H.T
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 11 Ağustos 2011
- Mesaj
- 987
- Tepki
- 1.210
- Şehir
- Gaziantep-Samsun
- İsim
- Hasan
- Başlangıç
- 1994—95
- Bisiklet
- Giant
Uzun süredir 29er e geçmeyi düşünüyordum.
Bir tanıdığımın bu bisikleti sattığını görünce "giant candır gerisi heyacan" düşüncesiyle tereddüt etmeden satın aldım
Bisikletin üzerinde gelen vites sistemi 2x10 sram x9 set idi.1x10 a alıştığım için daha önce kullandığım 1x10 sistemi buna aktardım.
Lastikler eskimişti.Forum üyesi Ali Beyden(Saiko) croskmark lastikleri alarak bu eksiği de kapattım.
Genel olarak özellikler:
KADRO : Giant Composite Technology (Karbon) 2013 model
MAŞA : Fox Float F29 Evolution CTD w/ 15QR thru-axle, OverDrive 2, 100mm Travel
JANT ÇEMBERİ: Giant P-XC29er 2, Double Wall
GÖBEKLER: Ön göbek Giant Tracker Sealed/CNC w/ 15mm Axle, Arka Novatech D772sb
JANT TELLERİ: DT Swiss Competition, 14/15g
LASTİK : Maxxis Crossmark 60tpi
FREN: Avid Elixir 7
ROTOR: Avid G3 XX Clean Sweep 6 vida
AYNAKOL : Sram S1400(x7)
AYNAKOL DİŞLİSİ : Wolf Tooth 120 BCD 36t
RUBLE : Shimano XT (11-36t) + 42t fouriers dişli
ZİNCİR : Sram 1031
ARKA AKTARICI : Sram X9
VİTES KOLU : Sram x9
PEDAL : Crank Brothers Candy
SELE : Terry Flx Carbon
SELE BORUSU : Thomson Elite
GİDON: Cannondale C2 Flat 68cm
GİDON BOĞAZI : Giant Connect SL, OverDrive 2
AĞIRLIK : Pedallar dahil 10.5 kg
Fotoğraf makinem şuan bir arkadaşta olduğu için fotoğrafları telefondan düzensiz şekilde çektim.
Fazla net değil daha sonra başka fotoğraflar ekleyeceğim. Şimdilik bunlarla idare edelim
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
İki kere arazide sürdüm.İlk izlenimlerimi paylaşacak olursam;
Öncelikle bisikletin ağırlığı beni çok şaşırttı.
Ben 11 kg civarı bir ağırlık beklerken 10.5 ağırlığa sahip olması beni çok sevindirdi.
Jantlar sandığımdan çok daha hafif çıktı.
Daha önce arkadaşlarımdan ödünç alarak sürdüğüm 29er mtblere hiç benzemiyor.
Kamyon hissini hiç yaşamadım. Kadro öyle tasarlanmış ki son derece kıvrak..
Özellikle iniş performansı çok yüksek. Virajları çok rahat alıyor.
En çok korktuğum bu kıvrak olmama durumunu yaşamadım.
Eski bisikletimle arasında pek bir fark göremedim.
Kadronun sağ alt bacağı sol alt bacağından daha aşağıda kalıyor dikkat ettiyseniz.
Bunun faydası ne henüz anlayamadım.Belki virajlara hakim olmak için tasarlanmış olabilir.
1x10 çekiş sistemi bu bisiklette de işini yapıyor.Fakat iki önemli farkla.
Birincisi Teker çapı büyüdüğü için düz yolda 36tx11t hızım 26er e göre dahada arttı.
İkincisi ise yokuş performansı 36x42t oranla 26ya göre daha zorluyor.
Bu da yine teker çapının büyük olmasıyla alakalı.
Maşaya da değinecek olursam daha önce hiç fox kullanmadım.
Maşa bana bakımı yapılıp gönderildi.
Eski maşam sid xx ile kıyasladığımda tepmesinin ve hassasiyetinin daha yüksek olduğunu söyleyebilirim.
Ama bi sid xx edemez kesinlikle.
Foxun çok çeşitli serisi var. Evolution serisi nasıl bilmiyorum ama benim işimi görür gibi duruyor.
