Garmin Fenix 3 rezilliği!

Bigpatron

Forum Bağımlısı
Kayıt
31 Ocak 2018
Başlık
0
Mesaj
777
Tepki
1.624
Şehir
Sweet home
İsim
Semih
Bisiklet
Fuji
Daha önce Saatini değil de, Edge 820 almıştım Türkiyeden. Kutuyu açtım kutulum yaparken farkettimki; ekranda ölü piksel var. Servisle görüştüm; maille görüntüyü istediler. Mail attım, Cihaza ekran değişimi yapılır falan gibi bilgi verdiler. İnternetten satın aldığım için gerek yok iade edeceğim dedim. Aldığım yerle görüştüm iade edeceğim diye, ürünü geri gönderin size yenisini göndereceğiz dediler. Gönderdim aynı gün yenisini gönderdiler. Bu durumdan anladığım "kime yerse" . Garmin iyi bir firmadır. Ama Türkiye distribitörlüklerinden bende memnun değilim.
Türkiye distribütöründen herkes şikâyetçi gördüğüm kadarı ile. Ben yurt dışındayım yaklaşık 1,5-2 senelik garmin 520 bisikket bilgisayarımın pili birden bire çabuk bitmeye başladı. Garmine mail atarak durumu anlattım bazı sebepler vs yapabilir cihaza reset atmamı istediler. Dediklerini yaptım ama değişen birşey olmadı. Bu durumu yine kendilerine ilettim, onlarda cihazı onlara yollamamı istediler. Cihaz ellerine geçtikten 3 gün sonra aynı model sıfır bir cihaz yolladılar. Hatta gidona monte edilen tutucunun vidasını kaybettim ellerinde vida olup olmadığını sordum. Omlar ise vida yerine sıfır yenı ürün yolladılar. Müşteriyi memmun etmek böyle bir şey olsa gerek :)
 
Yukarı Alt