Scudo Sports

gary fisher tassajara vs. trek 6500 kadro

Kayıt
1 Eylül 2007
Mesaj
60
Tepki
20
Şehir
ankara
sizce resimlerini verdiğim kadrolardan hangisinin açıları daha iyidir?kadro xc için kullanılıcak.

gary fisher:
(link)

trek 6500:
(link)
 
Scudo
Gary Fisher Trek bünyesinde yer alan bir firma ama biraz Elit bir marka... Geometri hakkında yorum yapamayacağım ama imkan varsa daha iyi bir seçim olacaktır...
 
ben uzman diilim ama 3 kadro arasında görünüme göre sıralama yapacak olsaydım;
1-gary fisher
2-mongoose
3-trek
şeklinde giderdim sanırım. kadro geomemtrisinden anlamıyorum ama 3 kadro da sağlam ve güvenilir firmaların ürünleri olsa gerek. Türkiye de geçerli garanti olup olmamasını da göz önünde bulundurmak lazım yine de. bi de kadrolar arası fiyat farkları var onları da bilmiyom. ama hepsi çok güzelmiş, umarım seçiminizle mutlu olursunuz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Erdem Cebeci
@smee

ben de öyle düşünmüştüm ama mongoose amasanın fiyat/performans oranı daha iyi geldi bana:rolleyes:
 
Tassajara, Gary Fisher'in G2 geometrisine sahip. G2 teknik olarak biraz daha uzun tekerlek aralığı ve üst boru ile uzun trail (3mm) anlamına geliyor. Gary'nin açıklaması bu sayede yavaşken kontrol (handling) artıyor.

Trek ise klasik XC geometrisine sahip.

Özellikle Small ölçülerde bu fark anlaşılabilir, L-XL gibi ölçülerde oran küçülüyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Erdem Cebeci
Merak ettim, illa bisiklet mi alacak? Sormamın sebebi şu; Amerika'dan bisikletle yolculuk etmek oldukça pahalı olabilir. Uçakta o ağırlıktaki paketlere büyük paralar ödemek zorunda kalıyoruz. Yani ucuz görünen bisiklet Türkiye'deki muhadillerinden pahalıya gelebilir. Bence hesabı yapılmalı.
 
@gurol

bisikleti ben getirecegim. ucaktaki ek kargo masrafi yaklasik 150 dolar tutuyor ki karimin yaninda hicbisey degil nerdeyse 2 katina yakin turkiye fiyati bu bisikletlerin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Hekimoğlu
Valiz başına ağırlık limitleri 15 ile 20kg arasında değişebiliyor. Kadronun sığacağı bir valiz bulabilirseniz, diğer malzemeleri parçalayıp bu işi para vermeden yapabilme şansınız olabilir.
 
@raven1442

aslinda onu da dusundum fakat kadroyu yerlestirmeyle is bitmiyor maalesef. teker seti amortisor gidon cok yer tutuyor. kendi esyalarimla beraber hepsini valizde getirmem cok zor.
 
Meksika da 16 kg ile problem yaşamıştım. Orada limit 15 miş :mad:
ABD de ise biseferinde 21 kg ile yakalandım. Orada ise limit 20 idi. Aslında bu limit kesin değil. Son zamanlarda uçaklarda yakıt tasarrufu heryerde yayılmaya başladı. Valiz ağırlık limitleri daha aşağıya çekilecek gibi.

Normalde yolcuların 2 valiz hakkı olur. Yani toplam 40kg. Artık bu da yetmiyorsa yapılacak başka bişey yok :)

Son olarak nacizade tavsiyem madem ABD den geliyorsun şöyle kendine güzel bir kadro ve maşa getir, hadi yanına bide fren setlerini ekle. Gerisini buradan alırsın. Bende 4-5 aya kalmaz gidiyorum ve gelirken yalnızca Litespeed bir kadro getireceğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: velespit1988
@raven1442


abd`ye gelirken air france`la geldim. agirlik limiti 23 kg.di. bavulum da tam 22.5 kilo geldi:) donerken de klm`yle ucacagim onda da ayni sekilde 23 kg. internet sitesinde yazana gore. dediginiz gibi masa fren seti gibi parcalari getirmeyi de dusundum sadece ama kadroyu nasil ve neye sigdiracagimi bulamadim:S hatta bi ara kadro haric tum parcalari buradan getirip kadroyu turkiyeden almayi dusundum ama su an kararsizim ne yapmam gerektigi konusunda:S
 
fiyatlarına göre tercih yap derim. ABD de özellikle geçtiğimiz yılın modellerinde ciddi fiyat avantajları olur herzaman ve daha önemlisi burada çok fazla bulunamayan modelleri bulabilirsin. Shimano'nun komponet fiyatları arasında çok fark yok, buradan alınabilir. Ama maşa, fren seti ve kadroda fiyat avantajı çok daha fazla.
 
kg'si pek önemli değil, standart bir bisiklet kutusuyla getireceksen oversize kategorisinde yaklaşık 85 dolar ödersin, geçen sene 70 ödemiştim, bu yıl aynı koliye 85 ödedim şikago-istanbul arası...
 
Geri