Scudo Sports

ghost farklıdır (cross 1300)

:) Ay Yıldızlı Bayrağımızın Rengi!.Hayırlı Olsun.Allah kazadan beladan hırsızlardan korusun...
 
Scudo
Bütün arkadaşlara iyi dilekleri için teşekkür ederim. Bisiklet yarın elimde olacak insallah. 6 taksite aldım. En kısa sürede fotoğraflarını ve düşüncelerimi paylaşacağım.
 
Hangi boy aldığınızı ve boyunuzu da yazarsanız iyi olur, ben deneme imkanım olmadığından internetten almaktan vazgeçmiştim. Ayrıca 2013 modelleri avrupa sitelerinde satışta gördüm.
 
Bende 2 ay önce aldım , almak isteyenler Fenerbahçe Stadından Kızıltoprağa giderken sağda Bianchi satan firma satıyor.

Genel olarak memnunum ama çözemediğimiz bir pedal sesi sorunumuz var , 3. pedalı değiştirdi ama her değiştirmesinde 1 saat içerisinde çıtırtı yine başlıyor. Ben başka bir sebep olduğu görüşündeyim ama ilgilenen arkadaşlar ısrarla pedal sorunu diyerek onu değiştiriyorlar. Umarım bir çözüm buluruz.
 
Kadro boyu 49 cm, benim boyum 1,70. 2013 modelleri nisan-mayıs ayında anca gelir dediler, onun için beklemedim. Bisikletiniz varsa beklenebilir.
 
bir zaman benim pedaldan da her çevirişimde çıt çıt yapıyordu. ilk ücretsiz bakımına götürdügumde vidalarını sıktı sorun düzeldi.o zamanlar hız yapayım derken pedala fazla yuklenmiştim.belki ondan olabilir.ama sonra tekrar etmedi.
 
2013 Modelinde şu parçalar değişmiş görünüyor.

HTML:
                      2012                                        2013
Maşa         : Suntour SF10 - Nex LO 63mm    -       RST Neon MLO 60 mm
Sele borusu:    Ghost Lıght SP620 27,2mm    -   GHOST light SP DC 1 31.6 mm
Jant          :         Alex ACE 18                 -        Ryde Zac Pro

Parçalardan pek anlamadığımdan iyi mi olmuş kötü mü bilemiyorum.
 
Bisikletimin kadrosu 49 cm, 48 cm olsa daha iyi olacaktı ama 49 cm de idare ediyor ama bazı bisikletçiler 50-52 cm olur demişti, kesinlikle olmuyor. Bu arada boyum 1,70 iç bacak uzunluğu 75 cm. Öncelikli çift bianchi amörtisörlü bisiklet kullanmış biri olarak yorumlarımı yazıyorum. İlk profosyonel bisikletim ghost cross 1300 olduğu için emsallerine göre yorum yapmam doğru olmaz. Bisiklet gerçekten hafif zaten bilgilerinde 12,70 kg olarak belirtilmiş. Lastikleri schwalbe sam cross tarzı dişli lastik. Sanırım bisikletin performanslı kullanımını önleyen bir lastik. yolda hem ses yapıyor hemde sürtünmeden dolayı bisikleti yavaşlatıyor. ince ve dişsiz lastik takılırsa performansında artış olacaktır. Arka vites attırıcı Acere, şimdiye kadarki testslerde herhangi bir sıkıntı çıkartmadı, gayet akıcı. Ön vites Altus, bir iki defa vites geçişinde sıkıntı yaptı. Özellikle 2. vitesten 3. vitese geçerken ve de 3. vitesden 2. vitese düşürürken. Sanıyorum ön attırıcıyı değiştirmek gerekecek. Kitlenebilir amörtisörlü maşa bana çok iyi geldi. Düz yolda kitleyip kullanırken parkeli yollarda kiliti açtığımda gerçekten konforu farkediliyor. Önceki çift amörtisörlü bisikletimin daha konforlu olduğunu farkettim. Sele çok sert. Bu nedenle belli bir zamandan sonra sele batmaya başlıyor. Şimdilik düşüncelerim bunlar, sormak istediğiniz sorular varsa yardımcı olmaya çalışırım. Herkese iyi pedallar.
 
49'dan küçük sadece 45 var o da galiba ya çok az ithal edilmiş ya da hiç, bulunmuyor. Yeni olduğu için ayarların kaçması normal, parça değiştirmeden önce birkaç ayar yapın düzelebilir.
 
Servise götürdüm ama birşey değişmedi, bakalım biraz daha kullanacağım. Sorun devam ederse değişim düşüneceğim. kadro olarak 45 kadro da küçük gelirdi yine en uygununu almışım ozaman.
 
Bisikletdaşız. tamamen aynısından var bende de. Çok hoş bir tercih olmuş. Hayırlı olsun.
 
Konuyu açan arkadaşa kadro bir beden değil iki beden büyük,49 cm alan arkadaşım kadro sanada büyük 45 cm tam olurdu benim boyum 1,69 45 cm liğini kullanıyorum,çok rahat
 
Geri