unsalyigiter
Üye
- Kayıt
- 8 Şubat 2015
- Mesaj
- 19
- Tepki
- 1
- Şehir
- Fethiye
- İsim
- ÜNSAL YİGİTER
- Bisiklet
- Focus
Merhaba,Merhaba arkadaşlar yeni konu açamadığım için buradan sizlere danışmak istedim. 2.el olarak gravel g0 aldım bisiklet çok temiz kullanılmamış gibi hatta çiziği dahi yok ama bisiklet carraro sitesinde furç takımı xlc olarak belirtilmiş bunda ise fsa furç takımı var ve gidon da xlc olarak belirtilmiş ama almış olduğum bisiklette gidon altın sarısı gibi ve herhangi bir marka göremedim tabi gidon sargı bandını açıp bakmadım ve satılan gravel g0 ların hepsine baktım gidon siyah renkte bunlar bunun orjinal parçası değilmi sizce aldığım kişiden faturasını felan aldım bisikletten çok anlamıyorum dedi ama aldığım gibide duruyor hiçbirşeyi ile oynamadım dedi. Garantisi daha 1 yıl var o yüzden garanti kapsamında yada ileride bir sorun oluştururmu yoksa bisikletçiyi arayıp neden orjinal parçaları takmadığını sormam gerekirmi ve fsa - xlc markadan daha mı iyi ? Görselleri aşağıda birde son olarak kadro boyu 50 bisikletin 50 nin altı bunda yok sitesindeki varsayımım ve bana sele uzun geliyor aşağıdaki görselde sele en fazla o kadar iniyor daha dibe gitmiyor seleyi kesmem sorun oluştururmu sizce bi 10 cm kesmem rahatlatır beni bu sele boyu ile pedala bacağım tam sıfır açılıyor.
Üstad cevabın için çok teşekkür ederim gidon sargısında xlc markası var sargı biraz tozlu kalmış o yüzden öyle çirkin çıkmış sahibi balkonda tutmuş bisikleti baya tozluydu temizledim markası açığa çıktı boyum 172 iç bacak 72 - 73 civarı bisikleti iki bacak arasına alınca bacak arasına sürtme yapmıyor aslında tam gibi 2.el 50 kadro uygun fiyata buldum o yüzden aldım 48 kadro yoktu. Ama gidonun sarı renge çalması çirkin olmuş sargı bandını biraz kaldırıp baktım marka yok ama sargı bandının altı siyah kalmış bu açıkta kalan kısım ise sarıya çalmış. Peki selenin büyük gelmesi sizce gidon aşağıda kalmış olabilirmi gidonun biraz kaldırmak mı daha mantıklı yoksa seleyi kesmek mi ama dediğim gibi 10 cm felan kısaltmam seleyi beni çok rahat hale getirir gibi ?Merhaba,
bir kac siteye baktim hatta Carraro sitesine de baktim ama furj XLC yazmiyor ve görsellerde bir kac bisiklet üzerinde FSA furj takimi gördüm ki bence de FSA Orjinal. . Gidona gelince o kesin orjinal degil gibi ve Orjinal gidonun sargisi vs de öyle olmaz zaten. Ama yinede kesin emin degilim, belki de bunlarda böyle degsiklikler de olmus olabilir.
Gelelim sele borusuna, 10 cm kesmeniz sorun degil ama o pzisyonda size büyük geliyorsa o kadro size büyük demektir. Böylece boyunuzun +/- 165 civari oldugunu tahmin ediyorum. 170cm olsa duruma gör 48/50 uyumlu olurdu.
Arkadaşın dediği gibi sele size büyükse boyunuz çok kısadır. Yazdığınıza göre öyle değil. Forumdan yada youtube dan sele ayarı videolarına bakın. Fsa Furş orjinali, g2 de aynı furs u kullanıyor. Gidona gelince gravel gidon ise orjınaldır. Zaten pahalı gravel gıdonları kimse söküp başka gidon takmaz diye düşünüyorumÜstad cevabın için çok teşekkür ederim gidon sargısında xlc markası var sargı biraz tozlu kalmış o yüzden öyle çirkin çıkmış sahibi balkonda tutmuş bisikleti baya tozluydu temizledim markası açığa çıktı boyum 172 iç bacak 72 - 73 civarı bisikleti iki bacak arasına alınca bacak arasına sürtme yapmıyor aslında tam gibi 2.el 50 kadro uygun fiyata buldum o yüzden aldım 48 kadro yoktu. Ama gidonun sarı renge çalması çirkin olmuş sargı bandını biraz kaldırıp baktım marka yok ama sargı bandının altı siyah kalmış bu açıkta kalan kısım ise sarıya çalmış. Peki selenin büyük gelmesi sizce gidon aşağıda kalmış olabilirmi gidonun biraz kaldırmak mı daha mantıklı yoksa seleyi kesmek mi ama dediğim gibi 10 cm felan kısaltmam seleyi beni çok rahat hale getirir gibi ?
