Scudo Sports

Giant Kullanıcıları Kulübü

Güle güle kullanın. Ne gibi bir problem çıktı . Bu diskli TCR lerde kabloları oradan sokmak kimin fikriydi çok merak ediyorum açıkçası.
O kadarda kötü değil, uygun gidon boğazı ile kadro içine alınabilir o kablolar.
 
Scudo
Yakın bir zamanda Tcr kadroya aero gidon montajı yapmıştım.
200 km'lik bir tecrübenin ardından aero gidonun tırmanışlarda vs. de kadroya uygun olmadığını gördüm.
Vücut esnekliğimde henüz buna hazır değildi. Özetle deneme yanılma yoluyla tecrübe etmiş oldum.

Aero kadroyu değiştirip SL D-fuse gidon ve yanında Fleet SL sele güncellemesi yaptım.
Düz hatlı bir gidon TCR'ı kendine getirdi, kısa burunlu sele ile de daha rahat ettim.

IMG_1178.jpg

IMG_1179.jpg
 
Yakın bir zamanda Tcr kadroya aero gidon montajı yapmıştım.
200 km'lik bir tecrübenin ardından aero gidonun tırmanışlarda vs. de kadroya uygun olmadığını gördüm.
Vücut esnekliğimde henüz buna hazır değildi. Özetle deneme yanılma yoluyla tecrübe etmiş oldum.

Aero kadroyu değiştirip SL D-fuse gidon ve yanında Fleet SL sele güncellemesi yaptım.
Düz hatlı bir gidon TCR'ı kendine getirdi, kısa burunlu sele ile de daha rahat ettim.

294860 dosyayı görüntüle

294859 dosyayı görüntüle
Aero gidondan kastınız aero bar mı tam olarak anlayamadım. Aero yapıdaki bir gidonun tırmanışı çok etkileyeceğini düşünmüyorum açıkçası.
 
IMG_5434.jpgIMG_5439.jpgIMG_5441.jpg

2022 Nisan ayında House Of Bike mağazasından Giant Defy 3 model bisiklet aldım. Bisikleti kullanmaya başladığımdan günden beri sele borusuna karbon gres uygulamamıza rağmen sele borusu düşme sıkıntısını yaşıyorum. Sorunu çözemeyeceğimi anlayınca 16 Eylül 2022 tarihinde House Of Bike mağazasına gittim. Mağaza çalışanı ellerinde giant yedek parça olmadığından beni Kadıköy Giant bayisine yönlendirdi. Giant bayisinde teknik personel olarak çalışan abimiz bu modellerde bu sorunlarla karşılaştığını daha önce senin gibi aynı sorunu yaşayan biri daha geldiğini, üretici firmayla irtibata geçildiğini firmadan cevap olarak sele kelepçesinin bazı noktalarından alınması gerektiğini giant mağazasına görsel olarak göndermişler. Sorun yaşayan kişinin bisikletine bu çözüm yolu uygulanmış ve bir daha sorun yaşamamış. Aynı işlem benim bisikletin sele kelepçesine de uygulandı fakat girdiğim stabilize yolda aynı sorunu yine yaşadım. Şuan sele borusu ile sele kelepçesi arasına giant mağazasının vermiş olduğu (olurda aynı problem devam ederse diye verdiği) kauçuk bir parça sıkıştırdım. Sorun devam etmez inşallah diye umut ediyorum çünkü 1 Ekimde yapacağım ege turunda bisikletten soğumak istemiyorum.
 

Dosyalar

  • IMG_5441.jpg
    IMG_5441.jpg
    66,6 KB · Okunma: 27
  • IMG_5439.jpg
    IMG_5439.jpg
    87,8 KB · Okunma: 27
  • IMG_5434.jpg
    IMG_5434.jpg
    42,6 KB · Okunma: 24
Aero gidondan kastınız aero bar mı tam olarak anlayamadım. Aero yapıdaki bir gidonun tırmanışı çok etkileyeceğini düşünmüyorum açıkçası.
Aero bar değil, bir önceki sayfada gidon fotosunu paylaşmıştım.
Tırmanışta tutuş açısı ve uzanmada rahat edemedim.
Bu kadroda düz açılı bir gidon beni daha çok rahat ettiriyor.
 
