Scudo Sports

Ghost rider aldım

Merhaba,
Yeni bisikletinizi sağlık ve keyifle kullanın,çok güzel olmuş.müsait olduğunuz bir zaman pedallarınızın resimlerini koyarmısınız,çift taraflı nasıl bir şey.bende yeni başlayan biri olarak birçok detayı öğrenmeye çalışıyorum.bu arada makro fotograf ilginizi yazmışsınız, muhteşem bir dünyanın kapısını aralıyan bir ilgi alanı. çektiğiniz kareleri bizimlede paylaşırsanız mutlu oluruz.
saygılarımla..
 
Scudo
drop barla amortisör birlikteliği dışında yakışıklı bisiklet :in:
güle güle kullanın
 
@halil ibrahim duran
Bisikletiniz hayırlı olsun .Çok güzel görünüyor.Dropbar'da amortisörlü maşa ilginç olmuş.Specialized'in 2014 te çıkaracağı AWOL adlı yeni (cyc+uzun tur) bisikletinin geometrisine benziyor .Kadro üst demir o modelde de bunun kadar eğimli yapılmış.Compenetler ile uyumlu olduğunda rampalar da avantajı olacaktır kuşkusuz.İyi günlerde kullanmanızı dilerim.
 
Hocam çok güzel tasarlamışsın ellerine sağlık.Canlı canlı resimleri bekliyoruz.....
 
@mustafa tabanlı teşekkür ederim, daha güzelleri sizin de olsun. buyurun pedalın resimleri: makro fotoğraf en az merak ve uğraşı gösterdiğim alt fotoğraf disiplini. genelde mimari, şehir ve insan çekmeyi seviyorum. ama makro fotoğraflarımdan birini koyayım: ayrıca takip etmek isterseniz bazı seçkilerimi şuradan yayımlıyorum.

@MehmetAli07 bakalım deneyeceğiz, amortisörlü maşa orijinal maşası, ben şu an değiştirmeyi düşünmüyorum

@Burçin Çoban kendi donanımı gayet uyumlu çalışıyor o yüzen ilk etapta da hiç bozmayı düşünmüyorum

@A.Aşkar valla 5dk photoshop ile denedim bakalım nasıl gözükecek diye, sadece bisikletin üzerine gidon ekledi o kadar :D
inşallah en kısa sürede ekleyebilirim
 
Bisikletiniz hayırlı olsun. Cross-touring sınıfı bir bisiklet kadrosu ile cyclocross bir kadro arasında oldukça fark var. Bu bisikletin geometrisine baktığımızda en küçük boy olan 45 cm kadroda üst boru efektif mesafesi 570 mm. Bu ebat cyclocross ve yol bisikletlerinin "Large" kadrolarında kullanılan ebatlardan bile fazla. Cyclo ve yol kadrolarında drop bar ve hoodlar ekstra bir uzunluk yarattığı için üst boru kısadır. Yani kısaca bu kadro ile drop bar kullanabilmek için en küçük kadro için bile 1,85 m civarlarında boyunuz olmalı. Aksi halde drop barı kullanabilmek için aşırı uzanıp esnemeniz gerekecektir. 49 veya 53 cm kadrolara ise 1,90 m ve üzeri boy gerekir. Tabi bu durumda bir de sele borusu aşırı mesafelere yükselecektir (çok küçük kadro kullanmanız gerekeceği için). Diğer bir seçenek çok kısa gidon boğazı kullanmak ama bu durumda hem bisikletin tüm sürüş dinamikleri değişecektir hem de görüntü abes olacaktır. Sonuçta bu bir downhill bisikleti değil. Drop bar ve gidon boğazını alırken bu hesapları yapmışsınızdır muhtemelen.
 
@Berk Karaca

teşekkür ederim,
bisiklet 48cm / M beden kadro boyunda. photoshop ile bir iki cx kadro ile üstüste bindirdim, 5-6 cm en fazla fark ile benim kadro biraz daha önde kalıyor.

üzerindeki gidon boğazı kısa ve önce onu kullanmayı düşünüyorum. şu an düz gidon ile oturuş pozisyonum oldukça dik. drop bar takınca bir bakacağım, nasıl oduğunu bir tecrübe edeceğim. yine de elimde 10cm biraz daha uzun gidon boğazı da var.

baktım olmuyor, zaten orijinal parçalar bende geri dönerim.
 
@Sezer İmamoğlu teşekkür ederim. Hayırlı kullanımlar dilerim, bisikletin fren sisteminden aynısı benim bisikletimdede var fakat aldım alalı süremedim siz memnunmusunuz tektro hdc 300 den?

teşekkür ederim, fren performansı gayet iyi. tam alışamadığım şey ise amortisörlü rst maşanın fren esnasında titreme yapması, o da sınırım normal bir de arka teker çabuk kilitleniyor, panik frende dikkatli olmak lazım
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
inşallah vakit bulunca koyacağım. Vakitsizlikten istediğim son parçayı tamamlayamadığım için dönüşümü halen tamamlayamadım. Tektro fren kolu yerine shimano sora 3400 kollar taktım. Tek eksiğim hidrolik kollarını bu kollarla kullanabilecek parça kaldı. Yaptıracağım arkadaşımın da işyerinde ufak bir problemi olduğu için halen yaptıramadım. Gidon boş boş bekliyor işyerimde. Herhalde eksik parçayı en son kendim elde yapacağım.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Halil abi hidrolik seti satıcakmısın ?
 
