Scudo Sports

Fuji touring?

@ozips

Kelebek gidon ve bant var hocam teşekkürler.Halihazırda turluyorum.Gerekli malzeme var.
@Serkan.Sezer
Baktım üstad.Bisikletin en önemli yanı çelik kadro.Şuan halihazırda turluyorum.Aliminyum kadro bisiklet var.İlerde Avrupa ve uzak doğu yapabilirim o yüzden sağlam bir şey istiyorum.
Fiyatı filan idare eder.
Lakin bu fuji özel yapılmış dropbara uygun.Söküp kelebek gidon taksak nasıl olur.Vites sistemi vs farklı.Diğer bisikletlerde sıkıntı olmuyor gidon değişikliği.
Dropbar gerçekten hoşuma gitmiyor.Kısa nesafede kullanılır lakin uzun mesafede bana uymaz.
Fujinin gidonu değiştiren oldumu yapan varsa yazsın.
 
Scudo
@Metin S.

Dropbar'a özel olan tek şey fren ve vites kolları. Kelebek gidonunuz varsa fren ve vites kolu haricinde en fazla boğaz ihtiyacınız olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: Metin_S
@Serkan.Sezer o zaman fuji yi listede öne alıyorum.Gercekten sağlam bisiklet.Bir surly,vfs nin kadrosu en kötü 2000 tl den başlıyor.
Çelik kadro önemli.Aliminyum kaynak bulmak zor.Böyle bir olay yaşadım.Kaynakçı bulmak için çok uğraştık.
Olmaz demeyeceksin her şey olabiliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Serkan.Sezer
@Metin S. Daha dik ve rahat duruş istiyorsan senin yapman gereken tek şey dropbarı hiç bozmadan gidon yükseltme aparatı ile bu bisikleti kullanmak olmalı.
Google de aratırsan touringle uzun turlara çıkan çoğu turcunun tercih ettiğini göreceksin
 
  • Beğen
Tepkiler: Metin_S
Az da olsa 15-20 bin km bizde turladık.Lakin zevk meselesi.Bakacağız artık.
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf'san
@Metin S. Ben de ikinci el olarak aldım. Aldığım kişi kelebek gidon takmış o şekilde kullanıyordu. Ben dropbar sevdiğim için orjinal malzemelerini taktım tekrar :) Kelebek gidonla giderken kendimi kamyoncu gibi hissttim :)
 
@Yusuf'san hocam, bilgilendirme için çok teşekkür ederim. Maliyet sanırım fazla olmamıştır. Takmış olduğun 12-36 ruble detaylarını paylaşabilirseniz çok sevinirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Serkan.Sezer
@umutyalcin bey ben burdan almıştım
(link)

Alternatif olarak şu da var
(link)

Her iki siteden de alışverişlerimde memnun kaldım her ikisini de gönül rahatlığı ile tavsiye ederim.

Anahtar takımı vardı takma işini kendim yaptım sonrasında vites ayarı başka da aklıma gelen bir detay yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: umutyalcin
Onun bunun ikinci eliyle uğraşıp ya da sıfır olsa bile aldıktan sonra yok bagaj yok şu bu aksesuar diye deli olacağınıza, benim gibi sıfır kapalı kutu Full aksesuar Carraro Cr-tworld alı.Her şey aletin üstünde. Hem de en iyisinden. Aksesuarlar zaten Hi-End. Ama kadtosu da harika. Üst sınıf tur biskletinden bekledğiniz tüm ihtiyaçlara cevap verebiliyor. Üstelik aynı marka ve model donanıma sahip rakiplerinin fiyatı çok daha fazla uçukken. Yani özetle, Carrro Cr-TWorld olayı kökünden çözüyor.

Carraro Cr-TWorld Ciddi anlamda çok iyi bir alet. Onunla sık sık gezi yapmak ve tura çıkmak bende tutku oldu ve aynısından bir tane daha aldım.
 

Dosyalar

  • IMG_4360.JPG
    IMG_4360.JPG
    243 KB · Okunma: 124
  • Beğen
Tepkiler: emrahozkan
Kesinlikle katılıyorum. Fuji touring imin kulağı yamuldu. iki kere düzeltildi. ne zaman kırılacak diyekorkumdan tura çıkamıyorum. çünkü kulak ayrı bir parça değil, kadro ile birleşik tek parça. kırılırsa kadro çöp :mad: çeşmedeyim, bulunduğum şehirde hatta şehri bırakın melsa nın kendi merkezinde bile servisi yokmuş. fuji pişmanlıktır. Hele ki melsa tam pişmanlıktır. neyseki türkiye den çekiliyorlar, melsa kapanıyor da fuji adam gibi bir firmaya bağlanır umarım.
 
Sele olarak ne kullanıyorsunuz ? Mevcut selesini değiştireceğim.
(link)
(link)
İmperial olanlardan kullanan var mı ?
veya daha uygun önerebileceğiniz sele var mı ?
 
Carraro Cr-TWorld için sorduysanız, ben mevcut selesiyle çok rahatım. en uzun gezilerimde bile zerre kadar rahatsız etmiyor. Selle Royal.

Sele konusu kişinin kendisine özel seçim. Brooks seleden çok rahatsız olan da var memnun olan da. Ama şahsen ben hiç eksikliğini aramadım.
 
Ka
@T.T

Kadro kulağı konusunda yazılanları okuyunca korktum doğrusu bir fuji sahibi olarak. Kadro kulağını koruma şansımız yok mu?
 
Bisiklet bisiklet olarak gayet akıcı sadece daha kaliteli bir lastikle yüksek psı da kullanılmalı ( yükten ötürü yuksek psı diyorum) . ben 700x35 gt365 taktım akıcılıgı değişti ama bu bisikletin geneli ile ilgili bir sorun değil. bisikletin tek kötü yanı bence lastikleri. onun dısında turda her hangi bir sorun yaşamadım.hatta bar end shifter işi ön viteste harika işliyor. arka vites ayarı kaçıp çapraza düşerse ön bar end shifter oldugundan kademesiz değiştiği için istediğim konuma getiriyorum ve zincir sürtmüyor. ruble işi de kişisel bir durum ben değiştirmeyi düşünmüyorum 32 diş bana yeterli geldi. fujiye uyumlu ön ışık istiyorsanız moon var aparatıyla ön şaft kısmına takılabilir. yada herhangi bir ışık maşaya bağlanabılır . hatta daha iyi oluyor.
 
@ugurbolat bende gt365 almak istiyorum.
Foto paylaşabilirmisin nasıl oldu merak ediyorum.
Tşk
 
@ento_agSon çıktığım turdan görüntüler. 700x35 ebatında. eğer çamurluk olacaksa daha kalını olmuyor. Zaten lastik dişli oldugundan diğer 35 mm olanlardan daha kalın duruyor. Kadroya dokunmuyor kesinlikle. Gayette performanslı bi lastik.
6c7d7d25133f8567ba9789a1eb6af04d.jpg
6ed12f076789de9d1fdf02deb63e3ab3.jpg


VTR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@ugurbolat Gayet güzel görünüyor. Bendede sks çamurluklar var dişli yapısından dolayı acaba sürter mi diye endişe ediyordum. 35 zaten uygun bir ebad, daha kalını hem kadro hemde çamurluk için sorun olur diye düşünüyorum.
 
Geri