Herkese merhaba öncelikle. Bisikletimi değiştirmeyi düşüniyorum ilanlarda 2.el olarak giant tcr sl1 gördüm ve dikkatimi çekti. Bisiklet meşhur siyah ve kırmızı renkli alüminyum kadrodan ve satıcı ağırlığına 7.4 kg yazmış. Bisikletin görünüşü jant seti vs. çok hoşuma gitti fakat model yılı 2013. Bunun yüzünden kafam karıştı açıkçası. Sizce neredeyse 10 yaşında inceltilmiş alüminyum bir yol bisikleti kadrosu alınır mı?
 
Herkese merhaba öncelikle. Bisikletimi değiştirmeyi düşüniyorum ilanlarda 2.el olarak giant tcr sl1 gördüm ve dikkatimi çekti. Bisiklet meşhur siyah ve kırmızı renkli alüminyum kadrodan ve satıcı ağırlığına 7.4 kg yazmış. Bisikletin görünüşü jant seti vs. çok hoşuma gitti fakat model yılı 2013. Bunun yüzünden kafam karıştı açıkçası. Sizce neredeyse 10 yaşında inceltilmiş alüminyum bir yol bisikleti kadrosu alınır mı?

Link var mı? (başından http'yi silerek linki paylaşabilirsiniz)
Link yoksa grupseti nedir?
Bisikletin orijinal haliyle 8.5-9 kg aralığında olması lazım. 7.4 kg'ye düşürmek için epey yatırım yapılmış olmalı.
 
Dostum bu normal, zamanla olabilen bir durum değil mi ?

2-3 aylık (3k km yapmış) bir kadroydu kendisi, son 1000'de zaten bunun farkındaydık ve o şekilde sürdüm. Zamanla olması için çok daha uzun bir zamana sahip olmak gerekir diye düşünüyorum. Ancak, yine de ne kadar zaman geçerse geçsin bir arabanın boyasının en azından ilk 10 yıl içerisinde (ekstra bir etken olmadan, doğal şartlarla) dökülmesi, solması beklenmediği gibi, bisikletin boyasının da pul pul dökülmesini pek beklemem kendi adıma.
 
Link var mı? (başından http'yi silerek linki paylaşabilirsiniz)
Link yoksa grupseti nedir?
Bisikletin orijinal haliyle 8.5-9 kg aralığında olması lazım. 7.4 kg'ye düşürmek için epey yatırım yapılmış olmalı.
Giant ın o efsane aluxx kadrosu. Kudret abi de vardı aynısından arka çataldan kırılmış.
Sram set le o kg ları stok haliyle olanları mevcut.
 
  • Beğen
Tepkiler: Spartiat
Screenshot_2022-09-30-12-27-49-902-edit_com.android.chrome.jpg
Havale indirimi ile 6500 lira. Ucuz gibi geldi. İkinci eller daha pahalı. Ne diyorsunuz bu işe
 
295095 dosyayı görüntüle
Havale indirimi ile 6500 lira. Ucuz gibi geldi. İkinci eller daha pahalı. Ne diyorsunuz bu işe

Olabilecek en düşük seviye bileşenleriyle fiyatı normal sayılır, hatta denklerinden epey yüksek ama marka hatrına kabul edilebilir. Özellikleri Mosso'nun en düşük trekking bisikleti olan şu modelden biraz düşük: (link) , ayarlı gidon boğazı olmaması, daha düşük arka attırıcı modeli gibi eksiklikleri var. Bu özelliklerdeki bir bisiklet "Giant olsun, çamurdan olsun" diye düşünerek ya da sadece kadro alındığı varsayılarak, ileride yükseltmek amacıyla alınabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
Giant ın o efsane aluxx kadrosu. Kudret abi de vardı aynısından arka çataldan kırılmış.
Sram set le o kg ları stok haliyle olanları mevcut.
Evet o kadro sram set ve campagnolo scirocco jant seti ile sizce alınır mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
294852 dosyayı görüntüle294853 dosyayı görüntüle294854 dosyayı görüntüle

