Bu bisiklet denilen ürün hepimizin bildiği gibi tüketici hakları korumasındadır, detaylı bilgi için 175 nolu telden tüketici haklarını arayıp her türlü şikayet için başvurabilirsiniz.
Ben ise tuketici hakları dışında valiliklere bağlı olarak çalışan "ticaret il müdürlüğüne" yapılan tamirin karşılığında yasal zorunluluk olan servis işlem fişi vermefiklerinden yasal takip talep edeceğim.
Buradan sormak istediğim sizler servise gittiğinizde parça değişiminde servis fışi alıyormusunuz? Servis fişi hagi firmalar veriyor, hangileti vermiyor.
Hak verilmez ALINIR.
Ama servis fişi kesmeyen firma müşteriye iyilik değil yassl olmayan iş yapmış ve müşterinin yasal haklarını hiçe saymış oluyor.
Buraya konuyu açmıştım ama kimse önemini anlamıyor, Sonrada servise gidiliyor, bu arıza garanti kapsamı dışında diyor ve servis amcası bir güzel öpüyor ama ben pek öptürmeyi sevmediğimden bu 2 yıl boyunca PARASINI BENİM ödediğim ürünü hiç kimse keyfine garanti dışı sayamaz.
Servislere bisikleti garanti kapsamında yaptırdığınız zaman ne işlem yaptıklarını açıkça yazan belge isteyim, vermezlerse TİCARET İL MÜDÜRLÜKLERİNE şikayet edin, hakkınıza yani vermiş olduğunuz paraya sahip çıkın, Benim için para önemli değil, atar, yenisini alırım diyene değildir bu sözlerim ama biliyorum ki pek çoğumuz için para kıymetlidir ve hangi ürünü alırsanız alın, hiçbir kıymeti yoktur, tek değer vardır o da "para" paranızın kıymetini bilin.
Servislerin yalanlarına kanmayın.
@Asusmune Konuya ekleme yaptım ama inşallah ne anlatmak istediğim anlaşılmıştır.
Ben ise tuketici hakları dışında valiliklere bağlı olarak çalışan "ticaret il müdürlüğüne" yapılan tamirin karşılığında yasal zorunluluk olan servis işlem fişi vermefiklerinden yasal takip talep edeceğim.
Buradan sormak istediğim sizler servise gittiğinizde parça değişiminde servis fışi alıyormusunuz? Servis fişi hagi firmalar veriyor, hangileti vermiyor.
Hak verilmez ALINIR.
Ama servis fişi kesmeyen firma müşteriye iyilik değil yassl olmayan iş yapmış ve müşterinin yasal haklarını hiçe saymış oluyor.
Buraya konuyu açmıştım ama kimse önemini anlamıyor, Sonrada servise gidiliyor, bu arıza garanti kapsamı dışında diyor ve servis amcası bir güzel öpüyor ama ben pek öptürmeyi sevmediğimden bu 2 yıl boyunca PARASINI BENİM ödediğim ürünü hiç kimse keyfine garanti dışı sayamaz.
Servislere bisikleti garanti kapsamında yaptırdığınız zaman ne işlem yaptıklarını açıkça yazan belge isteyim, vermezlerse TİCARET İL MÜDÜRLÜKLERİNE şikayet edin, hakkınıza yani vermiş olduğunuz paraya sahip çıkın, Benim için para önemli değil, atar, yenisini alırım diyene değildir bu sözlerim ama biliyorum ki pek çoğumuz için para kıymetlidir ve hangi ürünü alırsanız alın, hiçbir kıymeti yoktur, tek değer vardır o da "para" paranızın kıymetini bilin.
Servislerin yalanlarına kanmayın.
@Asusmune Konuya ekleme yaptım ama inşallah ne anlatmak istediğim anlaşılmıştır.