Şimdilik bu kadar.Allah sizlere daha iyilerini ve güzellerini nasip eder inşallah..
Bir tanıdığımın bu bisikleti sattığını görünce "giant candır gerisi heyacan" düşüncesiyle tereddüt etmeden satın aldım
Bisikletin üzerinde gelen vites sistemi 2x10 sram x9 set idi.1x10 a alıştığım için daha önce kullandığım 1x10 sistemi buna aktardım.
Lastikler eskimişti.Forum üyesi Ali Beyden(Saiko) croskmark lastikleri alarak bu eksiği de kapattım.
Genel olarak özellikler:
KADRO : Giant Composite Technology (Karbon) 2013 model
MAŞA : Fox Float F29 Evolution CTD w/ 15QR thru-axle, OverDrive 2, 100mm Travel
JANT ÇEMBERİ: Giant P-XC29er 2, Double Wall
GÖBEKLER: Ön göbek Giant Tracker Sealed/CNC w/ 15mm Axle, Arka Novatech D772sb
JANT TELLERİ: DT Swiss Competition, 14/15g
LASTİK : Maxxis Crossmark 60tpi
FREN: Avid Elixir 7
ROTOR: Avid G3 XX Clean Sweep 6 vida
AYNAKOL : Sram S1400(x7)
AYNAKOL DİŞLİSİ : Wolf Tooth 120 BCD 36t
RUBLE : Shimano XT (11-36t) + 42t fouriers dişli
ZİNCİR : Sram 1031
ARKA AKTARICI : Sram X9
VİTES KOLU : Sram x9
PEDAL : Crank Brothers Candy
SELE : Terry Flx Carbon
SELE BORUSU : Thomson Elite
GİDON: Cannondale C2 Flat 68cm
GİDON BOĞAZI : Giant Connect SL, OverDrive 2
AĞIRLIK : Pedallar dahil 10.5 kg
Fotoğraf makinem şuan bir arkadaşta olduğu için fotoğrafları telefondan düzensiz şekilde çektim.
Fazla net değil daha sonra başka fotoğraflar ekleyeceğim. Şimdilik bunlarla idare edelim
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
İki kere arazide sürdüm.İlk izlenimlerimi paylaşacak olursam;
Öncelikle bisikletin ağırlığı beni çok şaşırttı.
Ben 11 kg civarı bir ağırlık beklerken 10.5 ağırlığa sahip olması beni çok sevindirdi.
Jantlar sandığımdan çok daha hafif çıktı.
Daha önce arkadaşlarımdan ödünç alarak sürdüğüm 29er mtblere hiç benzemiyor.
Kamyon hissini hiç yaşamadım. Kadro öyle tasarlanmış ki son derece kıvrak..
Özellikle iniş performansı çok yüksek. Virajları çok rahat alıyor.
En çok korktuğum bu kıvrak olmama durumunu yaşamadım.
Eski bisikletimle arasında pek bir fark göremedim.
Kadronun sağ alt bacağı sol alt bacağından daha aşağıda kalıyor dikkat ettiyseniz.
Bunun faydası ne henüz anlayamadım.Belki virajlara hakim olmak için tasarlanmış olabilir.
1x10 çekiş sistemi bu bisiklette de işini yapıyor.Fakat iki önemli farkla.
Birincisi Teker çapı büyüdüğü için düz yolda 36tx11t hızım 26er e göre dahada arttı.
İkincisi ise yokuş performansı 36x42t oranla 26ya göre daha zorluyor.
Bu da yine teker çapının büyük olmasıyla alakalı.
Maşaya da değinecek olursam daha önce hiç fox kullanmadım.
Maşa bana bakımı yapılıp gönderildi.
Eski maşam sid xx ile kıyasladığımda tepmesinin ve hassasiyetinin daha yüksek olduğunu söyleyebilirim.
Ama bi sid xx edemez kesinlikle.
Foxun çok çeşitli serisi var. Evolution serisi nasıl bilmiyorum ama benim işimi görür gibi duruyor.
Şimdilik bu kadar.Allah sizlere daha iyilerini ve güzellerini nasip eder inşallah..