2022 Nisan ayında House Of Bike mağazasından Giant Defy 3 model bisiklet aldım. Bisikleti kullanmaya başladığımdan günden beri sele borusuna karbon gres uygulamamıza rağmen sele borusu düşme sıkıntısını yaşıyorum. Sorunu çözemeyeceğimi anlayınca 16 Eylül 2022 tarihinde House Of Bike mağazasına gittim. Mağaza çalışanı ellerinde giant yedek parça olmadığından beni Kadıköy Giant bayisine yönlendirdi. Giant bayisinde teknik personel olarak çalışan abimiz bu modellerde bu sorunlarla karşılaştığını daha önce senin gibi aynı sorunu yaşayan biri daha geldiğini, üretici firmayla irtibata geçildiğini firmadan cevap olarak sele kelepçesinin bazı noktalarından alınması gerektiğini giant mağazasına görsel olarak göndermişler. Sorun yaşayan kişinin bisikletine bu çözüm yolu uygulanmış ve bir daha sorun yaşamamış. Aynı işlem benim bisikletin sele kelepçesine de uygulandı fakat girdiğim stabilize yolda aynı sorunu yine yaşadım. Şuan sele borusu ile sele kelepçesi arasına giant mağazasının vermiş olduğu (olurda aynı problem devam ederse diye verdiği) kauçuk bir parça sıkıştırdım. Sorun devam etmez inşallah diye umut ediyorum çünkü 1 Ekimde yapacağım ege turunda bisikletten soğumak istemiyorum.

garantiden değişim neden yapmıyorlar. madem böyle sorunlu bir seri varmış. ben wiggle dan kadro set almıştım sele kelepçesinde sorun oldu mail yazışmalar fln derken kadroseti geri gönderdim(kargo parasını da karşıladılar) garanti kapsamında paramı iade ettiler. aynı kadrodan stoklarda kalmamıştı mecburen parayı iade ettiler. tüm bu süreç yazışmalar kargonun teslim alınması inceleme fln hepsi 20 günde çözüldü.
 
  • Beğen
Tepkiler: Spartiat
garantiden değişim neden yapmıyorlar. madem böyle sorunlu bir seri varmış. ben wiggle dan kadro set almıştım sele kelepçesinde sorun oldu mail yazışmalar fln derken kadroseti geri gönderdim(kargo parasını da karşıladılar) garanti kapsamında paramı iade ettiler. aynı kadrodan stoklarda kalmamıştı mecburen parayı iade ettiler. tüm bu süreç yazışmalar kargonun teslim alınması inceleme fln hepsi 20 günde çözüldü.
Yazmayayım yazayım dedim ama şunu görünce dayanamadım. 2020 model giant tcr advanced pro 0 satın aldım 2022 şubatta. Aldığım günden itibaren ön jantta frene bastığımda jantın bir noktasında daha fazla temas olduğunu gördüm. Bunun da akort aylarından olacağını düşündüğüm için bu şekilde 2-3 ay kullandım. Daha sonra bisikletçide bunun jant yüzeyinden kaynaklandığı üretim hatası olabileceği söylendi.
Bende giant Caddebostan ile temasa geçtim. Jantları 8 haziran 2022 de kargoladım.
3-4 hafta sonra jantın üretim hatası olduğu ve garantiden değişeceği söylendi. Aradan geçen 3 aya yakın sürede defalarca arayıp durumu sorduğumda her seferinde jantların fabrikadan (Tayvan) gönderilmediği söylendi.
En son görüşmemde ilgilenen arkadaş fabrikada (slr1 rim fren) jantın stokta olmadığı yeniden üretildiği üretim sonucu gönderileceğini söyledi...
Kısaca hala bekliyorum. 4 ay bitti...
 
Son düzenleme:
Yazmayayım yazayım dedim ama şunu görünce dayanamadım. 2020 model giant tcr advanced pro 0 satın aldım 2022 şubatta. Aldığım günden itibaren ön jantta frene bastığımda jantın bir noktasında daha fazla temas olduğunu gördüm. Bunun da akort aylarından olacağını düşündüğüm için bu şekilde 2-3 ay kullandım. Daha sonra bisikletçide bunun jant yüzeyinden kaynaklandığı üretim hatası olabileceği söylendi.
Bende giant Caddebostan ile temasa geçtim. Jantları 8 haziran 2022 de kargoladım.
3-4 hafta sonra jantın üretim hatası olduğu ve garantiden değişeceği söylendi. Aradan geçen 3 aya yakın sürede defalarca arayıp durumu sorduğumda her seferinde jantların fabrikadan (Tayvan) gönderilmediği söylendi.
En son görüşmemde ilgilenen arkadaş fabrikada (slr1 rim fren) jantın stokta olmadığı yeniden üretildiği üretim sonucu gönderileceğini söyledi...
Kısaca hala bekliyorum. 4 ay bitti...
Aldığın mağazada senin bisikletin aynısı yada aynı janta sahip başka model bisiklet varmı şuanda?
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
Geri