cihazın bir tane micro ub kablo girişi var, eğer tip c li güncel bisiklet ekipmanlarınız varsa ek olarak bir tane kablo taşımanız gerekiyor.
Bu cihazı sırf merakımdan sipariş verdim ki yanında gelen tutacağın da buna etkisi vardı. bu arada cihazın kayda nasıl başladığını bulmak için birkaç gün harcadım, uydu bağlantısı bulmadan herhangi bir belirti göstermiyor. bu konuda ben mi cahilim yoksa cihaz mı gerçekten böyle bilmiyorum fakat ekrandaki hız verisi haricinde sürüşe başlandığını anlamanın tek yolu sürüş zamanına bakmak. onun dışında cihazda kaydın açık olup olmadığını anlamanın bir yolunu bulamadım ben. varsa bilen arkadaşlar beni de aydınlatırlarsa sevinirim.
tavsiye ediyor muyum?
kesinlikle hayır. şu günler uygun fiyatlı olsa da bu cihazı tavsiye etmek için herhangi bir neden göremiyorum. uygulama yok, sürüş verisi yok, strava yok, otomatik duraklatma yok.
bu yüzden olumlu yönler ve olumlu yönler diye ayırmaya bile üşendim. hiçbir özellik yok cihazda, ben olsam kablosuz bir model denerdim. en azından şarjı bitmiyor ve daha doğru veri gösteriyor.
yorumlardan gördüğüm kadarıyla bu cihazı rc arabalar için tercih edenlerin sayısı da az değil.
bunun yerine kronik sorunu olmayan bir xoss g 2 denemenizi tavsiye ederim. eğer sorunsuzunu bulabilirseniz bu cihazdan çok daha iyi bir cihaz. bu cihazın tek özelliği toplam mesafeyi gösterebilmesi, başka da bir özelliği yok. onun için de sürekli şarj eder misiniz onu bilmiyorum. hatta kablosuz bir model bulursanız paranızın bir kısmı da cebinizde kalır. sevmediğim cihazlar oldu fakat bu kadar gıcık bir cihaza rastlamamıştım. nasip olursa markanın diğer modellerini de denemek istiyorum. özellikle m2 dikkatimi çekiyor.
uygun fiyatlı diye kanmayın, en azından xoss g modeli vs tavsiye ederim.

incelemeye geçmeden önce bugünün inceleme fotoğraflarının vasattan öteye gitmeyeceğini söylemek isterim. hem cihazın ekranı çok parlıyor hem de çöp cihaz tecrübesi yeni fotoğraflar çekmem için beni ikna edemedi.
kutu içeriği;
ilk gözüme çarpan cihazın kutusunun değişmiş olması, eskiden beyaz bir kutuda gelen cihaz artık üzerinde resim olmayan koyu renkli bir kutuda geliyor. üzerinde sadece cihazın modeli yazıyor ki bu değişimi cycplus ın sensör kutularında da görmüştük. kutudan şunlar çıkıyor;
- bisiklet bilgisayarı,
- kullanım kılavuzu,
- bir tane şarj kablosu,
- gidon montajı için silikon destekli sabitleme parçası
- gidon montaj aparatı için 4 tane lastik