@Tunakan Önen

Satmayı düşünmüyorum Tunakan. Mevcut kollarla hidrolik sistemi çalıştıracağım. :D
 
@halil ibrahim duran

Vaov :) Epey yetenek istecek işe benziyor sanki ?
 
@Tunakan Önen o kadar yetenek isteyen bir şey değil. Sadece biraz metal işçiliği yapmam gerekiyor. Normalde bir arkadaşıma CNC tezgahında komple yeni bir sistem yaptıracaktım. Çok kapsamlı olduğu için vazgeçtim. Şimdi tektro hidrolik fren sisteminin kollarını çıkarıp o kolların yerine aşağıdakine benzer mantıkta çalışacak bir manivela sistemi yapacağım. Lastiklerden memnun musunuz? asfaltta giderken dahamı akıcı oluyor? carraro crs 700 modelinin lastiklerini değiiştirip continental travel contact tyre almaya değer mi?

@melih tunalı Havalar hala arada yağmur attığı için değiştirmedim lastiği. Hala üstünde schwalbe lastikler duruyor. Değiştirince kullanm notlarımı paylaşırım. Bu sene yağmurlar geç gelecek nisan ayı epey yağışlı geçecek deniyor, bence aldığınız lastik yağışta ve arazide de pek üzmez gibi kenarları dişli çünkü. lastiğin performansını çok merak etmiştim kullanım notlarınızı geçte olsa paylaşırsanız sevinirim. Melih bey, Dener denemez yazacağım. Bugün işyerinde lastikleri değiştirdim. Bisiklet baya tozlanmış ve kirlenmiş, onu fark ettim, en kısa sürede güzelce bir banyo yapması, zincir ve dişlilerdeki eski yağın temizlenmesi ve yeniden yağlanması lazım. Üstteki lastik Continental Travel Contact 700x35c; alttaki lastik üzerinde gelen Schwalbe Smart Sam 700x40c. Lastiği söktüğümde jant içinde Ritchey jant bandı vardı, bu güzel haber. Ön iç lastik Schwalbe ama arka iç lastik başka bir marka (hatta markasız) çıktı. İlginç bir durum bence. Aynı lastiklerle devam. Bir de ön lastiği janta bir türlü düzgün oturtamadım, sibop tarafı da değil ama lastiğin geneline göre içte kalıyor, atlama yapıyor. Şimdilik sadece üzerine taktım idareten havasını bastım, yıkama ve bakım yaptıktan sonra tekrar elden geçireceğim.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
sedona 320 den sonra benimde tek hayalim drop bar ve hidrolik sti kollar :D bende yapmayı çok düşündüm ama vites kolları ve vites sayısı uyuşmadı bende fazla üstüne gitmeyip öylece bıraktım eğer yön gösterirseniz bende yapmak isterim yeni bisikletime, bu arada bisikletinizin temsili resmi bile çok hoş duruyo.
 
@Eren T.

Eren bey
Ben de parça uyumluluğu konusunda uzman sayılmam. Yanlış yönlendirmeyeyim.
Benim bisiklette 3x9 dişli sistemi var. Forumd 3x9 sora sti kollar satılıyordu; benim dişlilerle uyumlu çalışabileceği, en kötü ön artırıcı için 3404 modelinin sorunu çözebileceği bilgisini aldım.
Aynı yöntem sizde işe yarar mı bilemiyorum.


Tapatalktan gonderdim Turkce karakter varsa "tepetaklak" olmus olabilir
 
şöyle bi baktımda foruma benimkine uyumlu yok(3*8)çoğu gördüğüm 2*10 veya 3*9 du tek seçenek vites ve fren sistemini değiştirmek oda çok masraflı artık seneye olmadı yol tekeriyle yetinicez yada yeni bir yol bisikleti kısmet ne diyelim :)
 
Lastikleri ilk defa adamakıllı dün kullanma imkanım oldu. 35 km tur yaptım. İlk izlenimlerim düz yolda neredeyse hiç direç uygulamıyor. Sırt kısmı tamamen düz olduğu için yağ gibi kayıyor yolda. Virajlarda yan kısımlarının dişli yapısı ile de performansı hiç kötü değil. Bariz bir şekilde diğer lastiğimden hızlı bir lastik. Sırt kısmının düz olması ve dün 75 hava basmamdan dolayı konfor olarak eski lastik daha iyiydi ama o kadar konfora da ihtiyacımız yok.
 
Geri