Scudo Sports

Giant GARANTİ SORUNU (82 gün oldu)

Kayıt
26 Ekim 2010
Mesaj
250
Tepki
76
Şehir
Konya- Memleket:Sivas
Giant brass bisikletim var Kadrom çatladı. Bende Giant'ın Türkiye distribütörü olan Marintek bisiklete mail attım.
Garanti onaylandı ve süreç tamamen kendilerinden gelen maildekii gibi oldu.

Bisikletinizin garanti süreci içersinde yaşanan durum ise aşağıdaki gibidir.

4 Mart tarihinde bize kadronuza ait bir fotoğraf ve yardım talebinizi ilettiniz. Cevaben kadronuzun garanti işlemlerinin başlatılması için gerekli olan belgeleri sizden talep ettik.
9 Mart tarihinde gerekli belgelerden biri olan faturayı bulmakta güçlük çektiğinizi bildirir bir posta yolladınız. Bende size diğer belgeleri tamamlamaya çalışmanızı ve bu şekilde işlemleri başlatmaya çalışacağımızı bildiren bir posta gönderdim.
Son olarak 1 Mayıs tarihinde kadronuzun garanti işleminin başlatılabilmesi için gerekli olan belgelerin bir kısmını bana ilettiniz. Kalan kısmını ise 6 Mayıs Tarihinde ilettiniz. Yani aslında işlemlerinizi gerekli bilgileri bize 6 Mayıs tarihinde ulaştırdığınız için o tarihte başlatabildik. 23 Mayıs Tarihinde de kadronuzun değiştirileceği hakkındaki bilgiyi size ulaştırmış bulunmaktayız.

Daha sonraki süreçte değişim için, değişim kadrosunun üretimi, sevkiyatı konularında Giant firmasına tabi olduğumuz için kadronun bize ulaşmasını beklemekteyiz. Kadronuz bize ulaşır ulaşmaz değişim gerçekleştirilecektir.

Saygılarımla.

H. Çağrı Terzioğlu
Assistant,
Bike

23mayıstan beri 82gün geçti vede hala haber yok:boese157: giant garanti yönünde övülen markaydı ama gözümde garanti yönünde SIFIR
 
Scudo
İlginç aslında Marintek bu konuda baya güvenilirdi. Çağrı bey de gayet ilgili bir yetkiliydi. Sürekli iletlişimde bulunun arayın ,gerekirse sizi mahkemeye veririm demekten de çekinmeyin.
Umarım sizin lehinize sonuçlanır :)
 
Adamın imzası zaten sakat. "Assistant" ne demek? Muhasebe'de mi, satış'ta mı, satış sonrası hizmette mi, operasyon'da mı? Hangi bölümün asistanı belli değil. :) Asistan tek başına bir açıklayıcılığı olmayan hatta Türkçe bile olmayan bir kelime. Genelde sekreter yerine kullanılır. Kolay gelsin. Böyle ufak firmalarla bu tip sorunlar uzun sürede ancak çözülebiliyor.

Artık paranı geri isteme hakkın doğmuş.
 
@muratcolakoglu

İmzanın altındaki "Bike" yazısı dikkatini çekmemiş sanırım. Bisiklet bölümünde olduğunu belirtir bir ibare olduğunu düşünüyorum. Ayrıca Marintek ufak bir firma değil Türkiye'deki çoğu bisiklet parçalarının ithalatçısıdır.

Arkadaşın başına gelen üzücü bir şey tabi ki, koca yaz bisiklete binemeden garanti sürecini beklemek zorunda kalıyor. Umarım bir an önce düzelir bu durum.
 
Yazı geçireceğim başka bir bisikletim olmasaydı 45gün olduğu an şikayet etmiştim çoktan ellerindeki tek koz sadece faturamın olmaması. Elimi kolumu bağlayanda bu vede onlarda bunu bildikleri için resmen sallıyorlar erteliyorlar. Giant'ın uluslararası mail adresini istedim kendilerinden gün boyunca cevap verilmedi. Maille şikayetimi ingilizce bilen bir arkadaşla ileticem. Ve son çare olarak mailleri ve kayıtları delil göstererek şikayet etmeyi düşünüyorm. Artık sabrım taştı:boese157:
 
faturan hiç mi yok, bulamıyor musun? eğer fatura kesilmişse aldığın yerden örnek isteyebilirsin, muhasebecisinde vardır mutlaka. gerekirse noterden suret olduğunu da onaylatırsın. Marintek'in servis kaydı açtığına dair bir belge var mı elinde? eğer varsa ondada garanti geçerlilik süresi yazıyordur büyük ihtimalle. servis süresi 20 iş gününü geçemez. cumartesi günleri de işgünü sayılır ve ürünün bedelini iade alma hakkın doğar. bence işlerini en kısa sürede evraka dök ve resmileştir. 20 iş günü dolduğunda da firmayı bilgilendirip ürün bedel iadesi istediğini bildirirsin. kemküm ederlerse hakem heyetine başvurursun ordanda senin lehine karar çıkar zaten.
 
Bugün gelen mail.
Safa Bey Merhaba,

Kadronuz ile ilgili garanti işlemlerini başından beri takip ediyoruz. Sorununuzu bize bildirdiğiniz günden itibarıyla Giant firmasını konudan haberdar ettik. Ürünlerin garanti kapsamında olup olmadığına doğrudan kendileri karar veriyorlar. Sizin bisikletiniz için garanti kapsamında değişecek kararı çıkmıştı, bizde sizinle bu ilgiyi Mayıs ayında paylaşmıştık zaten.

Ancak, bu kadro Giant'ın elinde yok. Ne zaman olacağı hakkında bize bir bilgi vermiyorlar. En son Temmuz ayı ortalarında İspanya'da yaptıkları toplantıda en yetkili kişilere durumu rapor ettik. Orada en kısa zamanda sorunumuzu çözeceklerini söylemişlerdi ancak bugüne kadar herhangi bir tarih alamadık.

Stoğumuzda sizin bisikletinizden kalmış olsaydı hiç beklemeden kadro değişimi yapardık. Bırakın aynı modeli benzer bir model bile stoğumuzda bulunmuyor.

Konu hakkındaki görüşlerinizi iletmeniz için Giant merkez ofisten Ivy Pai 白雅琪 <IvyPai@giant.com.tw> ile temasa geçebilirsiniz.

Veya, eğer isterseniz kadro beklediğiniz modeli iade ederek stoğumuzdan başka bir model almanızı da sağlayabiliriz.

Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Saygılarımla,

Gürol Kızılkartal
Manager,
Outdoor and Bike Sports
 
@a-seker

Zaten konumuz bisiklet olduğuna göre o kelimenin bir anlamı kalmıyor.
 
@Abdullah Safa Karabacak


Bu mesajla birlikte konunun mahiyeti değişti. Kadro üretimden mi kalkmış?. Siz neden muadil bir bisikleti kabul etmiyorsunuz?
 
@muratcolakoglu

Ama o firma sadece bisiklet işi yapmıyor. O arkadaşta bisiklet bölümünden sorumlu. Muhasebe, satış, bilgi işlem değil yani. Konumuz bisiklet evet o arkadaşta bisiklet ile ilgili bi sıkıntıya şirket çalışanı olarak cevap verdiyse sizin ki garip bir eleştiri olmuş.
 
Geri