100km kadar kullandım ve tecrübeme göre bisikletin dengesi yok, ellerimi bırakamıyorum, bırakırsam her an düşecek gibi, geotech kullanıcıları varsa sizde durum nasıl Kilitli pedala geçtim ve barend taktım.
@sonyaz Merhaba. Geotech kullanıcısı olarak size sormak istedim. Bisikletiniz tam olarak modeli GEOTECH FOLD-UP 20.1 sanırım. Ben de bu bisikletin GEOTECH LIFE FOLD-UP 20.1 PRO modeline bakayorum, yaptığınız yorumları okudum peki bu modeli önerir misiniz? Dahan tern ve geotech arasında kalmış bulunmaktayım:/
@erdalerdal ilk başlarda bisiklette biraz denge sorunu vardı veya benim ağırlığımdan (110kg) dolayı ellerimi bırakamıyordum. gidon çok oynaktı. Bu bisikletten soğumama bile neden oldu ama zamanla bisiklet bana alıştı galiba veya ben ona, şimdi sürüşlerim daha iyi oldu, bu bisiklette gidon biraz seleye yakın, dahon visc d18, tern (aynı seviyedeki) ve geotech bisikletlere bakın gidon ile sele arası mesafesini ölçün hangisi daha uzaksa sürüşde o kadar iyi oluyor. Ve en iyi özellik olarak teker göbekleri, ön dişli göbekleri rulmanlı buda sizin daha akıcı olmanızı sağlıyor, eski bilyalı sistemle çok ıztırap çekmişiz. bu bisiklete model ismi vermeyi becerememişler link olarak aşağıda:
@sonyaz
Teşekkürler, bisikletin yokuş performansı nasıl. Bende bir üstteki arkadaş gibi Tern, Dahon ve Geotech arasında gidip geliyorum. Geotech diğerlerine göre daha fazla fiyat performans gibi duruyor, şöyle her istediğimiz bir bisiklet olsa yol yokuş performası yüksek fiyatıda makul, hep bir eksiklik var Bu arada Geotech 20.0 modelini inceleme şansınız oldu mu?
Yokuşlarda ruble yetersiz kalıyor, aldığınızda rubleyi değiştirebilir siniz. 3 bisikletti mutlaka görün magaza da sürün, tüm sistemin rubleli olmasına ve sele gidon arası en uzak olanı seçin. Diğer markaların fiyatların fiyatları yüksek, ben şuan geotechden memnunum.
linkteki parça da olsaymış bu bisiklette harika olurdu.
Sele ile gidonun yakın olmasında ne gibi bir sakınca oluyor. Bende yol bisikleti var uzanmaktan bıktığım için artık rahatlık arıyorum uzun yollarda sırtım ve kollarım ağrıyor bir süre sonra, sele ve gidon arası kısa olursa daha rahat olur gibi geliyor yanlış mı düşünüyorum acaba
@DiSturb3d
Tecrübelerime göre mumkün olduğu kadar uzak olması sürüş hakimiyeti ve rahatlık olarak çok iyi, bisiklete hakim oluyorsunuz. Tabiki bir yol bisikleti kadar uzak değil, o kadarda uzak olması imkansız.
abinin bindiği bisiklette çok yakın, diğerinde uzak, yakın olanı bir tecrübe etseniz anlayacaksınız.
@sonyaz Eskişehir de olduğum için gidip deneme şansım pek yok gibi belli modeller var sadece. Geotech zaten yok burda, peki Geotech'de katlanma mekanizması hakkında bilgi verebilir misin?
Herhangi bir sorun var mı kullandığın kadarıyla. Okuduğum yorumlarda bazı markalarda bununla ilgili sıkıntının çıktığı duymuştum.
@sonyaz Kolay katlanmasından daha çok sağlamlık daha önemli benim için. Bi fransız markasında direkt isim vermek istemedim ama bilenen bi marka Kullanıcı yorumlarında katlanma mekanizmasında sıkıntılar olduğu, sele borusunda gevşemeler olması vb sorunlardan bahsediyorlar. Bunun gibi sıkıntılarla karşılaşma durumu söz konusu mu acaba?
Gidon sele mesafesi arttıkça güvenlik artar:
panik frende ön teker kilitlenmesi ve takla atma riski
Yokuş aşağı inerken ağırlık merkezinin gidona uzak olması ve güvenli iniş.
Mesafe kısa ise önce arka fren ve ölçülü ön fren kullanılmalı.
@erdalerdal En sağlam katlanır merkanizması ve mekanizma parçaları Tern de diyebilirim , tern dahon geotech 3 lü karşılaştırmasında, dahonlarda gidon katlama mekanizmaları belli bir süre sonra aşınabiliyor ama tern de sıkıntı duymadım. Katlanır alacaksanızda rulmanlı gobek tercih edin gerisi yorar..