yapı kalitesi;
- yapı olarak güzel göründüğünü söyleyebilirim, cihazda herhangi bir birleşim yeri açıklığı vs görmedim. gözünüze batan ilk şey ekran ışıkları, ışıkların bu kadar belirgin olması sinirimi bozuyor ki ışık da ekrana eşit dağılmıyor.
- cihaz önden kibar görünse de yandan oldukça kalın, çerçevelerin da ciddi bir boyutu olunca biraz kaba hissettiriyor açıkçası.
- yan tarafa iki tane silikon tuş konulmuş, muhtemelen kullanım kolaylığı olsun diye boydan boya koymuşlar.
- arka tarafta kullanılan plastik biraz gıcık olsa da cihazın giriş seviyesi olduğunu unutmamak gerekiyor.
cihazla ilgili tecrübeler;
burada konuyu biraz uzatacağım, cihazda bazı gariplikler var. konuya geçmeden birkaç teknik bilgiye de değinmek gerekiyor. cihaz birden fazla uyduyu destekliyor, ek olarak bazı yerlerde 20 saat batarya süresi var dense de kullanım kılavuzunda bu süre 25 saat olarak gösterilmiş.
herhangi bir sensör desteği yok, hatta uygulama desteği bile yok. bu da strava gibi platformların devre dışı olması demek, strava yı geçtim geçmiş sürüş verilerini görmenin de bir imkanı yok. sadece toplam mesafeyi görebiliyorsunuz. detaylı teknik bilgilere girmeyeceğim.
cihazı ilk açtığımda dikkatimi çeken şey cihazın ne kadar hızlı açıldığıydı. ulan cihaz açık mı gelmiş diyip tekrar denedim ve cihazın gerçekten de hızlı açıldığını farkettim.
1 saniye bile sürmüyor, güç düğmesine basılı tuttuğunuzda direk açılıyor. bu arada düğmelerin üzerinde güç ve ayar işareti var. ekrandaki verileri değiştirmek için bu tuşları kullanıyorsunuz.
güç tuşu hız verilerini, ayar tuşu ile toplam kilometre ve yükseklik verilerini değiştirmenizi sağlıyor. ayar yapabileceğiniz bir uygulama olmadığı için hız ekranı sabit, sadece yanındaki çentikleri değiştirebiliyorsunuz güç tuşuyla. bu değişimler sırasıyla ortlama hız, en fazla hız ve anlık hız olarak ayarlanabiliyor.
ayar tuşu da yükseklik, toplam mesafe ve yine farklı bir rakım bilgisi arasındaki geçişleri ayarlayabiliyor.
Bu arada otomatik duraklatma yok, durursanız zaman aleyhinize işliyor. ya sürüşü duraklatacaksınız ya da ortalamanız düşecek, başka bir seçeneğinizi yok.
ekran demişken ekran ışığına değinmemek olmaz, tam olarak ne zaman yanıp söneceğini kestirmek zor ki ekran ışığı kapatamayan çok insan gördüm.
İşin bir diğer sıkıcı yanı da cihazın çok çabuk uydu bağlantısı kaybetmesi, forumda da bu sorunu yaşayan bir arkadaş gördüm. benzer bir sorunu xoss g 2 de görmüştüm fakat bu cihaz bunun seviye atlamış bir modeli.

yaklaşık 2 saatte şarj olduğu iddia edilen cihazın bir tane micro ub kablo girişi var, eğer tip c li güncel bisiklet ekipmanlarınız varsa ek olarak bir tane kablo taşımanız gerekiyor.
Bu cihazı sırf merakımdan sipariş verdim ki yanında gelen tutacağın da buna etkisi vardı. bu arada cihazın kayda nasıl başladığını bulmak için birkaç gün harcadım, uydu bağlantısı bulmadan herhangi bir belirti göstermiyor. bu konuda ben mi cahilim yoksa cihaz mı gerçekten böyle bilmiyorum fakat ekrandaki hız verisi haricinde sürüşe başlandığını anlamanın tek yolu sürüş zamanına bakmak. onun dışında cihazda kaydın açık olup olmadığını anlamanın bir yolunu bulamadım ben. varsa bilen arkadaşlar beni de aydınlatırlarsa sevinirim.
tavsiye ediyor muyum?
kesinlikle hayır. şu günler uygun fiyatlı olsa da bu cihazı tavsiye etmek için herhangi bir neden göremiyorum. uygulama yok, sürüş verisi yok, strava yok, otomatik duraklatma yok.
bu yüzden olumlu yönler ve olumlu yönler diye ayırmaya bile üşendim. hiçbir özellik yok cihazda, ben olsam kablosuz bir model denerdim. en azından şarjı bitmiyor ve daha doğru veri gösteriyor.
yorumlardan gördüğüm kadarıyla bu cihazı rc arabalar için tercih edenlerin sayısı da az değil.
bunun yerine kronik sorunu olmayan bir xoss g 2 denemenizi tavsiye ederim. eğer sorunsuzunu bulabilirseniz bu cihazdan çok daha iyi bir cihaz. bu cihazın tek özelliği toplam mesafeyi gösterebilmesi, başka da bir özelliği yok. onun için de sürekli şarj eder misiniz onu bilmiyorum. hatta kablosuz bir model bulursanız paranızın bir kısmı da cebinizde kalır. sevmediğim cihazlar oldu fakat bu kadar gıcık bir cihaza rastlamamıştım. nasip olursa markanın diğer modellerini de denemek istiyorum. özellikle m2 dikkatimi çekiyor.
uygun fiyatlı diye kanmayın, en azından xoss g modeli vs tavsiye ederim.


