şöyle bir açıklama yapayım umarım yardımcı olur; sonradan alınan gidon boğazlarında dikkat edilmesi gereken nokta boğaz boyu. bu her boyunda farklı olabiliyor. önce buna dikkat edin.
ayrıca bu boyunu maşa borusuna takarken maşa borusuna tam oturmamalı.(boy olarak) yani maşa borusu boğazın içinde kalmalı. şu resimde belirtiğim kırmızı çizgilierin ilki görünen boğazın hizasını ikinci cizgi ise içindeki boru hizasını göstermektedir.
profilden bakınca borunun sonu ile gidon boğazının boyunu aynı hizada görmemelisiniz. eğerki kalmıyor ise şaft borusunun altına halkalar (spacer koyarak boyun 3-5 milim yukarı kaldrılmadır. spacer konulcak yer;
ya da maşa borusu 1 cm kesilmedir. kırmızı ile belirttim bölge ;
daha sonra boyunu iyice yerine oturtun.
tepedeki vidayı sıkmaya başlayın.
güçünüzün %80i kadar zorlıyabilirsiniz.
bu işlemden sonra ön tekeri duvara dayayarak gidondan ittirin.
boşluk varmı kontrol edin.
boşluk yoksa boğaz vidalarını sıkın.
bilyalara gelince bilyaları gres yağı ile yağlayın.
maşayı takarken maşa şaft borusunada sürün gres.
o bilyalarından tek bulunması zor fakat böyle halka halinde satılıyor 5 tl falan.