Simdi oldu, eger balkonda günesin altinda kalmissa aluminyum eloxal boyasi sariya dönüsmüs olmasi kesin. Yapacak birsey yok aluminyumun üzerindeki normal boya degil.Üstad cevabın için çok teşekkür ederim gidon sargısında xlc markası var sargı biraz tozlu kalmış o yüzden öyle çirkin çıkmış sahibi balkonda tutmuş bisikleti baya tozluydu temizledim markası açığa çıktı boyum 172 iç bacak 72 - 73 civarı bisikleti iki bacak arasına alınca bacak arasına sürtme yapmıyor aslında tam gibi 2.el 50 kadro uygun fiyata buldum o yüzden aldım 48 kadro yoktu. Ama gidonun sarı renge çalması çirkin olmuş sargı bandını biraz kaldırıp baktım marka yok ama sargı bandının altı siyah kalmış bu açıkta kalan kısım ise sarıya çalmış. Peki selenin büyük gelmesi sizce gidon aşağıda kalmış olabilirmi gidonun biraz kaldırmak mı daha mantıklı yoksa seleyi kesmek mi ama dediğim gibi 10 cm felan kısaltmam seleyi beni çok rahat hale getirir gibi ?



Aynen üstad gidon gravel gidonu sele ayarlarına bakacağım dediğiniz gibi videolardan çok teşekkür ediyorum cevap için. Furş konusundada söylediklerinizden dolayı rahatladım .Arkadaşın dediği gibi sele size büyükse boyunuz çok kısadır. Yazdığınıza göre öyle değil. Forumdan yada youtube dan sele ayarı videolarına bakın. Fsa Furş orjinali, g2 de aynı furs u kullanıyor. Gidona gelince gravel gidon ise orjınaldır. Zaten pahalı gravel gıdonları kimse söküp başka gidon takmaz diye düşünüyorum![]()
Aslında tam da sizin görselde gösterdiğiniz şekilde oluyor bacaklarım öyleyse sele ayarım doğru daha önceden düz flat bar kullandığım içinmidir bilmiyorum sorunum sadece fren ve vites değişimi yaparken ileri uzanıyorum ya sanki sırtımla birlikte gidonun üstüne devrilecek gibi hissediyorumSimdi oldu, eger balkonda günesin altinda kalmissa aluminyum eloxal boyasi sariya dönüsmüs olmasi kesin. Yapacak birsey yok aluminyumun üzerindeki normal boya degil.
Boyunuz 1,72 ise sele ayarini yanlis yapiyor olabilirsiniz, normalde 172 boy 50/52 kadroyu rahatlikla kullana bilir ve 48 genelde kücük gelir, buna 72/73 bacak boyunuzu da dahil ederek söylüyorum. Benim boyum 173cm (bacak boyum 76) ve 52 hatta 54 kadro kullaniyorum.
Sele ayarim 54 kadroda su sekilde.
279225 dosyayı görüntüle
Bu Fotograflarda size sele ayarinda yardimci olabilir.
279226 dosyayı görüntüle
279227 dosyayı görüntüle
Gidon boğazı aşağı ise yukarı çevirerek deneyin alışana kadar. Fotoğraflardan gözükmüyor ama galiba yukarı sizinki.Aynen üstad gidon gravel gidonu sele ayarlarına bakacağım dediğiniz gibi videolardan çok teşekkür ediyorum cevap için. Furş konusundada söylediklerinizden dolayı rahatladım .
Aslında tam da sizin görselde gösterdiğiniz şekilde oluyor bacaklarım öyleyse sele ayarım doğru daha önceden düz flat bar kullandığım içinmidir bilmiyorum sorunum sadece fren ve vites değişimi yaparken ileri uzanıyorum ya sanki sırtımla birlikte gidonun üstüne devrilecek gibi hissediyorumNormalde gidonun düz kısmından tutarken bu sorunu yaşamıyorum dediğimi gibi vites ve fren kullanırken sadece bu sorun yaşıyorum sanırım bu gidona alışmam lazım onunla alakalı olduğunu anlıyorum sizlerin yardımı sayesinde. Uğraşıp görsellere kadar eklemişsin sana Çok teşekkür ediyorum yardımların için üstad ve gidonun renk konusunda da içimi rahatlattınız biraz takmıştım kafaya sağlıcakla kalın inş.
Ulaştım bilgilere üstad dosyayı aldım lazım olurGidon boğazı aşağı ise yukarı çevirerek deneyin alışana kadar. Fotoğraflardan gözükmüyor ama galiba yukarı sizinki.
Gidondan dolayı size öyle gelmiştir ilk başta öyle bi his veriyor özellikle yokuş inerken ama sonradan alısıyorsunuz. Ayrıca gıdonu tutatken dırseklerınızı bükmeden duruyorsanız onunda ufak bi etkisi olabilir.
. Fsa nin Furş ölçülerini alıp gravel sayfasında paylaşmıştım fsa Furş veya g2 Furş yazıp üye kısmına beni yazarak aratınca cıkar.
Furş bilgisini fabrikadan aldım

